Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sisunaiset 9.4.2007***

09.04.2007 |

Terppa!!

Aloitanpa meille tän viikon pinon, kun kukaan muu ei sitä ole tehnyt eli nythän on sitten Pääsiäinen liki vietetty ja meillä myös kuopuksen synttärit!!

Mulla sujuikin viikko ja viikonloppukin suht hyvin..oisinhan mä muutaman herkun saanut synttäreillä jättää väliin, mutta mitenkään erityisesti en kyllä herkutellut, joten oon itseeni oikein tyytyväinen.. viime viikolla tuli liikuttuakin ihan mukavasti!!

Vaaka näytti aamulla 81,5kg eli pudotusta tuli huimat 100g, mutta tulipahan kumminkin ;o)!!

Ens maanantaina tuskin vaa´alle edes hyppään, koska mulla on ne kaverin 30vuotispippalot lauantaina ja sehän näkyy taas sitten hirmulukuina maanantaina juuri vaa´alla!!

Mites muiden viikko ja Pääsiäinen sujui???Toivottavasti mukavasti!!!

Mukava viikkoa kaikille ja kovasti tsemppiä!!

Köris

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaahan sieltä tuli, niinkuin arvasinkin, kun on taas kuukausittainen hupiviikko menossa. Naureskelin tuolle hulahula-vanteen heiluttelulle; mahtaisinkohan edes mahtua sen sisälle. On niin turvonnut olo. Mutta ihanaa viikonloppua on luvattu. Jospa ei tuulisi, niin pääsisi haravoimaan ja kävelylle.

alku 95,6

vko 14 93,0

vko 15 93,4

plussat + 0,4

kok. -2,2

Kiitokset Minleelle jälleen yhteenvedosta ja uusista tavoitteista. Tätä menoa on jo aika saavutus, jos pääsisin edes siihen 91 kiloon... edes joskus...... Aurinkoista viikonloppua tyttösille!!!

(((*Kitta75*)))

Vierailija
22/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kuukautta sivusilmällä seurannut keskusteluanne ja yrittänyt siinä samalla saada motivaatiota laihdutusurakkaan. Olen viimeiset puoli vuotta " päättänyt" laihtua ja siinä samassa onnistunut vielä nostamaan painoa 4kiloa... Että näin! Jos nyt saisi motivaation kohdalleen kun kevät tekee tuloaan ja olisi työpaikan vaihdoskin edessä viikon kuluttua. Ja mitä olen lueskellut vaikutatte aikas mukavalta porukalta.

Olen 3-vuotiaan tytön äiti Varsinais-Suomesta. Mieskin perheestä löytyy... Strategiset mitat olivat pääsiäismässäilyjen jälkeen tiistaina huimat 80,1/170, eikä fyysinen olo mitenkään mahtava. Alkutavoite olisi päästä tuonne 68 kiloon, mitä vaaka näytti vielä pari vuotta sitten.

Nyt täytyy alkaa valmistautua töihin lähtöön...

Toivottavasti tilaa olisi vielä yhdelle...? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla laihdutuksen aloitus oli tosi pitkä prosessi, useita kuukausia päätin, että maanantaina, kunnes se maanantai tuli ja laihdutus alkoi =)

Kiitos Ororo, pakko sanoa, että lievästi yllätyin nuista lukemista =)

Mareila

Vierailija
24/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pääsiäinen meni sitten todella heikosti. Puntarilla käyty ja plussaahan sieltä odotetusti pompsahti.

Paino viime vkolla: 77,4

Paino nyt: 78,2

muutos: +800g

Liikuntakin on jäänyt heikolle eli nyt itseä niskasta kiinni ja lenkille.

Hienoja pudotuksia oli siellä monella. Kenelläs se 2,6kg oli? Todella huima saavutus, onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän