Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole mitään kiinnostusta olla parisuhteessa, koska olen aseksuaainen.

Vierailija
07.09.2025 |

Tai siis miksi haluaisin olla kenenkään kanssa parisuhteessa, kun en kuitenkaan halua hänen kanssaan seksuaalista kanssakäymistä? Ei kumppanillekaan ole mukavaa, että hän olisi kanssani parisuhteessa, enkä minä halua häntä seksuaalisesti. Seksuaalisuus on minusta ällöttävää, likaista ja täysin turhaa, kun en halua saada lapsia. En osaisi olla vanhempi lapsilleni. En osaisi hoitaa tai kasvattaa heitä ollenkaan. Kun en halua lapsia, niin miksi haluaisin seksiä ja kun en halua seksiä, niin miksi haluaisin olla parisuhteessa? Sitä paitsi parisuhteissa esiintyy paljon väkivaltaa ja eroja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Sitten ei tarvitse parisuhdetta. Yksi murhe elämässä vähemmän!

Vierailija
2/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mitä haluat meidän tekevän asialle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on nyt hiukkasen menneet sekaisin aseksuaalinen, vela ja aromanttinen. 

Vierailija
4/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
5/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aseksuaali ja parisuhteessa. Toisen aseksuaalin kanssa. Hyvin menee. Meillä on hyvä yhteys henkisesti ja paljon läheisyyttä. Ollaan sylikkäin ja silitellään toisiamme ja nukutaan samassa sängyssä useimmiten lähekkäin. Paljon samoja harrastuksia. Hän on myös paras ystäväni. Mutta varsinaista seksiä ei ole emmekä sitä kaipaa tai halua.

Vierailija
6/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kannata syödäkkään koska syönti hommissa esiintyy paljon tukehtumista ja joskus epämiellyttäviä makuja.

Tehkööt jokainen mitä haluaa, ei siitä tarvitse tulla muille kertomaan haluatko olla suhteessa vai et.

Vierailija
7/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään halua seksiä, mutta haluaisin kovasti parisuhteen ja kumppanin. Minulla on myös lapsia ja se on tärkeintä elämässäni. Miten se edes liittyy seksuaaliseen haluttomuuteen?

Vierailija
8/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 60 v eukko. Seurustelin usein nuorena, seksi oli  epämukavaa, inhottavaa.  Nuoruudessani aseksuaalisuudesta ei oltu kuultukaan. Olit joko frigidi tai outo, jos seksi ei kiinnostanut. Oma äitinikin haukkui minua epänormaaliksi, kun en kauniina, nuorena naisena halunnut pariisuhdetta. En ole koskaan nauttinut seksistä, onneksi nykyään aseksuaalisuus on nähty yhtenä ihmisyyden muotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän