Onko teille valitettu siitä, että olette hiljaa?
Yksi myyjä ärsyyntyi mulle, kun seisoin kassalla hänen nenänsä edessä enkä sanonut mitään. En enää muista miten kiinnitin lopulta hänen huomionsa, mutta reaktio oli "En huomannut sua, kun olit niin hiljaa!!". Olin tervehtinyt häntä jo liikkeeseen astuessani, joten hän tiesi minun olevan siellä.
En tiedä miksi tuo piti laittaa mun syyksi.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole valittamista. Miksi olet noin yliherkkä?
Oli se ainakin äänensävystä päätellen.
Ap
No ei. Mutta on vttuiltu siitä, että olen kohtelias ja kiitän tarvittaessa yms. Ihan yleisesti, en nyt tarkoita mitään apn mainitsemaa kauppa tilannetta.
Ehkä 2 kertaa elämässä. Ei kiinnosta. Jotain patoumia on jos tollasesta jaksaa valittaa.
Eri asia sitten jos on aivan mykkä.
Työpaikalla eräs koko ajan äänessä oleva akka kiusasi minua hiljaisuudestani pari vuotta. Aina kommentoi siitä mutta hänen tauottomasta puheestaan ei saanut mainita kun suuttui.
Ei ole valitettu mutta lapsena ja teininä vitutti kun aina oli joku kommentoimassa hiljaisuuttani "on se tuo Pekka sitten hiljainen lapsi" tai kyselemässä "miksi et puhu mitään". Iänikuinen kälättäminen ja tyhjän lässyttäminenkö se on ihanne?
Luulen, osa ahdistuu siitä, et olen hiljaa enkä puhu koko aikaa.
Itse taas ahdistun ihmisistä, jotka puhuu tauotta. Valitettavasti olen naimisissa miespuolisen koko ajan äänessä olevan henkilön kanssa. Ei ollut nuorena, tai en huomannut. Mut nyt iän ja ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla eräs koko ajan äänessä oleva akka kiusasi minua hiljaisuudestani pari vuotta. Aina kommentoi siitä mutta hänen tauottomasta puheestaan ei saanut mainita kun suuttui.
Yleensä ne jatkuvasti äänessä olevat ovat tyhmiä kuin saapas. Eivätkä poloiset edes tajua että tuovat sen tyhmyytensä paremmin vielä julki kälättämällä asioista joista eivät selvästikään tajua paskan vertaa.
Tuo ei ole valittamista. Miksi olet noin yliherkkä?