Monta kahvipakettia kaapistasi löytyy?
Ja mitä merkkiä kuluu eniten? Itsellä on neljä! Juhla Mokkaa menee eniten ja ostin Coopin kahvia, kulta katariinaa ja jotain 'african' merkkiä :D
Kommentit (59)
Juhla Mokkaa 2 pakettia ja 1 avattu kulta katriina
Monta. Hamstraan aina kun on jotain kohtuullista kahvia tarjouksessa. Päiväyksien mukaan juodaan pois. Yläkaapissa on kolme riviä täynnä ja niiden päällä muutama paketti lisää. Juhla mokkaa, kulta katriinaa, Pirkka Costa ricaa, löfbergsiä.
6. Kahvipurkissa vielä pariksi aamuksi porot. 1 pkt Löfbergin Crescendoa, 1 pkt Zoegasin Skånerostia. 4 pkt vaaleaa Pirkka Costa Ricaa, jolle en tiedä mitä tekisin. Olen saanut niitä työnanatajaltani. Mietin, että jättäisinkö paketteja esim bussipysäkeille?
Kolme + avattu juhla mokkaa, löytyi yhdestä kaupasta 4,99 paketti viikonloppuna
Olen ostanut Pauligin kaupunkikahveja, varsinkin Barcelonaa ja New Yorkia, mutta nyt kun olen säästökuurilla, ne ovat ihan liian kalliita ja nyt ostan halvinta kahvia, mitä kaupasta vain irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
6. Kahvipurkissa vielä pariksi aamuksi porot. 1 pkt Löfbergin Crescendoa, 1 pkt Zoegasin Skånerostia. 4 pkt vaaleaa Pirkka Costa Ricaa, jolle en tiedä mitä tekisin. Olen saanut niitä työnanatajaltani. Mietin, että jättäisinkö paketteja esim bussipysäkeille?
Kysy naapureilta kelpaako.
LIdl:n Emiliaa kolme pakettia. Ei ole hyvän kahvin nauttiminen tällaiselle kahvin suurkuluttajalle ikinä ennen ole ollut näin halpaa. Kiitos Lidl <3.
Se, joka on käytössä. Haluan kahvin mahdollisimman tuoreena, joten en varastoi. Lavazza-merkkiä.
Käytän itse kulta Katriina tumma paahto ja töihin vien juhla mokkaa ja näitä molempia löytyy 2-3 pkt eli yhteensä 5
0. Mulla on kapselikeitin. Ja jos ei olisi, kahvi olisi JÄÄkaapissa, ei kuivakaapissa.
2 avaamatonta. En tee niillä mitään koska käytän pikakahvia.
Paketteja taitaa olla vain yksi mutta jauhamattomia papuja on n. 8 kiloa
3 pakettia ja 4 kassillista alekahveja lattialla.
Ehkä 10. Ostan tarjouksista.