Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä? Menin varattuna Tinderiin

Vierailija
10.09.2025 |

Olen yli 20 vuoden uskollisessa parisuhteessa, jossa noin kymmenen vuoteen ei ole ollut seksiä. Olen tosiaankin yrittänyt muuttaa asiaa ja keskustella, mutta heti kun se tulee puheeksi, mies menee ihan lukkoon ja vain lakkaa puhumasta. Hän ei siis vaan sano mitään, kuuntelee vain vakavana. Olen odottanut, että hän tulisi puhumaan minulle sitten kun aika on sopiva, tai yrittäisi jotenkin muuten muutta asiaa, mutta olen nyt tosiaan odottanut 10 vuotta. Hiljan koetin taas jutella, mutta sama juttu.

Muuten meillä menee hyvin. Arki on tosi kivaa. En halua erota. 

Olen kuitenkin lähemmäs viittäkymmentä ja tiedostan, että mahdollisuuteni saada seksiä kapenevat vuosi vuodelta. 

Nyt kirjauduin Tinderiin, ja siellä Olen keskustellut miesten kanssa. Pahalta tuntuu hoitaa asiaa niin, mutta en näe enää muuta ratkaisua. 

Muutama mies ehdottaa tapaamista, mutta itseäni vähän jarrututtaa kuitenkin. 

Mitä neuvoja antaisit, jos olisin kaverisi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat miestäsi ja osaat noinkin hyvin kirjottaa eli et ilmeisesti ole älyllisesti kehitysvammainen niin miksi et ole sanonut että "Nyt kommentoit tähän seksiasiaan jotain! Minä en voi enkä aio elää ilman seksiä"?

Ja sitten keskustelua auki, sanot että kirjoittaa vaikka vastauksensa ja että olet valmis yrittämään asioiden korjaamista hyvässä hengessä. Jos mies ei halua harrastaa seksiä kanssasi (koska siitä se on kiinni, erektiohäiriö ei ole syy miksi ei voisi helliä toista tai tuottaa nautintoa rakkaalle elämänkumppanille) niin hänen olisi syytä voida reippaasti kertoa se.

Toisaalta hänhän on kymmenen vuotta käytöksellään sen kertonut... 

Jos seksiä ei saada kuntoon niin sanot että haet sen muualta. Hän voi sitten tehdä omat päätelmänsä. Ehkä se on hänelle ok. Omalle miehelleni ei olisi ollut ja seksi saatiin siedettävälle tasolle. En itse voisi pettää enkä avata suhdetta yksipuolisesti. Lähinnä koska mies joka sallisi sen menettäisi viimeisenkin kunnioitukseni. Että mielummin vieraisiin kuin että mies kohtaisi henkiset lukkonsa ja pistäisi hommat toimimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla