Onko hajuvesien käyttö muiden ihmisten huomioimista hyvällä tuoksulla?
Itse pidän siitä, että esim hississä tuoksuu naapurin hajuvesi.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan itsekkyyttä "minä löyhkään niin paljon kuin halua", viis siitä miten muut kärsivät.
Parempi tuoksu kuin vaikkapa hienhaju. Minusta tuoksut ovat myös tapa ilmaista itseään.
Hienhajun saa kuriin hajusteettomillakin tai miedosti hajustetuilla antiperspiranteilla. Kaikkein pahinta on, jos hienhajua yrittää peittää hajuvedellä.
Entäs jos ihan vaan pesemällä yrittäisi hälventää hien hajua? Totta kyllä, että parfyymit on aikoinaan kehitetty nimenomaan pesemättömien ihmisten hajun peittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan itsekkyyttä "minä löyhkään niin paljon kuin halua", viis siitä miten muut kärsivät.
Parempi tuoksu kuin vaikkapa hienhaju. Minusta tuoksut ovat myös tapa ilmaista itseään.
Ei ole. Esimerkiksi sairaalassa ja vaikkapa poikani (hammaslääkäri) ammatissa on yhtä tuskaa löytää hajuttomia ns. deodorantteja. Hajuallergikoille on yhtä tuskaa (jos ei jonkin kohtauksen paikka) jos joku haisee jollekin hajuvedelle.
Hajusteallergia on kosketusallergiaa. Ei pelkkä tuoksu aiheuta hajusteallergikolle oireita.
Allergiasta en tiedä, mutta yliherkkyydestä ja migreenistä aivan liikaa. Eikä se ole pelkästään parfyymien hajua vaan joku ruoka-aineen haju aiheuttaa myös migreeniä.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ei ole muiden huomioimista, jos käyttää hajuvesiä. Silloin ei välitä pätkääkään siitä saako joku niistä oireita.
Oireet on korvien välissä.
"Itse pidän siitä, että esim hississä tuoksuu naapurin hajuvesi."
Tuleeko seinien raoista?