Tissien koko ja niiden herkkyys
Tykkään aina huomioida naisen tissit ja toki tykkään hyväillä, suudella ja imeä niitä eli jos nainen tykkää niiden huomioimisesta, niin eikös se ole win-win tilanne.
sitä olen joskus miettinyt onko rintojen koolla mitään yhteyttä niiden herkkyyteen? Eli onko pienemmät herkemmät kuin isommat tai toisinpäin? Toki tämä lienee yksilöllinenkin juttu. Eli sellaisten naisten kommentteja toivon, jotka tykkäävät, että teidän tissejä huomioidaan ja mielellään paljonkin:)
Kommentit (6)
Isot munkit ovat isot koska niissä on paljon läskiä, läskissä ei ole tuntosoluja, ja läski vaimentaa koskettelusta aiheutuva mekaanisen liikkeen kantautumista nännipihaan/nänniin ja muualle rinnan ihoon joissa tuntosoluja on. Kiinteässä pikkutisulissa koskettelu kantautuu hyvin.
Kuka edes IMEE naisen tissejä, hyväillä voi ja näykkiä huulilla, kieputella kostealla kielenkärjellä mutta imeminen kuullostaa aika oudolta. Vauvathan sitä tekee mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse rakastan kun tissejäni huomioidaan. Niitä saa nuolla, hieroa, puristella. Nännejä koskea, imeskellå, hellästi pureskella. Rakastan sitä kun tissejä puristetaan yhteen ja vaihdellen imetään toista ja toista nänniä. Ja mitä enemmän mies kiihottuu ja selvästi innostuu niin sitä enemmän itsekin. Mieheni ei ole lähtökohtaisesti ns tissimiehiä, mutta varsinkin ratsastaessani huomioi rintani kiitettävän hyvin (tietää että rakastan sitä, ja tämä lisää hänenkin kiihotustaan). Aiemmat naisensa eivät ole olleet ns tissinaisia miksi hän leikillisesti minua kutsuu, eivät ole erityisemmin pitäneet niiden kosketuksesta.
Minulla on pienet rinnat, B70, mutta kauniin pystyt ja pyöreät, sekä kauniit nännit. Ballerina/joogatyttö rinnat. Kaksi lasta imetetty, mikä ei lainkaan näy. Iän myötä on vaan tullut pehmeyttä, edelleenkään eivät roiku lainkaan. (ja mikä hämmästyttää miestäni edelleen ja jaksaa ihailla sitä).
Kiitos vastauksesta. Kuulostat kyllä täydelliseltä ja voin melkein kuvitella miten nautit:) luulisi ettei miehesi vois pitää käsiään irti tisseistäsi; tai aikakin minä kiusoittelisin usein,
terv. Alkup.
Exällä oli kiinteät B kupin tissit. Hän piti nännien hiveltämisestä ja rintojen hyväilystä muutenkin. Sanoi saaneensa nuorempana orgasmin pelkästään napottavia nännnejä hiplaamalla. Ei minun isompi tissiset naiset, kuten nykyinenkään ole ertysin kiinnostuneita olleet rintojen hyväilystä
Vierailija kirjoitti:
Isot munkit ovat isot koska niissä on paljon läskiä, läskissä ei ole tuntosoluja, ja läski vaimentaa koskettelusta aiheutuva mekaanisen liikkeen kantautumista nännipihaan/nänniin ja muualle rinnan ihoon joissa tuntosoluja on. Kiinteässä pikkutisulissa koskettelu kantautuu hyvin.
No ehkä jos ne on jonkun reilusti ylipainoisen ja muuten pienirintaisen naisen läskikerrostumat.
Olen hoikka ja minulla on todella isot rinnat joissa on toki rasvakudostakin. Rintani ovat herkät kosketukselle ja voin saada orgasmin pelkästään rintojen ja nännien hyväilyllä. Etenkin jos sen tekee mies, itse harvoin maltan pelkästään rintojen hieronnalla tulla vaan siirryn kyllä sitten sormettamaan.
En usko että korreloi koon kanssa. Ja joillain naisillahan rinnat on ihan tuntoherkät mutta eivät vain tykkää, että niitä kauheasti kosketaan.
Ainakin itse rakastan kun tissejäni huomioidaan. Niitä saa nuolla, hieroa, puristella. Nännejä koskea, imeskellå, hellästi pureskella. Rakastan sitä kun tissejä puristetaan yhteen ja vaihdellen imetään toista ja toista nänniä. Ja mitä enemmän mies kiihottuu ja selvästi innostuu niin sitä enemmän itsekin. Mieheni ei ole lähtökohtaisesti ns tissimiehiä, mutta varsinkin ratsastaessani huomioi rintani kiitettävän hyvin (tietää että rakastan sitä, ja tämä lisää hänenkin kiihotustaan). Aiemmat naisensa eivät ole olleet ns tissinaisia miksi hän leikillisesti minua kutsuu, eivät ole erityisemmin pitäneet niiden kosketuksesta.
Minulla on pienet rinnat, B70, mutta kauniin pystyt ja pyöreät, sekä kauniit nännit. Ballerina/joogatyttö rinnat. Kaksi lasta imetetty, mikä ei lainkaan näy. Iän myötä on vaan tullut pehmeyttä, edelleenkään eivät roiku lainkaan. (ja mikä hämmästyttää miestäni edelleen ja jaksaa ihailla sitä).
Joten ainakin tässä tapauksessa pienuus lisää herkkyyttä, mutta uskon sen kyllä liittyvän muihin tekijöihin kuin kokoon.