Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!

Vierailija
08.09.2025 |

Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!

Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!

Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.

Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma mennyt ja alamäkeä nyt lujaa. Kohta edessä seinä.

Vierailija
22/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko dinosaurus hiljainen? Mitä isompi, sitä enemmän ääntä lähtee kun E-L-Ä-Ä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi vähän siltä että jotain on suhteessa vialla, ja se ei ole miehen äänet. Oletko itse siis äänetön ninja? Miltä tuntuisi jos miehesi puhuisi noin sinusta? Varmaan samantyyppisen saagan saisi aikaan, ja mitä ajattelisit? Että mies ei taida pitää sinusta juurikaan.

Vierailija
24/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on laajempi äänimaailma kuin sinulla. Sinusta kuuluu pelkkä valivalivalivali...

Vierailija
25/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaisi vähän siltä että jotain on suhteessa vialla, ja se ei ole miehen äänet. Oletko itse siis äänetön ninja? Miltä tuntuisi jos miehesi puhuisi noin sinusta? Varmaan samantyyppisen saagan saisi aikaan, ja mitä ajattelisit? Että mies ei taida pitää sinusta juurikaan.

Ap:lle on nyt käynyt ilmiö nimeltä The Ick eli ennen ihan ok tai ihana seurustelukumppani nyt vain ällöttää.

Vierailija
26/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko maailmassa mitään asiaa joka ei naisia ärsyttäisi? Miksi parisuhteessa?

Miksi SINÄ olet parisuhteessa (*jos siis olet...), jos et osaa ottaa toista/ muita huomioon? Itse kyllä vaadit, että toinen/ muut ottavat sinut huomioon. Sinullahan on vain oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia. Ihan nykypäivää tosin, valitettavasti.

Vierailija
27/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah! Nauroin tälle! Koita kestää. Sinulla on sentään huumorisi.

Vierailija
28/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä meni kuulo. Vähitellen ja vähitellen myös hänestä / hänen päästämänsä äänet kovenivat. Kaikki tavarat paiskautuvat, kolahtavat ja kilahtavat. Kun hän menee keittiöön ja tekee pienen voikkoleivän, se kuulostaa, kuin pajalla taottaisiiin. Ottaa kahvia siihen kylkeen ja laittaa sokeria kuppiin, sekoittaa ja kilkuttaa sitä sokeripaaa varmaan yli 5 minsaa. Ähkii ja maiskuttaa sen leivän ja ryystää äänekkäästi huulet törröllään kahvin. Röyhtäisee kuuluvasti päälle ja maiskuttelee kieltä ja hampaita. Imuloi jokaisen sormen, lurps.

Jäätelön syönti on niin irstaan näköistä ja kuuloista, etten ainakaan julkisesti lähde kanssaan jäätelökioskille. En ymmärrä, miten joku voi nuolla sitä tötteröä ,kuin mu...lkun päätä. Kierittelee kiellä ja karmeet lutkutusäänet siihen.

Niistäminen on aivan järkyttävää törinää. Nyt tiedän, mitä joku tarkoittaa saessaan ; "joku vanha ukko niisti siell". Luulisi, että aivot tulee samalla ulos, pihalle kuuluu, vaikka ovi olisi kiinni.

Vierailija
29/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AP, tää pelasti mun illan, ihan mahtavaa kerrontaa! 🤣 

Jäin miettimään, että onko sua aina ärsyttänyt noi miehen äänet, vai onkohan tää lopun alkua? Ja teettekö mitään yhdessä tai jutteletteko edes? Mua tossa (noiden äänien 😄) ohella ärsyttäisi myös toi, että vaan hirnutaan TVn ja tiktokin edessä.

Vierailija
30/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ansaitsevat aina lähtökohtaisesti kunnioituksen. Ap ei oikein osoita sitä.

