***Sisunaiset 9.4.2007***
Terppa!!
Aloitanpa meille tän viikon pinon, kun kukaan muu ei sitä ole tehnyt eli nythän on sitten Pääsiäinen liki vietetty ja meillä myös kuopuksen synttärit!!
Mulla sujuikin viikko ja viikonloppukin suht hyvin..oisinhan mä muutaman herkun saanut synttäreillä jättää väliin, mutta mitenkään erityisesti en kyllä herkutellut, joten oon itseeni oikein tyytyväinen.. viime viikolla tuli liikuttuakin ihan mukavasti!!
Vaaka näytti aamulla 81,5kg eli pudotusta tuli huimat 100g, mutta tulipahan kumminkin ;o)!!
Ens maanantaina tuskin vaa´alle edes hyppään, koska mulla on ne kaverin 30vuotispippalot lauantaina ja sehän näkyy taas sitten hirmulukuina maanantaina juuri vaa´alla!!
Mites muiden viikko ja Pääsiäinen sujui???Toivottavasti mukavasti!!!
Mukava viikkoa kaikille ja kovasti tsemppiä!!
Köris
Kommentit (24)
Pääsiäistä edeltävä tilanne:
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 13/14) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen
[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]
71.9 kg, 65.8 kg, 71.6 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 5.8 kg,
20 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 27.1 => 26.9
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 75 kg, 81.6 kg, -1.2 kg, 6.4 kg, 6.6 kg,
33 vkoa, ( Joulukuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 30.0
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75.8 kg, 76.1 kg, -0.2 kg, 19.4 kg, 0.3 kg,
2 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.0
[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]
88.5 kg, 85.5 kg, 86.8 kg, 0.0 kg, 1.7 kg, 1.3 kg,
3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.0
[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]
90.2 kg, 77.6 kg, 80.4 kg, -0.4 kg, 9.8 kg, 2.8 kg,
11 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.5
[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 77 kg, 81.6 kg, 0.0 kg, 10.6 kg, 4.6 kg,
11 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.6
[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]
95.6 kg, 87.2 kg, 93 kg, 0.5 kg, 2.6 kg, 5.8 kg,
19 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.2
[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]
87 kg, 77 kg, 81.5 kg, -1.3 kg, 5.5 kg, 4.5 kg,
12 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.3
[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]
79 kg, 71.6 kg, 77.1 kg, 0.0 kg, 1.9 kg, 5.5 kg,
23 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 28.0
[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 80 kg, 84.4 kg, 1.7 kg, 5.6 kg, 4.4 kg,
6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 27.9
[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]
72.2 kg, 62.2 kg, 61.7 kg, -1.0 kg, 10.5 kg, -0.5 kg,
0 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 21.9
[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
94.6 kg, 79.4 kg, 84.8 kg, 0.4 kg, 9.8 kg, 5.4 kg,
9 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 27.1
[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]
87 kg, 84 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,
6 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0
[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 59 kg, 59.7 kg, -1.0 kg, 5.3 kg, 0.7 kg,
1 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 21.7
[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]
73 kg, 68 kg, 67 kg, -1.6 kg, 6 kg, -1 kg,
0 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 22.6
[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]
72 kg, 70.5 kg, 70.9 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 0.4 kg,
1 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu
[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]
79.3 kg, 74.9 kg, 75.1 kg, 0.0 kg, 4.2 kg, 0.2 kg,
1 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu
[color=fuchsia][b] mrs. birdie [/b]♥[/color]
88 kg, 72.8 kg, 73.4 kg, -0.6 kg, 14.6 kg, 0.6 kg,
2 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.8 => 25.7
[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]
80.7 kg, 79 kg, 78.1 kg, -1.3 kg, 2.6 kg, -0.9 kg,
0 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.5 => 24.6
[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 84.5 kg, 84.8 kg, -0.5 kg, 10 kg, 0.3 kg,
1 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.4 => 30.8
[color=green][b] Ida [/b]♥[/color]
77.4 kg, 76.8 kg, 77.2 kg, -0.2 kg, 0.2 kg, 0.4 kg,
1 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 25.5
[color=blue][/size][size=2]
Suurin pudotus viime kerrasta:
[b]
1. sija => Rosvohummeri : -1.6 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).
