Minua ällöttää miehet
Joilla on rintakarvoja. Ylipäätänsä karvoja vaikka jaloissa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen karvainen kuin apina. Selässäkin on karvoja.
Tyollaiset apinat viedään korkeasaareen ja näytellään alemman rodun edustajana...
Sinut laitetaan käärmeenä akvaarioon.
Minua ei. Ihailen niitä peilistä. t. Mies
Minä taas tykkään miehen rintakarvoista :P Kun ei mikään paksu matto sentään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla sama ei ällötä?
Se on ihan eri asia ja siksi toiseksi naisen karvat eivät miehille kuulu! Miehelle kuuluu mieskarvoitus, naiselle naiskarvoitus. posliini ja tatut kuuluvat yhtä vähän molemmille
Vierailija kirjoitti:
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa, vaan täällä naiset puhuvat asiallisesti kokemuksistaan
Olen nainen ,ja minulla on ihana karvainen mies. Kiihoottaa edelleen vaikka jo vuosia oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Inhonnet kai sitten myös koiria sun muita karvaisia, ja myös muumilaakson H- kirjainta (rassea olisi kirjoittaa koko nimi kai)
Juu. Mulla ei ole koiria enkä lue muumeja.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää miehet, siis ihan kaikki heissä. Hyi saatana
Sanot vaan siksi kun jäit läskinä mt tapauksena Vanhapiiaksi . 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana !!!! Minä haluan karvaisen miehen jolla muhkea parta ja pikä tukka. Näyttää seksikkäältä tosi mieheltä. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Minustakin nuo on, mutta kaulan alapuolella ei tarttis olla ihan hirveetä pehkoa missään. Häpikset kyllä ja vähän kainalokarvoja. Muut nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhonnet kai sitten myös koiria sun muita karvaisia, ja myös muumilaakson H- kirjainta (rassea olisi kirjoittaa koko nimi kai)
Juu ,juu, en minäkään läskinä vanhanapiikana. ... jännää.... huvittaa.. huvittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan siksi kun jäit läskinä mt tapauksena Vanhapiiaksi . 😂😂😂😂😂
Vanhapiika ihan isolla kirjaimella! Kiitän kunnioituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei. Olen mies, ja usein kiihotun omasta kropastani, siitä, miltä se tuntuu ja näyttää. t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ,juu, en minäkään läskinä vanhanapiikana. ... jännää.... huvittaa.. huvittaa...
Ai semmonen olet? No, eipä siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöittävät plikat joilla on tietoa monen miehen karvoituksesta
Käy vaan kateeksi kun et ole kelvannut kellekkää... ällöttele vaan läskejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana !!!! Minä haluan karvaisen miehen jolla muhkea parta ja pikä tukka. Näyttää seksikkäältä tosi mieheltä. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Minustakin nuo on, mutta kaulan alapuolella ei tarttis olla ihan hirveetä pehkoa missään. Häpikset kyllä ja vähän kainalokarvoja. Muut nounou. Entä jos heimoisuus ilmenee rajuna karvoituksena. Näyttäisikö sellainen kumiankaksi oikohöylätty sikhiplikka jotenkin kiihoittavalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöittävät plikat joilla on tietoa monen miehen karvoituksesta
Käy vaan kateeksi kun et ole kelvannut kellekkää... ällöttele vaan läskejäsi. Poikaseni, olen sopusuhdas 171/71 neitsytpoikanen 42v, enkä ole koskaan eres kysynyt keltään että kelpaisinko täten sulle?
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/p/DPkorkEEuSA/ Jaa, pitäisköhän se laitaa vähä lisää karvaa että ei ala palelemaan eikä varsinkaan tatuttamaan
Ymmärrän.Noita karvamattoja on tullut tänne jo liikaakin ja lyhyet karvaiset kääpiökoiran sääret .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla sama ei ällötä?
Se on ihan eri asia ja siksi toiseksi naisen karvat eivät miehille kuulu!
Mutta miehen karvat kuuluu naisille, karvat ylipäätään kuuluvat vain naisille. Se on sellaista tasa-arvoa ja voimaantumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kumminkaan ihan kaikki inhottaa, luulisin