Mies, tykkäätkö enempi lyhyestä tai pitkästä?
Jos keskipituinen nainen ei ole vaihtoehtona, niin tykkäätkö enemmän lyhyestä vai pitkästä?
Kommentit (30)
Taidampi olla näemmä poikkeus, sillä todellakin sytyn pitkistä naisista. Joka kerta kun livenä jossain näen pitkän naisen, varsinkin jos on itseäni pidempi, niin meinaa mennä jalat veteläksi <3
Minun naisista lyhin on ollut 156 ja pisin 192. Kumpikaan ei ollut ihan parasta. Lyhyeltä ei saanut jalkoja olkapäille kun hän meni aivan linkkuun. Oli kyllä sen verran tilava että kulli mahtui, mutta otti pohjaan ja sai varoa. Pitkää sai huoletta painaa pohjaan, mutta takaapäin ei ylettänyt ellei kyljellään. Otaisin sen pidemmän koska minulla on aika iso eikä tartte varoa. Eikä tartte olla ihan älyttömän tiukka.
Ihanaa, että on meille pitkillekin ottajia. Olen kärsinyt pituudestani, kun olen ollut monelle kivalle miehelle liian pitkä. Mutta onneksi olen löytänyt itseäni vähän pidemmän puolison.
Tämä keskustelu osoittaa, että miehet (yleistäen) haluavat itseään lyhyemmän naisen. Niin kuin naisetkin haluavat itseään pidemmän miehen.
Naisia aina syytetään pitkien suosimisesta, mutta kyllä miehetkin näköjään haluavat olla se pidempi osapuoli. Itseäni ei haittaisi, vaikka mies olisi lyhyempi, kunhan on muuten isokokoisempi / rotevampi, että saan tuntea itsensä naiselliseksi.
Lyhyt 155-165 cm nainen miellyttää silmää, mutta usein lyhyen naisen pimppi on myös liian matalaa mallia ja varoa saa, joten molempi parempi.
Pitkänä miehenä pidän pitkistä naisista, pussaaminenkin on helpompaa samalla korkeudella. Pienen ja lyhyen naisen kanssa tuntee itsensä monsteriksi, ja todella outoa olla lyhyen naisen päällä aktissa (toisen kasvot on rintani korkeudella ja itse katselen patjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt valkoinen nainen kiitos
Minä olen saanut parasta seksiä minua 10cm pidemmältä kenialaisneitoselta.
Mitä muuta extraa sait?
Vierailija kirjoitti:
Minun naisista lyhin on ollut 156 ja pisin 192. Kumpikaan ei ollut ihan parasta. Lyhyeltä ei saanut jalkoja olkapäille kun hän meni aivan linkkuun. Oli kyllä sen verran tilava että kulli mahtui, mutta otti pohjaan ja sai varoa. Pitkää sai huoletta painaa pohjaan, mutta takaapäin ei ylettänyt ellei kyljellään. Otaisin sen pidemmän koska minulla on aika iso eikä tartte varoa. Eikä tartte olla ihan älyttömän tiukka.
Iso kulli mainuttu!
Minä olen saanut parasta seksiä minua 10cm pidemmältä kenialaisneitoselta.