Tunnen paljon varakkaita koodari miehiä, joilla ei ole naista
Ovat ihan kivan näköisiä, mukava luonne. Ikää toki 40-55v.
En voi käsittää miksi ovat sinkkuja. Ovat tinderissä ym-
Kaunotar57v
Kommentit (102)
Päivät koidataan ja illat kiinnostaa vain pelaaminen tai koodaminen, joten eivät ole kiinnostuneita naisista parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Pidetään keskustelu asiallisena.
Miehet todella varakkaita , työssä käyviä,kivan näköisiä , on harrastuksia..mutta naista ei löydy?
Ap
Jos on koko elämänsä ollut sinkku, parisuhteeseen sopeutuminen voi olla hyvin vaikeaa. Tuossa iässä on jo piirtyneet tavat ihmisellä. Koskee molempia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ne ovat pariutuneet nuorina..yli 50 vuotiaat ei sit kai kelpaa kauniille naisille?"
Varsinkin jos pidät lähinnä nuoria tai nuoren näköisiä kauniina, niin ei, yli 50-vuotias ei useimmiten kelpaa kauniille, ellei ole jotain erityisiä vetovoimatekijöitä kuten poikkeuksellinen karismaattisuus, komeus tai varakkuus. Yli 50 v. kelpaa yleensä lähinnä tavallisilla samanikäisille naisille. Jotka on useimmiten vähän pyöreitä, ja on jo vähän ryppyjä ja harmaitakin. Jos sun silmää ei miellytä oikeasti sun tasoiset, niin ei kai se auta kuin olla yksin.
Minä en ole pyöreä, ryppyinen, enkä harmaa. Olen ollut saman painoinen koko aikuisikäni. Kuntoilen ja hoidan ihoani. Meikkaan ja pukeudun kauniisti (en tunikoihin)
Lisäksi opiskelen ja käyn töissä.
MIKÄ ESTÄÄ MUITA IHMISIÄ TEKEMÄSTÄ SAMOIN? kaikki eivät ole monisairaita yksin/omaishoitajia
kaunotar57v
Vierailija kirjoitti:
'Koodarit on usein nepsyjä, esim. Aspergereja, jotka eivät ole naisista kauheen kiinnostuneita?'
Onko koodareissa muita kuin
asseja? 🤔 Assit viihtyvät yksin,
heidän kaipuunsa perint.
parisuhteeseen on hyvin
vähäinen. Minähän tämän
tiedän. Osa on gay lowkey,
mutta ei presentoi identiteettiään
julkisesti.. Kun tienaa hyvää
nippua, voi myös käydä
vaikka 500 egen maksullisessa,
joka toki hyvin kaunis.
Minä en oo mikään noista. Enkä edes katkera. Vaikka olis syytäkin. Olen antanut anteeksi ihan itseni takia.
Ehkä koodarit on hiljaisia ja ujoja sekä ura-ohjuksia. Eivät tohdi ottaa yhteyttä vai onko vaatimukset liian suuret.
Itse aloitin opiskelut juuri tosin vaan osatutkinto ja etänä. Jotain ohjelmointia tämäkin. Suurin osa taitaa olla luokasta poikia tai miehiä. No se lopulta ei mun hommiin vaikuta. Kun keskityn omaan opiskeluuni. Taidan olla niitä harvoja naisia joita nämä jutut yleensä kiinnostaa.
Suomalainen naama. Jos nimi olisi muhammed, mehmed, ali, hassan niin pilua tulisi ovista ja ikkunoista. Tai edes miguel, marcelo, ale"h"andro.
Vierailija kirjoitti:
Päivät koidataan ja illat kiinnostaa vain pelaaminen tai koodaminen, joten eivät ole kiinnostuneita naisista parisuhdemielessä.
Päivät trollataan ja illat kiinnostaa vain pelaaminen tai runkkaaminen, joten eivät ole kiinnostuneita naisista parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivät trollataan ja illat kiinnostaa vain pelaaminen tai runkkaaminen, joten eivät ole kiinnostuneita naisista parisuhdemielessä.
Nauroin niin että kissa säikähti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli eivät ole huumorintajuisia, hyviä keskustelemaan, tunneälykkäitä yms?
Ei ihme että naiset alkavat tuossa iässä arvostamaan itseään sen verran että tuollaisista minimivaatimuksista ei kumppanin kohdalla tingitä, niin ne varakkaat, komeat mieslapset saavat itse ihmetellä yksinäisyyttään.
Vain yksinkertainen ihminen keskustelee näin.
Vastaan sinulle samalla tavalla: Eli heidän huumori on älykkäämpää ja menee siksi monelta yli. Ei ihme että he eivät halua ketään, kun edes naislapsilla ei ole kuin lapsen huumori ja räksytys annettavana.
Koska oppisit keskustelemaan?
