Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen paljon varakkaita koodari miehiä, joilla ei ole naista

Vierailija
09.09.2025 |

Ovat ihan kivan näköisiä, mukava luonne. Ikää toki 40-55v.

En voi käsittää miksi ovat sinkkuja. Ovat tinderissä ym-

Kaunotar57v

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kiinnostu heistä, koska he eivät ole luonnostaan maskuliinisia - tai jotkut saattavat ollakin, mutteivät osaa tuoda näitä piirteitä esiin itsestään.

Tunnen kanssa paljon ikisinkkumiehiä, ja he kaikki ovat tuollaisia. Mukavia miehiä, mutta naisten kanssa aivan onnettomia. Miehenä pitää osata viedä "suhdetta" eteenpäin ja tehdä itsestään mielenkiintoinen naisen edessä. Jos tätä ei osaa, jää yksin.

No osaavat keskustella ,,melkein mistä vain...

Lihavat tädit ei vain miellytä silmää.

Ap

Vierailija
22/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän ne onkin varakkaita, kun ei tarvi elättää ketään prinsessaa.

Mitä prinsessaa?

Eräs heistä näytti tinder naisesta kuvaa

oli  lihava rillit ja joku kaapu päällä

Tälläisiä matchejä saa yli 50v  mies

Ap

Noloa. En haluaisi miestä, joka esittelee tindertarjokkaita mummolleen.

Minulla ei ole lapsia:)

Pidät siis yli 50v naisia mummoina? 

Kerro lisää itsestäsi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaunotar57v"

haha.

ehkä sunkin elämä olis helpompaa, kun vaan tulisit edes siitä sisäisestä kaapista ulos, niin voisit lopettaa myös tuon loputtoman katkeran kiukuttelun naissukupuolta kohtaan

Minkä ikäisenä nainen ei enää ole kaunotar?

Voisitko selventää?

Ap

Vierailija
24/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiä matchejä saa yli 50v mies

lihava rillipää luomu pirkko , tykkää teatterista

33.33%

tatuoitu yksinhuoltaja etsii isää lapselleen

33.33%

JUU Ei

33.33%

lihava nuori syrjäytynyt etsii isää itselleen

Vierailija
25/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mä olen naispuolinen koodari, töissä isossa it-firmassa. Ja mä taas oon ihmetellyt, miten noilla lähes kaikilla on vaimot ja monella 2-5 lasta. Siis myös niillä kaikkein autistisimman oloisilla ja nörteimmillä. Eikä haittaa esim. lyhyys, paksut rillit yms. näköjään mitään, parit löytyy niille. Nykyisessä tiimissä ainoa sinkku on alle kolmekymppinen, eikä varaan edes pidä kiirettä pariutua. Mä olen ainoa yli 30 v sinkku täällä, minäkin omasta tahdostani.

Ne harvat, joita olen nähnyt joista tiedän että on olleet vastoin tahtoaan sinkkuja, on olleet melkoisia äärisulkeutuneita hikikomori-tyyppejä. Jotka ei tosiaan edes käy kuin töissä ja kotona, harrastus tietokonepelit jne.

Tämä. Monet niistä on pariutunut jo opiskeluaikana, aika tavallisia on esim. DI / sairaanhoitaja- tai opettajaparit jotka tavanneet opiskelijabileissä aikoinaan. Sitten osalla on myös naisystävät nörttejä, suoraan töistä tai peli/koodausharrastuksista löydettyjä. Olen usein ihmetellyt sitä, miten ulkoisesti epäviehättävätkin on löytäneet parinsa ja perheellistyneet. Esim. mun vieressä istuu noin 165-senttinen, keskivartalolihava mutta muuten ruipelo, päältä kalju noin 40 v mies, joka pukeutuu äärimmäisen vanhanaikaisesti ja tukka usein ylikasvanut, jutut nörttimäisiä ja outoja. Sillä on oikein hyvännäköinen sairaanhoitajavaimo ja 3 lasta silläkin.

Vierailija
26/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän ne onkin varakkaita, kun ei tarvi elättää ketään prinsessaa.

Mitä prinsessaa?

Eräs heistä näytti tinder naisesta kuvaa

oli  lihava rillit ja joku kaapu päällä

Tälläisiä matchejä saa yli 50v  mies

Ap

Noloa. En haluaisi miestä, joka esittelee tindertarjokkaita mummolleen.

