Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko siis noin että narsistin kanssa ei pysty parisuhteeseen?

Vierailija
08.09.2025 |

Tapailen miestä joka on diagnosoitu narsistiksi, vaikkakin diagnoosi on kumottu.

Onko siis niin että nämä ihmiset ovat niin "pahoja" että eivät voi olla oikeassa suhteessa?

Mies on taitava sosiaalisesti mutta minusta aika hurmaava ja sympaattinen. En haluaisi lopettaa koska olen ihastunut häneen kovasti.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköitynyt työkaverini on narsisti ja se oli ollut vuosikymmenet aviksessa.

Vierailija
2/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen narsistin kanssa mahdollisesti. Jos et siinä mitään vikaa näe nyt, niin älä tule jälkeenpäin vonkumaan, että se pahoinpiteli sua ja vei sun rahat ja eristi ystävistä ja suvusta, koska niin narsistit tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes haluaisi narsistin kumppanikseen?

Vierailija
4/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy tietenkin, kunhan on valmis luopumaan omasta elämästään, itsekunnioituksestaan, rahoistaan ja mielenterveydestään. Anna mennä vaan, ap!

Vierailija
5/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta lopeta. En minä ainakaan katunut aikanaan. Jälkipyykki on ollut hyvin rumaa, mutta ei se suhde itsessään niin kamala ollut.

Jos ihminen on ns. hyvä, hyvätapainen ja ystävällinen, ei se narsismi mitään estä. Flippailevat välillä, mutta jos et ala kisaamaan siinä parhaudessa, voi mennä ihan hyvin. Harkitse yhteisiä hankintoja pitkään, onko pakko tehdä ollenkaan vai pystyykö kaiken jakamaan selvästi kahtia jo ennakkoon. Ehkäise draamat, niin niitä ei ehdi tulemaan.

Vierailija
6/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti paljastuu narsistiksi usein vasta sitten kun suhde on saattanut kestää pitkään. Narsisti on usein miellyttävä tyyppi ja osaa taitavasti peittää ikävät puolensa. 

Vierailija
7/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihana ja empaattinen, mutta mulla on omituinen tunne että en silti voi hyvin hänen kanssaan.

On tunne että olen ihan koukussa häneen, siis niin ihastunut että ns kerjään hänen huomiotaan ja hyväksyntäänsä. Hän on ihana mutta jotenkin etäinen ja ei esim viestittele mulle usein tai huomioi.

Muut taas kummastelee kun on näin, hän on minua reilusti vanhempi ja ylipainoinen, nuhjuinen ja ei päällisin puolin monelle naiselle kiinnostava. Minä olen nuorehko, sporttinen ja ulkonäöstäni hyvin huolta pitävä. Mut oon vaan ihan hulluna häneen.

Vierailija
8/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selevä 

Vierailija
9/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi, jos haluaa alistua, tulla kusetetuksi ja hyväksikäytetyksi.

Vierailija
10/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joskus joku virhe diagnoosissa, tulkintavirheitä tai vuosien aikana muutosta? Ellei ole krooninen. Mitä tehnyt että on se ajateltu diagnoosiksi? Tai rakastunut vielä? Oikein pahan narskun kanssa et enää pystyisi olemaan tai myöhemmin, sen huomaisi.

Vierailija
11/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olet ihastunut, koska olet nyt narsistin rakkauspommitusvaiheessa. 

Vierailija
12/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihana ja empaattinen, mutta mulla on omituinen tunne että en silti voi hyvin hänen kanssaan.

On tunne että olen ihan koukussa häneen, siis niin ihastunut että ns kerjään hänen huomiotaan ja hyväksyntäänsä. Hän on ihana mutta jotenkin etäinen ja ei esim viestittele mulle usein tai huomioi.

Muut taas kummastelee kun on näin, hän on minua reilusti vanhempi ja ylipainoinen, nuhjuinen ja ei päällisin puolin monelle naiselle kiinnostava. Minä olen nuorehko, sporttinen ja ulkonäöstäni hyvin huolta pitävä. Mut oon vaan ihan hulluna häneen.

Traumasidos

Vierailija
13/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä valita kun narsisti myy huonekalusi, koska niillähän on tietenkin istunut, maannut ym. joku lukuisista miehistäsi. Rahat hän pitää itse, koska hän kokee niiden kuuluvan hänelle. Häntähän tässä on satutettu.

Vierailija
14/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo jos on kumottu diagnoosi. Veikkaan että kuitenkin jotain sinnepäin on koska miksi olisi muuten alun perin epäilty.

Vierailija
15/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa miettiä omaa kiintymyssuhdemalliasi, koska on täysin mahdollista, että sulle tällainen huomioimattomuus, jota mies harrastaa, on sulle merkki rakkaudesta ja tulkitset nyt kaikkea siitä käsin. Ei se ole. Ihminen, joka oikeasti välittää toisesta, kyllä näyttää sen. Se, että susta tuntuu huonolta, on tärkeä merkki, älä ohita sitä. 

Vierailija
16/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy. Ja samalla rikot itsesi. Pahasti. 

Vierailija
17/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on traumasidos?

Vierailija
18/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppaani saattaa olla parempi vaihtoehto parisuhteeseen, tai miksi ei kuumana rakastajana tunnettu ruusu? 

Vierailija
19/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

narskumuija laittaa sitten pinotexia ja maalausjärjestelmää pintaan niin ei paljastu mitä alla on?

Vierailija
20/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottais kun selväpäisiäkin on olemassa?