Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kipu siitä, kun ei saa seksissä huomiota

Vierailija
08.09.2025 |

En saa mieheltä seksissä mitä kaipaisin. Se vaillejääminen sattuu niin paljon, että tuntuu ihan fyysisenä kipuna. Ja vtuttaa koko mies nykyään. Ei kiinnosta enää antaa sille yhtään mitään, kun vastavuoroisuus puuttuu. Asiasta puhuttu, mikään ei muutu. Vaihtoehdot on kuolettaa oma seksuaalisuus tai hankkia muualta kaipaamani. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. tämä aihe on monen naisen! Mutta täällä siihen suhtaudutaan aivan oudosti,ikäänkuin naisen halulla ei olisi mitään merkitystä.

Jos muu ei auta, sano mihellesi, ettei seksiä ole sitten ollenkaan jos ei tilanne muutu, Tämä mun neuvoni.

Vierailija
2/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta saa ja jaksaa sitten arjessa. Ero on, niin raskas vaihtoehto vs pikku herkuttelu aidan toisella puolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vastaavan tilanteen mies, milloin nähdään...

Vierailija
4/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ihan minun näppikseltä, poislukien muualta kaipaamansa hakeminen joka ei itselleni sovi. Minulla vaihtoehdot kai on kuolettaa oma seksuaalisuus, toteuttaa sitä yksin tai erota. Kaksi jälkimmäistä vaihtoehtoa tuntuvat järkevimmiltä. Halutuksi tulemista ei kyllä voi itse hoitaa että miehen huomiota kaipaisin :(

En siis tekisi mitään sivusuhteella tai panolla, saan kyllä mieheltäni sitä itsekästä, merkityksetöntä, turhaa seksiä jossa tuntee itsensä täysin yhdentekeväksi. 

Mietin olisiko tuo helpompi sietää jos ei olisi joskus kokenut sitä upeaa, intohimoista seksiä. Ehkä. Sitten se olisi itselleni ehkä niin merkityksetöntä myös että saisin jotain sisältöä "miehen tyytyväisenä pitämisestä" ja voisin kavereiden kanssa hymistellä koko asialle. En tiedä. 

Vierailija
5/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mikään parane sanomalla eikä ukko suostu esim terapiaan, mikset eroa?

Vierailija
6/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin empaattiseseti taas palstan miehet suhtautuvat.

Vierailija
7/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, et jokainen haluaa tuntea itsensä halutuksi. Hyvässä parisuhteessa molemmat panostaa suhteeseen niin, että molempien tarpeet täyttyy, huonossa sen sijaan aletaan haikalla huomiota muualta. Seksin tai seksuaalisen kemian puuttuminen, vaikka se olisi itsestäkin kiinni, voi viedä koko naiseuden tunteen ja seksi tuntuu jopa vastenmieliseltä, silloin harvoin kun sitä on oman kumppanin kanssa.

Vierailija
8/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko avata vähän sitä , mitä erikoisesti kaipaisit  ?  Minä miehenä ainakin olisin valmis antamaan naiselle sen mitä hän toivoo , varsinkin seksin suhteen. 

Vierailija
9/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et eroa? Itse eroaisin ja olen eronnutkin huonon seksin vuoksi kun mies ei opastuksesta huolimatta halunnut oppia hyväksi rakastajaksi. 

Jos nuo ovat ainoat käytettävissä olevat vaihtoehdot, niin hanki rakastaja.