Mitäköhän on älykäs huumori? Jotain vitsejä fysiikasta? Minä voin olla yksinkertainen, en lähde siitä väittelemään, mutta esim. yksi suosikkihuumoriasiani on vertaukset 1700-luvun Ranskan aristokratian ja tiettyjen jalokaasujen atomin halkaisun välillä. En silti oleta sen olevan joidenkin älykkäiden ihmisten huumorintajua.
Huumorintajuja on erilaisia, eikä ne vastaa millään tavalla ihmisen älykkyyteen. Sitähän ne hyvät keskustelutaidot lisäksi ovat että osaa suhteuttaa tapansa puhua toisten kanssa. Jos omat sosiaaliset taidot ovat sitä että haluaa puhua vain asioista, joista vastapuoli ei ole kiinnostunut tai ei ymmärrä, niin silloin on huono keskustelija, eikä kovin kiinnostavaa seuraa.
Jos niillä on ap kaverina niin tuskin kovin mukavia ovat itsekään.
Minä tunnen useita hyvätuloisia ja rikkaitakin it-alan miehiä joilla on todella mukavat vaimot myös. Siksi koska ovat itsekin mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ne ovat pariutuneet nuorina..yli 50 vuotiaat ei sit kai kelpaa kauniille naisille?"
Varsinkin jos pidät lähinnä nuoria tai nuoren näköisiä kauniina, niin ei, yli 50-vuotias ei useimmiten kelpaa kauniille, ellei ole jotain erityisiä vetovoimatekijöitä kuten poikkeuksellinen karismaattisuus, komeus tai varakkuus. Yli 50 v. kelpaa yleensä lähinnä tavallisilla samanikäisille naisille. Jotka on useimmiten vähän pyöreitä, ja on jo vähän ryppyjä ja harmaitakin. Jos sun silmää ei miellytä oikeasti sun tasoiset, niin ei kai se auta kuin olla yksin.
Minä en ole pyöreä, ryppyinen, enkä harmaa. Olen ollut saman painoinen koko aikuisikäni. Kuntoilen ja hoidan ihoani. Meikkaan ja pukeudun kauniisti (en tunikoihin)
Lisäksi opiskelen ja käyn töissä.
MIKÄ ESTÄÄ MUITA IHMISIÄ TEKEMÄSTÄ SAMOIN? kaikki eivät ole monisairaita yksin/omaishoitajia
Ei kiinnosta pätkääkään ulkonäkö. Miksi näkisin vaivaa tuollaisten kanssa, kun en tavoittele elämässäni mitään, missä ulkonäöllä on tuon taivaallista merkitystä. Töissä toki käyn, ja tienaankin hyvin. Ja pukeudun asiallisesti tietysti varsinkin töihin. Mutta ei tulisi mieleenkään esim. värjätä harmaita piiloon, meikata yms. Eikä edes laihduttaa, koska en ole niin ylipainoinen että se olisi valtava terveysriski.
- pyöreä, ryppyinen, harmaa ja onnellinen nainen 51 v
Ap on ääliö. Saman tyyppiset ihmiset yleensä viihtyvät toistensa seurassa. Ap:n kaveritkin siis todennäköisesti ovat ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Pidetään keskustelu asiallisena.
Miehet todella varakkaita , työssä käyviä,kivan näköisiä , on harrastuksia..mutta naista ei löydy?
Ap
Omat vastaavat keissit ovat vähän ujompia tapauksia, eikä heitä valitettavasti tulla kotoa hakemaan. Jossain tapauksessa kyseessä on ns. fixer upper -mies, eli oikein hyvä yksilö, tarvitsisi vain hiukan kohennusta. Kaikki naiset eivät kuitenkaan tajua näiden miesten potentiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko syynä se että saavat tarpeensa hoidettua rahalla?
Eivät ole incelejä....eivät ajattele naisia patjoina
Ap
Nyt kyllä vitsin heitit. Heillä on aivan taatusti useampi nainen kierrossa. Älä anna nörttiyden hämätä.
Vierailija kirjoitti:
95% miehistä saa deittisovelluksessa tykkäyksiä vain ylipainoisilta naisilta ja aina jos naistykkääjä on hoikka niin sitten hän on yksinhuoltaja.
Varmaan lasket yksinhuoltajiksi myös eronneet, joilla yhteishuoltajuus lasten toisen vanhemman kanssa? Ottaen nyt huomioon, että tuon ikäisissä on paljon ylipainoisia, ja melkein puolet avioliitoista päättyy eroon (puhumattakaan avoliitoista, joista ei ole tilastoa, mutta joihin lapsia syntyy myös), niin onhan se aika todennäköistä, että aika moni on lihava ja aika monella on lapset jo tehtynä tuossa iässä. Turha siitä on loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi pilata elämänsä jollain parisuhteella???
No, ei kai sitten ole ongelmaa. Luulin, että näillä miehillä nimenomaan oli haku päällä.