Vierailija
31/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä meni kuulo. Vähitellen ja vähitellen myös hänestä / hänen päästämänsä äänet kovenivat. Kaikki tavarat paiskautuvat, kolahtavat ja kilahtavat. Kun hän menee keittiöön ja tekee pienen voikkoleivän, se kuulostaa, kuin pajalla taottaisiiin. Ottaa kahvia siihen kylkeen ja laittaa sokeria kuppiin, sekoittaa ja kilkuttaa sitä sokeripaaa varmaan yli 5 minsaa. Ähkii ja maiskuttaa sen leivän ja ryystää äänekkäästi huulet törröllään kahvin. Röyhtäisee kuuluvasti päälle ja maiskuttelee kieltä ja hampaita. Imuloi jokaisen sormen, lurps.

Jäätelön syönti on niin irstaan näköistä ja kuuloista, etten ainakaan julkisesti lähde kanssaan jäätelökioskille. En ymmärrä, miten joku voi nuolla sitä tötteröä ,kuin mu...lkun päätä. Kierittelee kiellä ja karmeet lutkutusäänet siihen.

Niistäminen on aivan järkyttävää törinää. Nyt tiedän, mitä joku tarkoittaa saessaan ; "joku vanha ukko niisti siell". Luulisi, e

Apua tää jäätelönsyöntikuvaus, en kestä 🤣🤣. Onko sun mies kuinka vanha? Mahdollisesti myös joku muistisairaus? Eikö hänelle voi sanoa, että pitää ihan tajutonta mekkalaa? Tai tosta jäätelön yms syönnistä?

Vierailija
32/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko dinosaurus hiljainen? Mitä isompi, sitä enemmän ääntä lähtee kun E-L-Ä-Ä.

Lapsethan ovat tunnetusti hiljaisia.

Vierailija
33/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä olet miehesi valinnut ja hänen kanssaan päättänyt asua yhdessä. 

Vierailija
34/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ansaitsevat aina lähtökohtaisesti kunnioituksen. Ap ei oikein osoita sitä.

Haloo tää on anonyymi palsta. Siinä menisi raha, jos AP olisi laittanut miehen nimen, kuvan tai vaikka videopätkänkin todisteeksi! 😆 Mä saan ainakin hyvin kiinni tästä APn kuvaamasta ilmiöstä. Mun ex mies oli tällainen. Tömisteli kantapäillä alakerran naapureista välittämättä. Piereskeli ja röyhtäili ja maiskutti isoon ääneen. Ei siis tietenkään seurustelun alkuvaiheessa, vaan sitten kun oli omasta mielestään saanut mut satimeen, kuten itse asian ilmaisi. No, eroonhan se päätyi. Oli toki muitakin tekijöitä.

Vierailija
35/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo tää on anonyymi palsta. Siinä menisi raha, jos AP olisi laittanut miehen nimen, kuvan tai vaikka videopätkänkin todisteeksi! 😆 Mä saan ainakin hyvin kiinni tästä APn kuvaamasta ilmiöstä. Mun ex mies oli tällainen. Tömisteli kantapäillä alakerran naapureista välittämättä. Piereskeli ja röyhtäili ja maiskutti isoon ääneen. Ei siis tietenkään seurustelun alkuvaiheessa, vaan sitten kun oli omasta mielestään saanut mut satimeen, kuten itse asian ilmaisi. No, eroonhan se päätyi. Oli toki muitakin tekijöitä.

Äääh typo, RAJA, ei raha

Vierailija
36/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet tai esivaihdevuodet. Kaikki omassa miehessä ärsyttää ja kaikki miehen syytä 

Meinaatko, ettei sua ärsyttäisi, jos mies lähinnä piereskelisi ja viettäisi illat ruudun ääressä? 

Vierailija
37/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa reippaasti ylipainoiselta?

oma miesystävä ei kyllä pidä juuri mitään ääniä 

Vierailija
38/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tiedä millaisia ääniä AP itse päästelee aamusta iltaan.

Vierailija
39/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras 🤣🤣🤣👌🏻👌🏻👌🏻

Vierailija
40/242 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin että jotkut ihmiset ovat ihan helvetin epäsiistejä, osa on taas luonnostaan siistejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän