Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (3811)
Vierailija kirjoitti:
Charlie Kirkin mielestä aseista johtuvat kuoIemat ovat hyväksyttäviä. Hänelle tärkeintä oli, että jokaisella on vapaus kantaa asetta.
Jokainen, joka todella arvostaa kirkiä ja hänen mielipiteitään, hyväksyy hänen kuolemansa ilman mutinoita.
Kuoli siis ajamansa asian puolesta. Hörhöillä pitää olla aseita ja sivulliset uhrit pitää vain hyväksyä.
Länkkäreissä tappajansa sentään näki.
Niistä ajoista on tultu. Tämä alkaa koskea pahimmillaan meitä jokaista viime aikojen valossa.
Jumala kutsui hänet luokseen.
Tämä Kirk oikeasti on kai sanonut että kun näkee mustan lentäjän niin ensimmäisenä tulee mieleen että onkohan se sertiioitu. Aika normaalia puhetta vai
Olikohen edes typerimmästä päästä sen kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yllättäisikö sinua tämä tieto, nyt kun Charlie Kirkin vassari narratiivi alkaa kaatumaan. Samaan aikaan tapahtui kouluampuminen ja ylläri pylläri:
The 16-year-old boy accused of shooting two classmates at Evergreen High School embraced conspiratorial, antisemitic and white supremacist social media content
https://coloradosun.com/2025/09/12/evergreen-high-school-shooting-suspe…
Eli molemmat ampujat oikeistosekopäitä, kuinka yllättävää, no ei eipä juuri.
Sitä sadistista, psykopaattista riemua mitä vassareiden tiktokkauksista on saanut viime päivinä omin silmin todistaa..voisinko jotenkin vaan pyyhkiä tuon muististani jollain, voisinko?
Nämähän ovat aivan hajota onnesta kun PAHA Charlie listittiin. Katsokaa ihan itse nämä "hyvikset". Haluatteko todella kuulua samaan porukkaan?
En ole tik tokkia seurannut mutta monia foorumeita ja en ole nähnyt riemuisemista missään viesteissä. Varmasti sellaisiakin on, mutta jotenkin kummalta tuntuu että on joku narratiivi siitä että vasemmisto jotenkin riemuitsisi murhasta, kun niitä on pienen pieni vähemmistö ihmisistä jotka voisi murhalla ilakoida. Varmaan jos sieltä tik tokista jäätte katsomaan tuollaisia videoita, niin saatte vaan lisää samaa, niin kai se algoritmi toimii. Tai jos seuraatte oikeistovaikuttajia, jotka kerää ne kaikki ilakoimiset ja saa asian näyttämään että se olisi tavallista, niin sen kai sitten uskotte.
Mutta toistaiseksi ainoa paikka missä itse olen riemuitsemista nähnyt, on vaan oikeistolaisten väitteet vasemmiston riemuitsemisesta ja sillä verukkeella vasemmistoa kohtaan vihan lietsominen.
Aijai. Kävikö nyt (taas) niin että olikin äärioikeiston keskinäistä nahistelua, kuten jo sivulla 1. ennustin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlie Kirkin mielestä aseista johtuvat kuoIemat ovat hyväksyttäviä. Hänelle tärkeintä oli, että jokaisella on vapaus kantaa asetta.
Jokainen, joka todella arvostaa kirkiä ja hänen mielipiteitään, hyväksyy hänen kuolemansa ilman mutinoita.
Kuoli siis ajamansa asian puolesta. Hörhöillä pitää olla aseita ja sivulliset uhrit pitää vain hyväksyä.
Ei taatusti kannattanut mielisairaiden aseenkanto-oikeutta. MIstä vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet siis läski. Ja johan sanoin että minä en lyö lapsia."
Läski ehkä jonkin sellaisen mielestä, joka ei ole ikinä salille uskaltautunut, näkyvät vatsalihakset kyllä kertovat toista kieltä. Joka ei ole ikinä tapellut ei tiedäkään kuinka iso etu on suurempi massa.
Menehän veeti nyt tutimaan ettei mami suutu kun valvot taas ysin jälkeen.
Taisi persulle tulla lämmin pissu housuun kauhusta, tyypillistä persua siis. Onneksi äitisi tulee jo sunnuntaina pesemään sulle pyykkiä:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän nukkui pois.
Murhattiin aivan erityisen raa asti. Ei nukkunut todellakaan pois kuten vanhuuteen kuolevat.
Nopsa juttuhan se taisi olla. Ei mikään pitkällinen kidutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski ehkä jonkin sellaisen mielestä, joka ei ole ikinä salille uskaltautunut, näkyvät vatsalihakset kyllä kertovat toista kieltä. Joka ei ole ikinä tapellut ei tiedäkään kuinka iso etu on suurempi massa.
Taisi persulle tulla lämmin pissu housuun kauhusta, tyypillistä persua siis. Onneksi äitisi tulee jo sunnuntaina pesemään sulle pyykkiä:DD
Sinäkö hänet henkiin herätät minulle pyykkiä pesemään?
Mitä porukka oikein sekoilee täällä? Ampujahan oli vassari. Taitaa toisen haudalla tanssijoita harmittaa, kun väkisin yritetään saada juttua kääntymään toisinpäin.
Onko kuolema vahvistettu?
Ettei vain raapaissut kaulaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö hänet henkiin herätät minulle pyykkiä pesemään?
Ymmärrän äitiäsi. Minäkin tekisin saman, jos joutuisin sun kanssa olemaan säännöllisesti tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä porukka oikein sekoilee täällä? Ampujahan oli vassari. Taitaa toisen haudalla tanssijoita harmittaa, kun väkisin yritetään saada juttua kääntymään toisinpäin.
Persusaastan projisointi osa 232349865876
Eli nyt on alkaneet republikaanit poistamaan demokraatti postauksiaan, kuulusteluissa on selvinnyt että ampuja vihasi Charlie Kirkiä koska hän ei ollut tarpeeksi konservatiivi.
Ja ulise urpo linkeistäisi, tätä tietoa tulee nyt isoilta tileiltä koko ajan. Kas vain vassari narratiivi on pelkkää historiaa. Ettekö te käytä mitään muuta sosiaalista mediaa kuin vauvafoorumi, kun itkette täällä jotain linkkejä. Minulla on Bluesky johon tulee jatkuvasti uutta tietoa, luotettavista lähteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vassarit on kehopositiivisia palleroita
Tutkimusten perusteella ei ole.
Kirk sanoi, että jos ihmisiä tapetaan aseilla, niin se paha vain pitää kestää, koska aseenkanto-oikeus on ensisijaisen tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Mielenterveysongelmaisia narunistejä tai juoppoja läskipalloja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Mielenterveysongelmaisia narunistejä tai juoppoja läskipalloja ovat.
Kyllä, oikeistolaiset ovat.
Laura Loomer maalitti Charlie Kirkin salamurha uhriksi!