[b]
1. sija => Mareila:¿¿... 0 ¿vkoa
2. sija => rosvohummeri:. 0 ¿vkoa
3. sija => Nefili:¿.. 0 ¿vkoa
4. sija => ronja1982:.. 1 ¿vkoa
5. sija => Zilga:¿.. 1 ¿vkoa
6. sija => Kynteli:.. 1 ¿vkoa
7. sija => Allakka:. 1 ¿vkoa
8. sija => Ida:¿.. 1 ¿vkoa
9. sija => Minlee:.. 2 ¿vkoa
10. sija => mrs.birdie:¿ 2 ¿vkoa
11. sija => AatuLiina:¿ 3 ¿vkoa
12. sija => Ororo:¿. 6 ¿vkoa
13. sija => Helena1712:.. 6 ¿vkoa
14. sija => Pointzi06:. 9 ¿vkoa
15. sija => Katti26:¿ 11 ¿vkoa
16. sija => Emonamoha:. 11 ¿vkoa
17. sija => Hätähousu:.. 12 ¿vkoa
18. sija => Kitta75:¿. 19 ¿vkoa
19. sija => ht.78:¿¿ 20 ¿vkoa
20. sija => Kaneli:¿.. 23 ¿vkoa
21. sija => Körömölli:.. 33 ¿vkoa
[/b][/size][size=2]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: AatuLiina, Allakka, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Ida, Kaneli, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, mrs.birdie, Nefili, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga
Laihduttajia: 21
Painomme oli alussa: 1762 kg
Painamme nyt: 1634 kg
Tavoitepainomme (3/2007): 1584 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -6.7 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 68 kg
Kokonaispainonpudotus: 128 kg
Matkaa tavoitteeseen: 50 kg
[/color][/size]
- Minlee
Tarkoitus siis oli, että nyt lasketaan jokaiselle uudet tavoitteet.
Sopiva ajankophta lienee toukokuun loppu, eli viikko 22. Aikaa tuohon on laskujeni mukaan 7 viikkoa.
Käytetään jokaiselle lähtöpainona sitä painoa, joka tällä viikolla ilmoitetaan. En viitsi käyttää viime viikon tuloksia, kun monella kuitenkin tuo pääsiäinentuoplussaa, ja ne kilot lähtee kuitenkin helpoimmin. Joten ei ehkä anna totuuden mukaista kuvaa.
Mutta, olen laskenut jokaiselle ikioman " laihdutusnopeuden" , eli se määrä painoa, joka viikossa on tippunut (ottaen huomioon tämän vuoden punnitustulokset).
Alla tavoitteet on laskettu viime viikon tuloksista, joten lopulliset tavoitteet poikkeavat hieman näistä. Saatte tietysti ottaa itsellenne aibvan toisenlaisenkin tavoitteen, esim. jos haluatte tiputtaa enempi painoa tai tiedätte, että tiedossa on lomaa tai muuten vaan enempi juhlia yms. ja oletettavaa on, että paino ei tipu kuten alkuvuonna.
Mutta alustava lista on siis seuraavanlainen:
ht.78: 70.2 kg (Lopullinen tavoite: 62.5 kg)
Körömölli: 80.9 kg (Lopullinen tavoite: 70 kg)
Minlee 74.7 kg (Lopullinen tavoite: 72 kg)
AatuLiina 85.3 kg (Lopullinen tavoite: 75 kg)
Katti26 79.1 kg (Lopullinen tavoite: 71 kg)
Emonamoha 80.3 kg (Lopullinen tavoite: 70 kg). Sinä halusit tavoitteeksi 78 kg, laitanko sen?
