Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekeskeisyys - ihana että tästä aletaan puhua

Vierailija
08.09.2025 |

Lukekaapa Ylen uutinen Varman vakuutuslääkäri sanoo suorat sanat tunteissa vellomisesta työelämässä: On minä, mun tunteet ja mun oikeudet. 

Kukaan ei sano, että myös vakavia, ei niin helposti parannettavia mielensairauksia ei olisi, mutta helppo on kuitenkin myös uskoa näitä kahta asiantuntijaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun erovanhemmat sisäistäisivät saman viestin.

Vierailija
2/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän nämä ongelmat voi olla kellä vain, ihan heti en yhdistä miten liittyy juuri erovanhempiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen osaa aina toisen puolesta elää ja olla täydellisesti. Helppo se on sanoa, että toisen pitää sekunnissa vaan unohtaa kaikki traumansa ja että toinen ei saa olla moksiskaan mistään epäoikeudenmukaisuudesta tai kaltoinkohtelusta.

Helppoa se on vaan päättää että jollain toisella on väärät tunteen ja niitä on väärä määrä.

Oikeasti meillä on tässä maassa paljon ihmisiä ketkä on rikottu, kiusattu ja ajettu loppuun. Ja he ovat tunnollisia, ahkeria, yli itsekriittisiä ja tasan tarkkaan syyllistävät ihan itse itseään siitä että ovat rikki ja voimat loppuu.

Kaikki uupuneet ihmiset eivät ole noita teidän halveksimia teeskentelijöitä ja oman navan kaivajia.

Teette paljon hallaa kun syyllistätte ja mitätöitte ihmisiä ketkä vaativat jo ennestään itseltään mahdottomasti ja haluavat oikeasti jäädä auton alle, että saisi luvan kanssa hetken levätä.

Vierailija
4/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pitäisi puhua kiusaamisesta enemmän, mutta ei tulla puhumaan tässä maassa, kun 80% on niitä kiusaajia ja sivusta seuraavia mahdollistajia, joille "ei kuulu" "eikä kiinnosta".

Vierailija
5/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eiköhän nämä ongelmat voi olla kellä vain, ihan heti en yhdistä miten liittyy juuri erovanhempiin. 

Usein ajatellaan vain omaa eikä lasten parasta.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän