Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori. ilmoitus huijauksesta

Vierailija
09.09.2025 |

Olin joskus ostamassa jotain tuotetta torista kun siihen viesti kenttään tuli varoitus. "Varoitus tämä saattaa olla huijaus, olethan varovainen jakaessasi tietojasi...."

No jäi sitten ostamatta mutta mietin että olipa outo ilmoitus jos ei olekaan totta niin myyjälle kusiset paikat.

No nyt olen yrittänyt itse myydä sohvaa ja kirjahyllyä. Ostaja ehdokkaita on tullut. Yhden kanssa sovittiin jo hakemisesta ja annoin osoitteen. Yhtäkkiä kaikki lakkasivat vastaamasta. En keksi muuta syytä kuin että tori olisi lähettänyt minusta tällaisen varoituksen näille ostajille. Koska kukaan ei yhtäkkiä vastaa ja yksi oli jo tulossa hakemaan ja toinen kertoi että oli etsinyt kovasti juuri sellaista hyllyä. 

Onko kellään kokemusta tai tietoa miten saisin selville luuleeko ihmiset minua huijariksi?

Lähtee koko sovellus minulta jos mennyt tuollaiseksi kaupan teko.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo varoitus on tullut ainakin minulle näkyviin joka kerta kun olen jotain ostanut, vaikka olisi ollut ihan luotettavakin myyjä.

Vierailija
2/2 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varoitus tulee aina jos kirjoitat siellä chatissa puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen. Jos tuo viesti tulee, kannattaa laittaa edellinen viesti uudelleen.

Välillä ei saa puhelinnumeroa läpi kuin kirjoittamalla esim nolla 5 nolla ja numero jatkuu näin eli ne on blokanneet vaihtoehdon että sovit kaupat kasvokkain tai puhelimella. Koska haluavat kaikki kaupat sillä huijausdiilillään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän