Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvaskarin kiukuttelu - Tanssii tähtien kanssa.

Vierailija
09.04.2007 |

Mitä olitte mieltä siitä Sanna Hirvaskarin kiukuttelusta, jota näytettiin eilisessä Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa? Itselle tuli vähän kurja olo Samin takia, kun eihän se sille mitään voi, jos ei opi heti :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ikinä ahdistanut ja v*tuttanut niin paljon, että olisin kyyryssä alttialla hokemassa maanisesti " ahdistaa, vituttaaa, ahdistaa, nyt menee huonosti.." . Kai me ihmiset ollaan sitten niin erilaisia, että joillekin tuo on aivan normaalia käytöstä, minä taas en voisi IKINÄ kuvitella käyttäytyväni noin huonosti kuitenkin melko vieraan ihmisen edessä.

Vierailija
2/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssinut viime vuoden ohjelmassa? Vai mistä olen tällaisen saanut päähäni??

Anyway, ei voi kovin mustasukkainen olla se Sannan mies. Viime vuonna Tomin pari ja nyt Samin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen vastaavanlaisen koreografi-tanssijamuijan joka toimii jatkuvasti omien oikkujensa mukaan ja tanssi on muka " koko elämä" . Yök, yök. Itsekkäämpää ja rasittavampaa ihmistä saa hakea.

Vierailija
4/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Sanna haluaisi kyllä tehdä jotain vaikeampaakin mutta ei voi kun Sami ei vaan opi.

Vierailija
5/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa koettaa Sanna kalastella äänestäjiä

Vierailija
6/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keke ja Jani eivät oppineet? No ei tod. Ammattilainen, nauroi vain ja yritti parhaansa eikä kiukutellut kuin pahainen kakara.

Vierailija
7/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keke ja Jani eivät oppineet? No ei tod. Ammattilainen, nauroi vain ja yritti parhaansa eikä kiukutellut kuin pahainen kakara.

onko tämä sitten aikuismaista :-)

-27-

Vierailija
8/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes täälläkin ärsyttämään Sannan kommentit ja olemus. Muutenkin koko kilpailun ajan se on ollut jotenkin kiree ja kaikki tanssi on ollut väkinäistä. Taisi kantaa omassa päässään ennakkosuosikin paineita turhaan. Sanna on niin helvetin kiree ettei Samin kanssa pääse mitään rentoa kontaktia/kemiaa syntymään.

Ko. pari tippuu seuraavaksi!

Vierailija
9/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut tulla jengille oikeesti mitään luovaa työtä tai muutenkaan vaativaa duunia eteen.

Itse ymmärrän täysin Hirvaskaria. Vaikka nää TTK koreografiat onkin periaatteessa viihdettä niin ihan tasan tarkkaan jokainen ammattilainen joka niitä tekee tekee ne enemmän tai vähemmän tosissaan. Silloin siihen kuuluu siihen prosessiin valtavaa vitutusta ja ahdistusta ja turhautumista ennen kuin se oikea muoto syntyy. On tosi harvinaista että se tulis vaan suit sait sukkelaan tosta vaan.

Vierailija
10/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin ja Sannan välillä. Heh, jotenkin olen ajatellut sen niin, että he ovat niin viehättäviä ulkoisesti, etteivät uskalla alkaa " lääppimään" toisiaan ettei tule kiusauksia =)

Vierailija
11/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samin ja Sannan välillä. Heh, jotenkin olen ajatellut sen niin, että he ovat niin viehättäviä ulkoisesti, etteivät uskalla alkaa " lääppimään" toisiaan ettei tule kiusauksia =)

Vierailija
12/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vois kuvitellakaan että mulla tulis tollanen hetki jonkun työkaverin edessä että alkaisin käyttäytyä noin. Kyllä mä osaan niellä kiukkuni ja kätkeä kyyneleeni ja odottaa parempaa hetkeä purkaa ne. Vaikka ne on nyt tosi tiivis työpari niin mä en käyttäytyis niin kuin korkeintaan oman miehen edessä.

Vierailija
13/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö te älyä, että jos ahistaa ja ahistaa oikei kovasti niin se ei tosiaa oo sama asia ku ahdistaa. Ei älyä niin ei älyä.

Vierailija
14/29 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi ohjelma näkemättä

Vierailija
15/29 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhautumistaan siihen, että taas pitää keksiä uusi koreografia ja tsempata ja jaksaa olla vastuussa, motivoida toista kun itsekin ois loman tarpeessa. Eikö se sanonutkin siinä pätkässä että ei se Samista johtunut?

Vierailija
16/29 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Sami istui ihan vaikeana siinä vieressä ja yritti lohdutella, että ei kaikkea tarvitse muuttaa, jos en heti opi. Varmaan ovat selvittäneet asian keskenään, mutta jäi silti vähän kenkku kuva naisesta.

Vierailija
17/29 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa turhautumistaan / epäonnistunutta koreografiaansahan se siinä purki! Kuinka joku jaksaa edes märehtiä moista?

Vierailija
18/29 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tiputettu blondi Ahti-Hallberg.

Saisivat tippua seuraavaksi Sami ja Sanna.

Vierailija
19/29 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei ollut, niin häpeän Sannan puolesta.

Vierailija
20/29 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaiselle tule toisinaan turhautumisia, ja joskus sitä jopa saattaa " kiukutella" ja käyttäytyä tavalla, josta ei jälkikäteen ole ylpeä. Sitäpaitsi tilanteesta näytettiin yksi irtonainen pätkä, emme voi tietää mistä siinä edes loppujen lopuksi on ollut kyse. Kyllä täällä ollaan innokkaita tuomitsemaan ja leimaamaan ihmiset negatiivisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän