Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (5882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut screenshotin joka sivusta tällä ketjulla ja aion näyttää ne kaikille vassareiden vaaliteltalla. :D Saattaa olla että muuttaa hieman käsityksiä vassareista.
Mä olen ottanut screenshotin sun mutsis pillusta.
Eli vassarin pillu kiinnostaakin?
Uskishomopeli kirjoitti:
Mageli kirjoitti:
Olen oikeistolainen ja kannatan Tylerin toimintaa. Kirk oli este Fuentesin nousulle.
Onneksi olet löytänyt porukkasi, muista ottaa liukkaria mukaan.
Otan tietenkin, pidän tappia pyllyssä jo nyt ettei se pääse liian kireäksi. Tappi on gunmetal värinen jotta matchaa mun aseiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kieltämättä aikamoinen klisee, jos ampuja paljastuu taas yhdeksi oikeistolaiseksi kaappihomoksi. Konservatiivisessa uskonnollisessa perheessä kasvanut maga, joka tykkäsi miehistä. Kuinkahan moni tännekin kirjoitteleva persu/oikeistolainen on kaappihomo, sentakia kiristää niin pahasti ja on vihanhallintaongelmia.
Tätä olen itsekin miettinyt. Seuraisivat Vigeliuksen ja Tynkkysen esimerkkiä. Ei se homostelu sen kummempaa vaadi.
Ahhh kiihottaako? Taidat unelmoida heistä illalla peiton alla? 😉
Kaikillahan meillä on jotain perversioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut screenshotin joka sivusta tällä ketjulla ja aion näyttää ne kaikille vassareiden vaaliteltalla. :D Saattaa olla että muuttaa hieman käsityksiä vassareista.
Ui juma, sais mut vielä enemmän äänestämään vasemmistoa, jos nämä olis teltalla:DD
Mageli kirjoitti:
Uskishomopeli kirjoitti:
Mageli kirjoitti:
Olen oikeistolainen ja kannatan Tylerin toimintaa. Kirk oli este Fuentesin nousulle.
Otan tietenkin, pidän tappia pyllyssä jo nyt ettei se pääse liian kireäksi. Tappi on gunmetal värinen jotta matchaa mun aseiden kanssa.
Ihanaa, mäki haluun tollasen. Mistä ostit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magauskis kirjoitti:
Megahuo.ra kirjoitti:
Magelisti kirjoitti:
Vassuhuo.ra kirjoitti:
Lespohuo.rakirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kieltämättä aikamoinen klisee, jos ampuja paljastuu taas yhdeksi oikeistolaiseksi kaappihomoksi. Konservatiivisessa uskonnollisessa perheessä kasvanut maga, joka tykkäsi miehistä. Kuinkahan moni tännekin kirjoitteleva persu/oikeistolainen on kaappihomo, sentakia kiristää niin pahasti ja on vihanhallintaongelmia.
Ampuja on jo
Oletko harkinnut väikkäriä huor.aamisestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme voi elää yhdessä vasemmistolaisten kanssa, jotka haluaa tapp aa meitä oikeistolaisia.
Kenet LGBTQ-yhteisö tapp aa seuraavaksi?
Lähinnä trans'ut ovat kunnostautuneet tappamisessa. Jenkkien viime aikojen joukkomurhista 40 prosenttia on sukupuolisekoilijoiden tekemiä, vaikka heidän väestönosuutensa on prosentin luokkaa. Lisäksi valtaosalla sarjamurhaajista on transvestisia taipumuksia.
Sellasta paskan jauhamista ilman lähteitä, TAAS. 😅
Uskishomopeli kirjoitti:
Mageli kirjoitti:
Uskishomopeli kirjoitti:
Mageli kirjoitti:
Ihanaa, mäki haluun tollasen. Mistä ostit?
TurningpointUSA myy noita, myös realDJT .com toimittaa
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun ne vassarit eivät olekaan vaaraksi Suomen yhteiskunnalle, vaan suurin uhka tulee väkivaltaa ihannoivasta äärioikeistosta, jonka tyypillisellä kannattajilla on mielenterveysongelmia sekä ongelmia elämänhallinnassa Suojelupoliisin tänä vuonna julkaistun raportin mukaan.
Skål 🍾🥂 Supolle
"No tuossahan se on ylhäällä linkattu. Vai oletko se sama vassunpaska, joka ei osaa englantia?"
En vastannut hänelle, vaan sinulle persupöpi, joka et ollut edes lukenut koko jutun oikaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän ette ole siitä niin tarkkoja Kontulan paljastusten valossa. Vassarilla on kaikki kaupan kun hinnasta sovitaan, paljaalla, anaaliin, nieleminen.
Palestine Action US juhlii Kirkin murhaa.
https://x.com/canarymission/status/1966201096176808187#m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme voi elää yhdessä vasemmistolaisten kanssa, jotka haluaa tapp aa meitä oikeistolaisia.
Lähinnä trans'ut ovat kunnostautuneet tappamisessa. Jenkkien viime aikojen joukkomurhista 40 prosenttia on sukupuolisekoilijoiden tekemiä, vaikka heidän väestönosuutensa on prosentin luokkaa. Lisäksi valtaosalla sarjamurhaajista on transvestisia taipumuksia.
Sähän itse spämmäät jotain sinitaivaan anomuumien turautuksia, UUDESTAAN JA UUDESTAAN. 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän ette ole siitä niin tarkkoja Kontulan paljastusten valossa. Vassarilla on kaikki kaupan kun hinnasta sovitaan, paljaalla, anaaliin, nieleminen.
Tästä kiukuttelusta tietää, että persulta loppu argumentit.
Coldplay keskeyttää konsertin Charlie Kirkin vuoksi ja pyytää faneja muistamaan tämän perhettä.
https://www.foxnews.com/entertainment/coldplay-pauses-concert-charlie-k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän itse spämmäät jotain sinitaivaan anomuumien turautuksia, UUDESTAAN JA UUDESTAAN. 😅😅😅
Todista mut vääräks, ja laita se lähde noihi päästä heitettyihin prosentteihin.
VITUUU KURPÄ HOMO VASSARIT PRSEEEE SAAATANAAA MIKSRTTETTA VAAN VOI PITÄÄ TURPÄÄ KIINNIII HELVETTIII!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kiukuttelusta tietää, että persulta loppu argumentit.
Sun älähdyksestä tietää, että kalikka kalahti. Onko itsensä myymisessä sitten jotain noloa, vassumoppitukka? Tuollaisesta asenteesta ei puoluejohto tykkää!