Sanokaa joku mahdollisimman helppo ja yksinkertainen koulutus!
Ei ole pahemmin motivaatiota, kun ei ole kauan kun juuri opiskelin. En kuitenkaan enää kestä työkkärin ahdistelua ja syyllistämistä, kun en ole saanut töitä.Täällä tuppukylässä ei vaan ole töitä, johon kelpaisin. Menen mieluummin kouluun ja otan opintolainaa.
Kommentit (153)
Wolt, Budbee tms. kuski. Liikennemerkit opetettiin ala-asteella, vaikka ei niitäkään tarvitse osata. Se että osaa ajaa polkupyörällä on hyvä lähtökoulutus, ilman sitä voi olla synkempää. Jos kuljettaa isompia paketteja niin autokoulu vaaditaan.
Jos jaksat odotella oven takana muutaman minuutin että se avataan, olet jo parempi kuin osa näistä.
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgiksi voisit ryhtyä opiskelemaan.
Onhan meillä nämä moniosaajat, joissa on paljon insinöörejä ja aivokirurgeja.
Lähihoitajaksi.
Hommia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja tai koneistaja. Oppisopimuksella ja aivoja ei tarvitse.
Voin kertoa, että manuaalikoneistajalta vaaditaan aika paljon aivoja. Täytyy osata matematiikkaa ja pitää olla avaruudellista hahmotuskykyä. Sen lisäks täytyy ymmärtää millä nopeuksilla mitäkin materiaalia voi työstää. Ja esim. jakopään käyttö vaatii aika paljonkin keskittymiskykyä, ettei hammaspyörä, tai pooriakselin viimisestä hampaasta/poorista tule erehdyksissä muita leveämpi. Tuossa on miljoona asiaa mitä täytyy ottaa huomioon. Cnc vehkeistä en tiedä mitään, niin niitä en kommentoi. Mutta manuaalikoneistajalta vaaditaan sen verran paljon, että 99% tän palstan lukijoista ei osaisi tuota hommaa hallitsisi vaikka istuisivat ensin vuoden päivät sitä opiskelemassa.
Vierailija kirjoitti:
laitoshuoltajan koulutus työvoimakoulutuksena. Sanot sitten opettajille, että sairaala olisi mukava harjoittelupaikka. Työllistyt varmasti. Sairaalasiivous on siistiä
mielenterveys ongelmat ja rikosrekisteri estävät sairaalassa työskentelyn
Olin pankkiautomaatinkorjaaja, en suosittele
Mun titteli on nyt vissii järjestelmäsuunnittelija ja laivat kyseessä
Joo jos on 40v alan harrastusta niin siitä vaan, ei ihan peruspertin hommia
Jo pitkään taso ollut todella todella lepsu insinöörikoulutksessakin. Paljon valmistuu sakkia, joilla opinnot lähinnä huuhailua.
Pomo on joo termodynamiikan inssi ja ihan nerokas
Mä hoidan middlewaren kun se on ufo, toimii.
Olen ollu lomautettuna 1.5 vuotta ja nyt pitäis mennä hoitaa laivakeikka
ilmaiseksi ja ajoneuvovero maksamatta ==> No en kyl mee
Just korjasin kaverin kiertovesipumpun kontrollerin
Olen yksin, toivottavasti nyt en hirveesti sössiny keskustelua.
Vauva.fi:stä yleensä löytyy looginen ratkaisu mikä on outoa
Ehkä naiset on viisaampia.
sana josset kirjoitataan JOS ET