Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ällöttää miehet

Vierailija
10.09.2025 |

Joilla on rintakarvoja. Ylipäätänsä karvoja vaikka jaloissa. 

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla sama ei ällötä?

Se on ihan eri asia ja siksi toiseksi naisen karvat eivät miehille kuulu!

Mutta miehen karvat kuuluu naisille, karvat ylipäätään kuuluvat vain naisille. Se on sellaista tasa-arvoa ja voimaantumista. Naisten voimaantuilu on sitä että kaunis kynimätön luonnonkarvainen kroppa paskotaan tatutuksella

Vierailija
42/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

mitä teemme tällä tiedolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kun osaltasi lisäät niiden plikkojen määrää jotka eivät miestä kaipaa ja siis vähennät niiden plikkojen määrää joilta tarvii kysästä että alkasiks sä mua ja mentäskös näin ollen loppuiäksi avioon. Kerkeää ehkä löytäähi sen oikean kun ei tarvi joka suomen neitsyeltä udella asiaa

Vierailija
44/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi karvamies. Rintakarvoja on ja selässäkin. Vaimoa ei haittaa kuulemma.

Vierailija
45/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen karvainen kuin apina. Selässäkin on karvoja.

Ihana !!!!  Minä haluan karvaisen miehen jolla muhkea parta ja pikä tukka.   Näyttää seksikkäältä tosi mieheltä. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Rintakarvat on parasta. Ei ole mies jos ei ole vaikka jaloissa karvoja. Partakin on plussaa. 

Vierailija
46/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies, ja en itse ällötä itseäni. Usein jopa kiihotun kropastani. Sixpäkki tuntuu hyvältä ihon alla, ja käsiä pestessäni ihailen peilistä, kun rintalihasten säikeet pullistelevat ihon alla käsienpesun tahtiin. Rinnassani on karvojakin. Pidän niistä. t. Mies

Vierailija
47/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi karvamies. Rintakarvoja on ja selässäkin. Vaimoa ei haittaa kuulemma.

Se on poika jolla ei karvoja tai partaa. Partakin kunniaan,

Vierailija
48/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuttomuudesta naisen tuntee

Vierailija
49/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää kaikki miehet karvoihin katsomatta. 

Vierailija
50/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies, ja en itse ällötä itseäni. Usein jopa kiihotun kropastani. Sixpäkki tuntuu hyvältä ihon alla, ja käsiä pestessäni ihailen peilistä, kun rintalihasten säikeet pullistelevat ihon alla käsienpesun tahtiin. Rinnassani on karvojakin. Pidän niistä. t. Mies

Itse arvostan omaa partaani, parta on tosi hyvä juttu, välillä pitempi välillä lyhyt.

Vierailija
51/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää kaikki miehet karvoihin katsomatta.  Et ole varmaan sitten kajonnutkaan vielä kehenkään jos olet mukavuudentahtoinen?

Vierailija
52/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan omaa partaani, parta on tosi hyvä juttu, välillä pitempi välillä lyhyt. Oletko maitolelumies? Sillä on seevetillisen joutuisa parrankasvu https://www.google.com/search?vsrid=CPSdsdbrtqLCeBACGAEiJDhiMjBiYTUyLTQ…

Vierailija
53/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää aivaaaan kaikki!

Vierailija
54/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän.Noita karvamattoja on tullut tänne jo liikaakin ja lyhyet  karvaiset kääpiökoiran sääret . 

No on seksikkäitä.

Vierailija
55/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää aivaaaan kaikki!

Miksi sitten olet täällä.

Vierailija
56/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vielä ällömpää kun on aikuinen joka on ihan posliini kauttaaltaan. Non-pedoille siis.

Vierailija
57/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi palstalla ei ole miesvihaa, vaan täällä naiset puhuvat asiallisesti kokemuksistaan

Tykkään miehistä. En vaan tykkää karvoista, siis liiallisesta tai hyvin tummasta karvoituksesta. Minkäs sille voi. Voishan ne miehetkin tuota siistiä. 

Vierailija
58/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi palstalla ei ole miesvihaa, vaan täällä naiset puhuvat asiallisesti kokemuksistaan

Tykkään miehistä. En vaan tykkää karvoista, siis liiallisesta tai hyvin tummasta karvoituksesta. Minkäs sille voi. Voishan ne miehetkin tuota siistiä. 

Itse tykkään karvoituksestani. En oikein ymmärrä, miksi pitäisi siistiä sitä, kun pidän siitä. t. Mies

Vierailija
59/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään miehistä. En vaan tykkää karvoista, siis liiallisesta tai hyvin tummasta karvoituksesta. Minkäs sille voi. Voishan ne miehetkin tuota siistiä. Karva kasvaa yleensä luontojaan kauniisti asettautuneena, niin miehellä kuin naisellahin ja hyödyllisissä paikoissa. Katso tarkkaan niin ymmärrät. Ei se töksötä missään missä sitä ei tarvittaisi ja missä se huonolta näyttäisi

Vierailija
60/70 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vielä ällömpää kun on aikuinen joka on ihan posliini kauttaaltaan. Non-pedoille siis.

No, ei nyt liioitella sentään. Kuka mistään karvattomuudesta tai posliinista on puhunut mitään. Liian vähäinenkin karvoitus on vähän outoa.