Kitta75 91.0 kg (Lopullinen tavoite: 70 kg)
Hätähousu 80.1 kg (Lopullinen tavoite: 70 kg)
Kaneli 75.7 kg (Lopullinen tavoite: 63 kg)
Ororo 80.5 kg (Lopullinen tavoite: 75 kg)
Mareila 58 kg ( Lopullinen tavoite: 58 kg)
Pointzi06 82.8 kg (Lopullinen tavoite: 78 kg)
Helena1712 84.9 kg (Lopullinen tavoite: 77 kg)
ronja1982 57 kg (Lopullinen tavoite: 57 kg)
rosvohummeri 62 kg (Lopullinen tavoite: 62 kg)
Zilga 67 kg (Lopullinen tavoite: 67 kg)
Kynteli 69 kg (Lopullinen tavoite: 69 kg)
mrs.birdie 68.5 kg (Lopullinen tavoite: 60 kg)
Nefili 75.9 kg (Lopullinen tavoite: 65 kg)
Allakka 79.7 kg (Lopullinen tavoite: 67 kg)
Ida 75.1 kg (Lopullinen tavoite: 65 kg)
Näyttääkö yhtään siltä kuin pitäisi?
t. Minlee
Ensin kyllä aattelin, että voisin omaa tavoitettani laittaa alemmaskin, mutta kun mulla on kohta vuosi tätä tökkimistä tässä 80kg:n molermmin puolin jatkunut ja kaverin synttärit yms. tulossa niin toi on ihan hyvä..tietenkin toivon, että se alittuis hurjasti, mutta vannomatta paras ;o)!!Kiitos sulle taas!!
Kiitos [b]Minlee[/b]! Juu, jos laittaisit mulle sen 78kg, niin yritän pitää pääni kasassa ja tsempata itseni siihen. Kaukanahan se ei olisi, mutta kun tuppaa nuo mielialat heittelemään niin rankasti tämän kevään aikana, että elämä on yhtä himomässäilyä-kevyttä linjaa vuoron perään :(
Tämän aamun painoa en muistanut katsoa, mutta eilen vaaka heitti lukemat [b]80,4kg[/b] joten laitetaan se alkupainoksi tuohon rupeamaan... vaikka onkin alakanttiin eilisen jäätelö-karkkimussutuksen takia. Tuleepahan ainakin tavoite kun ensiksi pitää pystyä pitämään tuo tulos ja seuraavaksi päästä sen alle. Heti kärkeen tiedän myös, etten pääse ensi maanantaina vaa' alle, joten joko jätän viikon väliin tai sitten ilmoitan tiistaiaamun tuloksen. Ai niin ja onhan tuo mun eilinenkin tulos oikeasti maanantaipunnitus kun nyt viikko alkoi tiistaista ;-)
Fiilikset nyt hiukan pääsiäistä paremmat, onhan taas työpäivä.
Emo
Ja ainakin mun kohdalla tuo 57 kiloa on hyvä, tuntuis ainakin et sen alle en edes haluu painaa, joten ei muuta kuin nyt täytyy alkaa suunnata katse tosiaankin kesää kohden ja jatkaa tsemppaamista et paino olis tosiaankin sitten tuon 57 kiloa!
Se 80,5 kg on sopiva tavoite mulle. Tämä laihdutustahti on ollut paaaaljon hitaampi kuin edelliskerrat, sitä paitsi ylös alas sahaminenkin on ollut voimakkampaa.
Emo: mulle tuli oikein surku sun puolesta, jos yhtään lohduttaa niin mä taistelen saman olotilan kanssa myös, siitä tämä on-off juttu on peräisin.
Harmi jos miehesi ei ollenkaan tue laihdutustasi =(
Koita kuitenkin muistaa et tämä on itseäsi varten, voit vain vahingoittaa itseäsi pistämällä ränttäliksi! Sitä paitsi olet antanut hienoa tukea meille muille, muista myös tukea itseäsi!
Mun pääsiäinen ei ihan mennyt suunnitelmieni mukaan, olin ajatellut sallita itselleni yhden mämmi-annoksen/ suklaamunan päivässä, mutta annos muuttuikin paljon suuremmaksi ja munien määrä tuplaantui. Kuitenkin koen, että oli hyvä tehdä tuo suunnitelma, ilman sitä en olisi varmaan välittänyt syömisistäni ollenkaan.
Me oltiin mökillä pääsiäisenä ja siellä tuli tehtyä pihahommia päivät pitkät, eli liikuttua on tullut paljonkin.
Nyt lähden uudella energialla kohti kesää, kun olen saavuttanut tasan 80 kg:n painon palkitsen itseni ostamalla jonkun uuden, värikkään kesävaatteen. Siihen saakka kuljen mustissa =)
Tässä tulokseni:
Paino alussa: 90 kg
Viime viikolla: 84,4 kg
Nyt: 84,0 kg
Pudotusta: 0,4 kg
T. Ororo
Kiitos, toi on hyvä tavoite. Alunperin olin ajatellut jos saisin seiskalla alkavan luvun juhannukseksi, mutta olisihan se ihana juttu jos se toteutuisi jo toukokuun lopussa :) Olisi kiva saada pikku hiljaa nuo vaatekaapissa roikkuvat vaatteet sopimaan päälle. En oikein haluis ostaa uusiakaan tässä vaiheessa kun tarkoitus olisi ihan oikeasti saada paino alas.
Emonamoha, harmi ettet saa mieheltäsi yhtään tukea. Ei ole helppoa laihduttaa kun kotona asiat ei rullaa. Kun ei tää laihdutus muutenkaan ole mitään helppoa puuhaa.
Mulla on karkaavia viestejä tänään...
Mieletön suklaan himo, tuli sit retkahdettua pahasti pääsiäisenä...
MINLEE kiitokset tavoitteista! Kiva kun joku meitä patistaa.
nefili
Pääsiäinen meni hyvin, yhtään suklaata tms en syönyt =) EI tehnyt mieli. Sunnuntai iltana tosin söin makkaraa, kun oltiin ystävillä saunomassa ja tehtiin takassa makkaraa. Perjantaina oltiin äidin luona syömässä, mutta se meni ihan ok, ei siis ähkyä tms.
Minulle voisi lopullisen tavoitteen laittaa 55 kg. Muuten tuo näyttää oikein hyvältä =)
Mareila
ja täällä sama lukema kuin viime viikolla eli 84,8kg. Olen onnellinen siitä, että pääsiäisenä ei tullut yhtään lisää.
Tuo painotavoite on ihan hyvä! Kiitos Minlee:)
Nyt olen aloittanut taas innolla " uuden elämän" . Olen käynyt kahtena aamuna aamulenkillä (kävelyllä) ihana fiilis, tsemppiä kaikille ja hyviä pudotuksia!
Eikä ihme, pääsiäisenä söin melko estoitta. Yritän nyt alkavan viikon aikana kääntää suunnan taas alas ja myös kokeilla varovasti juoksemista. Kiitos [b]minlee[/b] uusista luvuista ja tavoitteista! Aion todella tsempata, että toukokuun lopussa olen 62 kg!
Selkääntaputus kaikille, joiden kantti kesti yli pääsiäisen eikä plussaa tullut!
Pitäisi lailla kieltää tällaiset mässyjuhlapyhät!
En päässyt ihan tavoitteeseen, vaaka näytti maanantaiaamuna 73 tasan!
Harmi, yritin pitäytyä kurissa että pääsisin pääsiäistavoitteeseen....
