Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän jatkuva lihominen ahdistaa ja harmittaa

Vierailija
10.09.2025 |

Oon seurustellu tyttöystäväni kanssa kaksi vuotta. Suhteemme alkuajoista hänelle on tullut painoa n. 30 kiloa ja näyttäisi siltä, että sama suunta jatkuu jatkumistaan. Hän syö käytännössä päivittäin jotain herkkuja, esim keksejä ja suklaalevyjä tavallisen ruuan lisäksi. Pelottaa, että tuleeko hän sairastumaan johonkin pian koska antaa painonsa nousta koko ajan sairaalollisemmaksi. Hänen BMI on noin 50 luokkaa, joten ei puhuta enää mistään pienestä ylipainosta jolla ei mitään väliä olisi.

Oon ilmaissu huoleni, mutta ei oo osoittanut halukkuutta muuttaa elintapojaan. Tuskallista seurata kumppanina vierestä, kun toinen syö itseään lähemmäksi hengenvaaraa. En tiedä, haluanko jatkaa tätä suhdetta jos mitään muutosta ei tule, koska yhä vaikeampi nähdä yhteistä tulevaisuutta jos toisesta tulee invalidi itse aiheuttamansa lihomisen vuoksi. Mitä mun kannattaisi tehdä? Ei toista voi lääkäriinkään pakottaa

M28

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin kasvava ylipaino ei ole vain hänen itsensä ongelma jos olette parisuhteessa ja hänenkin pitäisi tämä ymmärtää ja tehdä asialle jotain jos hän näkee sinun kärsivän tilanteesta ja hän välittää sinusta. Jos ylipainoinen tyttöystävä ei itse myönnä ongelmaa tai ei näe tarpeelliseksi mihinkään muutoksiin ryhtyä, niin ehkä olisi nyt parasta laittaa suhde katkolle. Sinun on ajateltava omaa elämääsi ja tulevaisuuttasi etkä voi sille mitään jos työttöystävä haluaa syödä itsensä sairaaksi eikä hae apua lihavuuteensa ja ylensyöntiongelmaansa.

Vierailija
62/63 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin kasvava ylipaino ei ole vain hänen itsensä ongelma jos olette parisuhteessa ja hänenkin pitäisi tämä ymmärtää ja tehdä asialle jotain jos hän näkee sinun kärsivän tilanteesta ja hän välittää sinusta. Jos ylipainoinen tyttöystävä ei itse myönnä ongelmaa tai ei näe tarpeelliseksi mihinkään muutoksiin ryhtyä, niin ehkä olisi nyt parasta laittaa suhde katkolle. Sinun on ajateltava omaa elämääsi ja tulevaisuuttasi etkä voi sille mitään jos työttöystävä haluaa syödä itsensä sairaaksi eikä hae apua lihavuuteensa ja ylensyöntiongelmaansa.

Näinpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättämällä hänet pelastaisit mahdollisesti hänen henkensä, koska silloin jän luultavasti alkaisi laihduttaa... On kyllä traagista, myönnän.

Ei varmaankaan alkaisi, jollei sitten syö ahdistukseen jonka ap aiheuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän