Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Olen pommittanut erästä vanhaa exää seksipainotteisella materiaalilla. Annoin hänelle muinoin rukkaset syystä. Mitä arvelet miten vastaanott
07.09.2025 |
Miten arvelet että vastaanottaa? Koko tarinamme on hirveän sekava ja on viitteitä siitä että janalla viha - rakkaus - kaipuu - inho etc kaikki on mahdollista mutta myös että mies voi olla ihan lukossa. Tämä on syy miksi pommitan häntä. Voihan tämä olla seksuaalista häirintääkin. En tiedä mitä ajatella tästä omasta teostani. Rakkaudessa ja sodassa kaikki on sallittua.
Kommentit (5)
Mulla on jo toinen hoito. Parempi ku sä ikinä olit. Jätä mut rauhaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo toinen hoito. Parempi ku sä ikinä olit. Jätä mut rauhaa.
Enhän mä edes ehtinyt olla mitään.
On kuitenkin sellainen fiilis että maaliin on päästy.
Alue: Seksi
Mies! Mitä ajattelisit jos alkaisit saada jotain seksipainoista matskua joltain jonka kanssa sulla ollut joku juttu joskus. Siis meidän juttua ei koskaan edes lopetettu kunnolla. Asuttiin tapahtumien jälkeen pari vuotta eri maissa ja asiat menivät niin kuin menivät. Kuvioihin tuli kolmas pyörä joka oli mahdollisesti joku laastari - en tiedä. Tuli väärinkäsityksiä sun muuta. Tuli liikaa alkoa ja sen sellaista. Nyt tuntuu kun taas ollaan samassa elämäntilanteessa eletty elämä takana että voitaisiin jatkaa siihen mihin jäätiin.