Mies, tykkäätkö enempi lyhyestä tai pitkästä?
Jos keskipituinen nainen ei ole vaihtoehtona, niin tykkäätkö enemmän lyhyestä vai pitkästä?
Kommentit (9)
Lyhyestä, ne on niin söpöjä sellaisia nukkeja ja ne sanoo seksissäkin paljon helpommin erilaisiin asentoihin, pitkät on jotenkin turn off
Lyhyehköstä. Noin 160-165cm on just hyvä. Itse olen aika iso mies, 197cm ja 110kg.
Mieluummin lyhyt, koska pidän muodokkaammista naisista. Lyhyillä on muodot minun mieleeni enemmän. Hoikka pitkä on semmoinen muodoton luuviulu. Lyhyt taas on usein hoikkanakin muodokas. Pitkä tarvitsee rasvaa enemmän ollakseen minun mieleeni.
Ja nyt minut leimataan siaksi, kun ei pitkät kelpaa. Onneksi naisille kelpaa kuitenkin niin pitkät, kuin lyhyetkin miehet yhtä hyvin!
Lyhyestä. Nykyinen naisystäväni on 156 ja itse olen 175. Edellinen oli 174 ja esim doggystyle ei toiminut helposti.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyehköstä. Noin 160-165cm on just hyvä. Itse olen aika iso mies, 197cm ja 110kg.
Kyllä 160-165 cm on keskipituinen eikä lyhyehkö. Naisten keskipituus on suomessa 163-166 cm hieman tutkimuksesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa. Olisi kiva kuulla.
Ehdottomasti lyhyestä, max.168 cm.
Itseä pään mitan verran lyhyempi on hyvä
Kertokaa. Olisi kiva kuulla.