Hui minkä tavoitteen olit minulle laittanut Minlee! Yritän tsempata mutta olen varma että en pääse noihin lukemiin, painoa on lähtenyt jo sen verran että sen lähteminen hidastuu.
Tsemppiä taas kaikille, taistelen täällä keksihimon kanssa :D
Niin, maanantai aamulla vaaka näytti karua melkein 1 kg plussaa viime viikon tulokseen nähden.
Enkä jaksa tämän viikon yhtään parantavan tilannetta. Äitini on meillä lasten kanssa tämän viikon, joten ihan herkuitta en suotu olemaan. Arki palaa sitten ensi viikolla. Toki nytkin pitää ottaa vähän iisimmin, ettei pauku kauheat lukemat ensi kerrsalla.
mrs.birdie: Niin, sinulle tuo toukokuun lopun tavoite oli 68.5 kg. Toki, jos tavoite lasketaan sen mukaan, mitä tuloksia olet sisunaisiin ilmoittanut, eli aloitetaan tuosta 74 kg:sta, tavoite olisi: 71.6 kg.
Olisiko sopivampi tavoite noiden kahden puoliväli => 70 kg?
Se ei ole tarkoitus, että et tavoitetta saavuta, vaan yritän laskea juuri sellaisen tavoitteen, että se toteutuu. Siksi jokaiselle käytetään sitä omaa laihtumisnopeutta.
t. Minlee
Viime viikon vatsatauti pudotti painoa niin kivasti... Mutta sitten tuli se pääsiäinen ja vatsataudista jäi semmoinen POHJATON NÄLKÄ. Eli söin ja join sitten kaikkea paljon. Kääks! Ja päätin, etten tällä viikolla ilmoita painoani tänne, vaan tavallaan hyppään tän viikon yli ja yritän ens viikkoon tsempata takaisin vatsataudin jälkeisiin lukemiin.
Jumpat aloitin jo tiistaina, jolloin olin spinningissä ja coressa. Eilen olin Body Pumpissa, tänään on vapaa päivä, mutta huomenna menen taas jumppaan, et eiköhän se tästä... Nyt siis alkoi se mun KEVÄTRUTISTUS!
Minleelle kiitos uusien tavitteiden laatimisista! Niihin pyritään!
Kevätmieltä kaikille!
toivottelee (liian painava)
-Hätähousu-
Silmät kiinni menin puntarille... olihan ne tietysti pakko avata ja lukemat olivat:
Paino viim.78.1
paino nyt 77.2
pudotus 900g
Ei sentään plussaa tullut, mut en meinaa nyt millään saada itseäni kasattua takaisin kuosiin!! Raivostuttaa tää lipsuminen, vain yks lenkki koko viikon aikana ja jatkuvasti jääkaapilla vaik ei ole nälkä.
Emo: piti sinua jo edellisessä viestissä muistaa.. Uskoisin tietäväni miltä susta tuntuu. Siksi lähetän ison energia pläjäyksen ja halin tulemaan... sit vaan sisulla eteen päin :)
Tänään sit kunnon lenkki tälle akalle, vitsi kun pääsis salille tai jumpaan tai jotain... kävely ja juoksu on niin tylsäääääääääääää!
nefili
Oliko se nefilillä kun oli se 900g:n pudotus? Hieno pudotushan se on , onnea!
Tämä viikko on mennyt tähän asti ihan kivasti, mutta nyt olen huomannut, että muhun on iskenyt vaakahysteria!
Käyn taas joka aamu vaa' alla koska pelkään hellittää kontrollia.
Jos vaakalukema näyttää oletettua suurempaa (niin kuin tänään aamulla) , joudun masennuksen valtaan koko päiväksi =(
Tämän vuoksi päätinkin tänään, että jos mun nyt täytyy ravata punnitsemassa itseäni useammin kuin kerran viikossa, niin teen sitä vain niinä aamuina kun vatsa tuntuu litteeltä, eli nesteet on minimissä, ettei vaan pääsis masentumaan.