Minulla ei ole lapsia:)

Pidät siis yli 50v naisia mummoina? 

Kerro lisää itsestäsi.

Ap

Huhuu ..kerro lisää äidistäsi ja iso-äidistäsi

ap

Vierailija
27/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli eivät ole huumorintajuisia, hyviä keskustelemaan, tunneälykkäitä yms?

Ei ihme että naiset alkavat tuossa iässä arvostamaan itseään sen verran että tuollaisista minimivaatimuksista ei kumppanin kohdalla tingitä, niin ne varakkaat, komeat mieslapset saavat itse ihmetellä yksinäisyyttään.

Itse asiassa ovat huumorintajuisia, hyviä keskustelemaan, tunneälykkäitä.

MUTTA  kyllä kumppanin pitää viehättää myös ulkoisesti..

vai LUONNE RATKAISEE harhaako tyrkytät

Ap

Tarkoitin että nuo kuvailemasi sinkkumiehet eivät ole huumorintajuisia, hyviä keskustelemaan tai tunneälykkäitä. Ne nimittäin ovat pariutumisen suhteen tärkeämpiä kuin ulkonäkö ja raha (kyllä, luonne merkitsee eniten).

Vierailija
28/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mä olen naispuolinen koodari, töissä isossa it-firmassa. Ja mä taas oon ihmetellyt, miten noilla lähes kaikilla on vaimot ja monella 2-5 lasta. Siis myös niillä kaikkein autistisimman oloisilla ja nörteimmillä. Eikä haittaa esim. lyhyys, paksut rillit yms. näköjään mitään, parit löytyy niille. Nykyisessä tiimissä ainoa sinkku on alle kolmekymppinen, eikä varaan edes pidä kiirettä pariutua. Mä olen ainoa yli 30 v sinkku täällä, minäkin omasta tahdostani.

Ne harvat, joita olen nähnyt joista tiedän että on olleet vastoin tahtoaan sinkkuja, on olleet melkoisia äärisulkeutuneita hikikomori-tyyppejä. Jotka ei tosiaan edes käy kuin töissä ja kotona, harrastus tietokonepelit jne.

Tämä. Monet niistä on pariutunut jo opiskeluaikana, aika tavallisia on esim. DI / sairaanhoitaja- tai opettajaparit jotka tavanneet opiskelijabileissä aikoinaan. Sitte

KIVAT TEIDÄN KAVEREILLE.

Mutta ne ovat pariutuneet nuorina..yli 50 vuotiaat ei sit kai kelpaa kauniille naisille?

Ap

Vierailija
29/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33.33%

33.33%

JUU Ei

33.33%

Jos näille miehille tosiaan potentiaalisessa kumppaniehdokkaassa teatterista pitäminen on noin vakava rike, että pitää erikseen mainita huonoksi piirteeksi, niin ehkä omaan sielunmaisemaan sopivamman kumppanin voi sitten löytää vaikka sieltä nakkikioskilta tai mitä ikinä harrastuksekseen tekevät.

Vierailija
30/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että naiset alkavat tuossa iässä arvostamaan itseään sen verran että tuollaisista minimivaatimuksista ei kumppanin kohdalla tingitä, niin ne varakkaat, komeat mieslapset saavat itse ihmetellä yksinäisyyttään.

Itse asiassa ovat huumorintajuisia, hyviä keskustelemaan, tunneälykkäitä.

MUTTA  kyllä kumppanin pitää viehättää myös ulkoisesti..

vai LUONNE RATKAISEE harhaako tyrkytät

Ap

Tarkoitin että nuo kuvailemasi sinkkumiehet eivät ole huumorintajuisia, hyviä keskustelemaan tai tunneälykkäitä. Ne nimittäin ovat pariutumisen suhteen tärkeämpiä kuin ulkonäkö ja raha (kyllä, luonne merkitsee eniten).

Mistä sinä tiedät minun ystäväni.? He eivät ole tuppisuita.

Ap

Vierailija
31/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

33.33%

33.33%

JUU Ei

33.33%

Jos näille miehille tosiaan potentiaalisessa kumppaniehdokkaassa teatterista pitäminen on noin vakava rike, että pitää erikseen mainita huonoksi piirteeksi, niin ehkä omaan sielunmaisemaan sopivamman kumppanin voi sitten löytää vaikka sieltä nakkikioskilta tai mitä ikinä harrastuksekseen tekevät.

lihava rillipää luomu pirkko.......loukkaantui

Vierailija
32/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kiinnostu heistä, koska he eivät ole luonnostaan maskuliinisia - tai jotkut saattavat ollakin, mutteivät osaa tuoda näitä piirteitä esiin itsestään.

Tunnen kanssa paljon ikisinkkumiehiä, ja he kaikki ovat tuollaisia. Mukavia miehiä, mutta naisten kanssa aivan onnettomia. Miehenä pitää osata viedä "suhdetta" eteenpäin ja tehdä itsestään mielenkiintoinen naisen edessä. Jos tätä ei osaa, jää yksin.

No osaavat keskustella ,,melkein mistä vain...

Lihavat tädit ei vain miellytä silmää.

Ap

No tuo kyllä rajaa tosi paljon valinnanvaraa, koska ikäluokan naisista valtaenemmistö on ylipainoisia. Joko siis pitää olla yksin, tai luopua siitä lapsellista ajattelusta, että silmän miellyttäminen on ihmissuhteessa jotenkin kauhean tärkeä asia.

Vierailija
33/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksinkertainen ihminen keskustelee näin. 

Vastaan sinulle samalla tavalla: Eli heidän huumori on älykkäämpää ja menee siksi monelta yli. Ei ihme että he eivät halua ketään, kun edes naislapsilla ei ole kuin lapsen huumori ja räksytys annettavana.

Koska oppisit keskustelemaan?

Vierailija
34/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% miehistä saa deittisovelluksessa tykkäyksiä vain ylipainoisilta naisilta ja aina jos naistykkääjä on hoikka niin sitten hän on yksinhuoltaja.

Vierailija
35/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ne ovat pariutuneet nuorina..yli 50 vuotiaat ei sit kai kelpaa kauniille naisille?"

Varsinkin jos pidät lähinnä nuoria tai nuoren näköisiä kauniina, niin ei, yli 50-vuotias ei useimmiten kelpaa kauniille, ellei ole jotain erityisiä vetovoimatekijöitä kuten poikkeuksellinen karismaattisuus, komeus tai varakkuus. Yli 50 v. kelpaa yleensä lähinnä tavallisilla samanikäisille naisille. Jotka on useimmiten vähän pyöreitä, ja on jo vähän ryppyjä ja harmaitakin. Jos sun silmää ei miellytä oikeasti sun tasoiset, niin ei kai se auta kuin olla yksin.

Vierailija
36/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään keskustelu asiallisena.

Miehet todella varakkaita , työssä käyviä,kivan näköisiä , on harrastuksia..mutta naista ei löydy?

Ap

Ehkä syy on se, että he, kuten sinäkin, syyttäisitte kuitenkin naisia loisiksi, jos kiinnostuisivat miehistä, joilla on nuo ominaisuudeta. 

Vierailija
37/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain yksinkertainen ihminen keskustelee näin. 

Vastaan sinulle samalla tavalla: Eli heidän huumori on älykkäämpää ja menee siksi monelta yli. Ei ihme että he eivät halua ketään, kun edes naislapsilla ei ole kuin lapsen huumori ja räksytys annettavana.

Koska oppisit keskustelemaan?

Kerron vain mielipiteeni asiasta. Mies joka saa naisen nauramaan, saa naisen myös sänkyyn.

Vierailija
38/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

33.33%

33.33%

JUU Ei

33.33%

Eipä ole ennen tullut vastaan et yritetään haukkua jotain sanomalla sitä luomuksi tai siksi että käyttää silmälaseja.

Minä kyllä niin loukkaannuin että heti menen ostamaan piilarit ja pistelemään botoxia naaman täyteen :(((

Vierailija
39/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Monet niistä on pariutunut jo opiskeluaikana, aika tavallisia on esim. DI / sairaanhoitaja- tai opettajaparit

Tämä. Monet niistä on pariutunut jo opiskeluaikana

Vierailija
40/102 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

33.33%

33.33%

JUU Ei

33.33%

Nauroin niin että kissa säikähti