Onko täällä muita, jotka ei käytä huuhteluainetta pyykin kanssa?
Itse en käytä. Toki käytin silloin, kun asuin lasteni kanssa, mutta näin yksin asuessa en.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Käytän kun ei ole kuivausrumpua.
Miten se liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä. Se vie aikaa, ei ole hyväksi luonnolle.....PYYKILLE puhumattakaan ! Mitä siin on sellast, et sitä pittöööööö käyttöö??? Sit käyttävät tyhmät ihmiset ! En oo käyttänyt sitä KOSKAAN, enkä ala ikinä käyttäänkään sitä !!! Se HAISEEEEEEEEE !!!!!! Ei siitä oikeesti oo mitään hyötyyyyyyyyyyyy !!!!
Mikä sulla on hätänä? Kummallista raivoamista sun käytös.
En käytä. Ostin kymmenien vuosien käyttämättömyyden jälkeen yhden pullon, koska tuoksu siinä aineessa oli niin upea (tuttavan luona nuuhkutin). Jostain syystä pikku loraus pesuainelokeroon tukki jonkun suuttimen niin, ettei lokero tyhjentynyt vedestä, enkä sitten käyttänyt enää toista kertaa semmoista tatinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestemäistä pesuainetta pesulokeroon ja korkista viimeiset tipat huuhteluaine lokeroon !
Nestemäistä pesuainetta ei pitäisi laittaa edes pesuainelokeroon. Huuhteluveteen sen lisääminen on jo järjetöntä.
Uusimpiin koneisiin voi laittaa pesuainelkeroon nestemäistäkin. Jos et ole huomannut, niin ei niitä pesupallollisia pesuanepullojakaan enää juuri lainkaan tai lainkaan näe kaupassa myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan paljon auttaa se teelusikallinen pyykkietikkaa parin kymmenen litran vesitilavuudessa 🙄
Mä kyllä laitan huuhteluun n. desin ku pyyhkeitä pesen. Tulee ihanan pehmoisia pyyhkeitä.
Huuhteluainekin on todella mietoa. Siskoni oli käymässä kun viikkasin lakanoita ja ihmetteli, että miten lakanoissa on niin taivaallisen hyvä, raikas tuoksu. No huuhteluainehan se + kunnon rumpukuivaus.
- airbnb pitäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestemäistä pesuainetta pesulokeroon ja korkista viimeiset tipat huuhteluaine lokeroon !
Nestemäistä pesuainetta ei pitäisi laittaa edes pesuainelokeroon. Huuhteluveteen sen lisääminen on jo järjetöntä.
Uusimpiin koneisiin voi laittaa pesuainelkeroon nestemäistäkin. Jos et ole huomannut, niin ei niitä pesupallollisia pesuanepullojakaan enää juuri lainkaan tai lainkaan näe kaupassa myynnissä.
Ei niin, koska pesupalloja myydään erikseen.
En käytä. Länsimaisen ihmisen kemikaalikuorma on jo muutenkin aivan valtava ilman tällaisia ylimääräisiä turhakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan paljon auttaa se teelusikallinen pyykkietikkaa parin kymmenen litran vesitilavuudessa 🙄
Mä kyllä laitan huuhteluun n. desin ku pyyhkeitä pesen. Tulee ihanan pehmoisia pyyhkeitä.
Huuhteluainekin on todella mietoa. Siskoni oli käymässä kun viikkasin lakanoita ja ihmetteli, että miten lakanoissa on niin taivaallisen hyvä, raikas tuoksu. No huuhteluainehan se + kunnon rumpukuivaus.
- airbnb pitäjä
Toivottavasti mainitset tästä etukäteen, jotta hajusteita karttavat (esim. astmaatikot) osaavat kiertää airbnb:si kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän etikkaa. Pesuaine on emäksistä ja avaa vaatteen kuidut. Hivenen hapan huuhteluvesi sulkee vaatteen kuidut. Tämä tekee vaatteista pehmeämpiä ja auttaa siihen, että jos vaatteeseen tulee tahra, niin se ei niin helposti pinty, kun ei pääse imeytymään kuitujen väliin niin helposti.
Minä silitän vaatteeni ja mankeloin lakanani. En siis tarvitse mitään etikkaa saati huuhteluainetta.
Kyllä niitä kaiketi moni käyttää, kun niitä on marketissa hyllymetreittäin erilaisia. Outo juttu.
En koskaan käytä huuhteluainetta. On erityisen huono vaatteille joissa on elastaania (spandex, lycra jne.), sekäulkoiluvaatteille, joissa vettähylkivä viimeistely.
Miksi "toki" käytit lasten kanssa asuessasi?
Mä käytän, jos vaatteet sen kestävät. Esim urheiluvaatteet pesen ilman huuhteluainetta.