Kävin tänään Matti Nykäsen haudalla
On pitkään pitänyt käydä ja nyt sen tein kun oli ohikulkumatkalla. Meni hetki löytää mutta kun löysin niin meni kyllä kylmänväreet. Kaikkien aikojen mäkikotka. Neljä olympiakultaa ja viis olympiamitalia. Tehkää perässä
Kommentit (29)
Haudalla käynti vai samanlainen urheilu-ura...?
Vierailija kirjoitti:
Veitkö haudalle votkapullon?
Tai mustasilmäisen naisen patsaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mustasilmäisen naisen patsaan?
No, Matin elämä ei ollut voittokulkua urheilu-uran jälkeen, mutta urheilijana yksi aikansa parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut kummoinen yksilö.
Toisin kuin sinä vai? Heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinä vai? Heh heh.
Enpä ole ryypiskellyt enkä puukottanut ketään. Olen ollut myös läsnä lapsilleni aiheuttamatta heille häpeää.
Mäenlasku meriittinä ei ole kovinkaan kummoinen juttu. No, ehkä ihmisille, jotka eivät ole kasvaneet aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Nykänen voitti urallaan viisi olympiamitalia (joista neljä kultaa kolme henkilökohtaista ja yksi joukkue), 14 maailmanmestaruusmitalia (kuusi kultaa) ja 22 Suomen-mestaruusmitalia (13 kultaa). Mäkihypyn maailmancupin hän voitti neljästi, ja osakilpailuvoittoja hänellä on 46, joka oli ennätys helmikuuhun 2013 saakka.
Kaikkienaikojen naistenhakkaaja, tehkää perässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinä vai? Heh heh.Enpä ole ryypiskellyt enkä puukottanut ketään. Olen ollut myös läsnä lapsilleni aiheuttamatta heille häpeää.
Mäenlasku meriittinä ei ole kovinkaan kummoinen juttu. No, ehkä ihmisille, jotka eivät ole kasvaneet aikuisiksi.
Naulan kantaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinä vai? Heh heh.Enpä ole ryypiskellyt enkä puukottanut ketään. Olen ollut myös läsnä lapsilleni aiheuttamatta heille häpeää.
Mäenlasku ja mäkihyppy aivan eri asioita.Sinulla ei urheilumenestystä ole missään lajissa ja sitä ei voi olla huomaamatta.
Mutta onneksi sentään olet muuten niin nuhteeton, että olet olympiavoittajien yläpuolella lajissa nimeltä ihmisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luuseri jota lapsesi salaa häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luuseri jota lapsesi salaa häpeää.
Enpä ihmettele yhtään, että kävit muistelemassa rikollista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikkienaikojen naistenhakkaaja, tehkää perässä
On aina mielenkiintoista huomata, että kun mies ja naiset hakkaavat toisiaan, niin naiset muistavat vain sen, että mies on hakannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on maailman paras mäkihyppääjä kautta aikojen ja sinä patsastelet sillä että olet hoitanut lapsiasi.🤣
Minulla ihmisen arvostamiseen vaikuttaa myös se, millainen hän on luonteeltaan. Onhan Stubbkin presidentti, siltikään en arvosta häntä ihmisenä, koska hän on ollut koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on maailman paras mäkihyppääjä kautta aikojen ja sinä patsastelet sillä että olet hoitanut lapsiasi.🤣
Mäkihyppääjä, voi uittu onko turhempaa meriittiä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ihmisen arvostamiseen vaikuttaa myös se, millainen hän on luonteeltaan. Onhan Stubbkin presidentti, siltikään en arvosta häntä ihmisenä, koska hän on ollut koulukiusaaja.
Sinä olet aina ollut vastenmielinen luuseri josta ei koskaan ole tullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkihyppääjä, voi uittu onko turhempaa meriittiä?
Eipä taida olla, en ainakaan keksinyt