Eipä halunneet minua töihin ja kuulemma työvoimapula?!!
Kuulemma työvoimapula. Hain sellaisen "apulaisen" töihin johon ei vaadita koulutusta vaan perehdytetään n. 2 kk sitten. Mulla on myös aspataustaa jota haettiin ja olen tunnollinen. Laitoin hakemuksen, cV:n sinne ja kaikki tarvittavat. Mitään ei kuulunut. JA nyt sama hakemus on taas duunitorissa! Tätäkö on työvoimapula??!!!
Kommentit (26)
Et ollut sopiva, eihän tuossa mitään ihmeellistä. Onko tatskoja, rastoja, ulkonäkö vaikuttaa aspaan paljon.
Lyhythiuksinen atleettinen arjalainenkaan ei pääse töihin lähitehtaalle.
Vierailija kirjoitti:
Seon työntekopulaa. Eikä laiskoja palkata.
No mistä ne etukäteen sen tietävät että ap olisi laiska?
Surin osa noista "avoimista työpaikoista" on todennäköisesti feikkejä. Minä olen vastaavnaliseen paikkaan myös hakenut ja ei edes pyydetty työhaastatteluun ja kohta oli taas se työpaikka haussa.
Työvoimapula? Missä niin on sanottu?
Haamutyöpaikka, katsovar minkälaista porukkaa hakee ja miten mieltävät firman brändin
oliko ikä 50 v.....eivät ota..haluaa nuorempia
Työvoimapulaa on hoettu 1990- luvun lamasta asti. Työvoimapulaa ei ole, eikä tule. Kyse on siitä, että työmarkkinoilla pitää olla riittävästi työttömiä, jotka mahdollistavat huonot palkat ja työehtojen polkemisen. Tästä näkökulmasta työttömyys on ongelma ainoastaan silloin, jos työtön ei aktiivisesti kilpaile halpahintaisilla työtunneilla työllisten kanssa.
Toinen vaikutin on kuvitella keinotekoisesti ulkomailta lisätyn väkimäärän kykenevän elättämään suurvaltatasoisen hallinto eliitin houreet ja karkelot. Vaihtoehtoisesti Suomi voisi olla suomalaisten kokoinen yhteiskunta suomalaisille aivan niin kuin alun perin on tarkoitettukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä ne etukäteen sen tietävät että ap olisi laiska?
Kysymällä entisiltä työantajilta, esimerkiksi.
Oletko yli 40-vuotias? Nuo työpaikat joihin ei tarvita työkokemusta on tarkoitettu nuorille, mielellään viehättäville naisille tai joskus myös miehillekin. Tuollaisiin työtehtäviin halutaan palkata mieluummin nuori ilman mitään työkokemusta kuin työjokemusta hankkinut yli 40-vuotias.
Onhan se työvoimapula, jos sopivaa ei tehtävään löydy. Ihan normaalia yrityksissä.
Riskillä mennään, jos esim. 20-40 vuotias nainen palkataan, äitiysloma jne jne. Virhepalkkaus on kallista.
Vat? Naisia ei palkata? T . Nainen
Ikäsyrjintä työmarkkinoilla on järkyttävän yleistä. Tämä on yksi syy miksi Suomi ei menesty. Jätetään valtava määrä kokemusta ja osaamista hyödyntämättä.
Vierailija kirjoitti:
Et ollut sopiva, eihän tuossa mitään ihmeellistä. Onko tatskoja, rastoja, ulkonäkö vaikuttaa aspaan paljon.
Otko ite lyhyt, läski, kalju ja haiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otko ite lyhyt, läski, kalju ja haiset?
En ole mitään mainitsemaasi, olen eläkkeellä ja ollut töissä 45 vuotta. Aspassa esimiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on palkanmaksupula. Yritykset haluavat halpaa tai tuettua työvoimaa.