Mitäs te muut tuumaatte, oletteko huomannut itsessänne samanlaisia juttuja, eli että tulette huonolle tuulelle heti aamusta jos vaaka näyttää liikaa?
Mulla on pää ollut oudosti kipeä nyt kolme päivää, tuntuu kuin siellä olis räkää vaikka muita flunssaoireita ei ole. Käytyäni edellispäivänä salilla kipu vain yltyi, siksi olen ottanut rauhallisemmin eilen ja tänäänkin varmaan. Ärsyttävää kun tekis mieli liikkua, eikä ole varsinaisesti kipeä, mutta järki sanoo, että nyt olis parempi ottaa iisimmin.
No, ehkä mä menen ihan pikkurikkiselle sauvakävelylenkille tänään =)
Nyt täytyy jatkaa töitä taas, kuulemisiin!
Ororo
Tänään oli punnituspäivä, vähän mietin, että miten toi pääsiäinen on vaikuttanut, mutta hyvin oli mennyt =)
Paino viimeksi 61,7
Paino nyt 59,1
Pudotusta 2.6 kg
Olen tosi iloinen kun tuo 60 meni rikki =)
Ororo: Minä tietoisesti en käy vaa' alla kuin perjantaisin, koska, minua alkaa ahdistaa se.
Tänään lähdenkin ulos muutaman kaverin kanssa, kiva ilta tulossa =) Nyt täytyy mennä, kuopus kaipailee
Mareila
Joo, tuo kerran viikossa punnitseminen on kyllä hyvä taktiikka, kun vaan malttais.......
Edelleenkin mulla on jotain nesteitä (varmaan myös päässä =)), miten helekutissa niistä pääsee eroon??? Okei, juomalla ja syömällä kuitua mutta löytyykö muita keinoja?
Tänään tulee muuten kolmoselta kaksi laihdutusaiheista ohjelmaa peräkanaa alk. 19.30 . En ole yhtään seurannut, mutta nyt vois tehdä hyvää hankkia vähän motivaattoreita!
Ororo taas löpisee
Niin se vaan on taas perjantai! tää viikko on mennyt ihan tajuttoman nopeesti, varmaan johtuen siitä et maanantai oli vapaa päivä...Pientä flunssan poikasta havaittavissa, nenä vuotaa ja on tukkoinen olo, mutta siitä huolimatta oon käynnyt joka päivä lenkillä, melkein joka päivä juosten ainakin jonkun matkaa...
Kävin tänään kaupungilla ja vähän vaatekaupoissakin sovittamassa vaatteita, ja tiedättekö mitä? Tällä kertaa siellä sovituskopissa oli ihan mukavaa olla, eikä se oma peilikuva näyttänyt niin " makkaraiselta" kuin tavallisesti:)
Paino oli tällä viikolla tasan 59 kiloa, pudotusta viime viikkoon siis 700 grammaa...Eli kovin suuri pudotus, mutta oon kuitenkin tyytyväinen.En oo painanu näin vähää varmaan yläasteen jälkeen!
Kävin tänään ostamassa hulahulavanteen, kun joku tällä palstalla kertoi sen pyörittämisen tekevän " ihmeitä" vatsalihaksille!saapas nyt sitten nähdä?!
Hyvää ja kevyttä viikonloppua toivottelee Ronja!
Puntarilla tuli sitten käytyä ja satagrammaahan sieltä plussaa tuli eli paino nyt 84,9. Saan kyllä olla tyytyväinen tulokseen. Mä olen syönyt ihan älyttömät määrät karkkia viime viikolla ja muutenkin viime aikoina. Mulla olisi varmaan painoa pari kiloa vähemmän jos en olisi niin paljon karkkia syönyt. Huomisesta alkaen täytyy varmaan aloittaa karkkilakko. Jos vaan hermo kestää...