Miten olet ilmoittautunut eroavasi ja muuttavasi pois?
En saa sanottua ja aika vain kuluu. Tuntuu, että pitäisi olla valmiiksi jo asunto ja ilmoittaa viime hetkellä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole siis katsonut asuntoja? Kai sulla joku kämppä pitäis olla valmiina, jos olet pois muuttamassa. Taitaa olla vaan sun yleistä saamattomuutta ja epäröintiä.
No, ajattelin, että jos mies muuttaisi vaikka jollekin kaverille ja minä saisin jäädä tähän. Onhan tämä ollut minunkin kotini jo yli kuusi vuotta.
Talo on tosin mieheni nimissä ja kulkenut heillä suvussa jo 150 vuotta, mutta nyt on aika mielestäni toinen. Enkä muutenkaan jaksaisi nyt muuttoa, kun on vähän hankalaa.
Onneksi meillä ei ole lapsia ja elämme avoliitossa. Siinäkin mielessä tuo miehen lähteminen olisi mielestäni helpoin ratkaisu.
Et ole tosissasi. Miehenä kyllä haastaisin vaikka oikeuteen, että pääsisin susta eroon ja hlvettiin menisit.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran ilmoitin ihan kertomalla ja pelottavan huutoraivokohtauksen jälkeen en olekaan sitten enää livenä pakkeja antanut.
Eli siis olet eronnut monta kertaa. Et selvästikään ole luotettava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole siis katsonut asuntoja? Kai sulla joku kämppä pitäis olla valmiina, jos olet pois muuttamassa. Taitaa olla vaan sun yleistä saamattomuutta ja epäröintiä.
No, ajattelin, että jos mies muuttaisi vaikka jollekin kaverille ja minä saisin jäädä tähän. Onhan tämä ollut minunkin kotini jo yli kuusi vuotta.
Talo on tosin mieheni nimissä ja kulkenut heillä suvussa jo 150 vuotta, mutta nyt on aika mielestäni toinen. Enkä muutenkaan jaksaisi nyt muuttoa, kun on vähän hankalaa.
Onneksi meillä ei ole lapsia ja elämme avoliitossa. Siinäkin mielessä tuo miehen lähteminen olisi mielestäni helpoin ratkaisu.
Mitä hlvettiä? 😅. Mites se nyt yhtäkkiä sinun asunnokses muuttus?
" Tää on muuten sitte ladattu... "
Meillä oli riitoja aivan jatkuvasti, päivittäin. Sitten vain erään riidan aikana annoin miehen huutaa ja syytellä, ja aloittaa tuttua kehäänsä. Olin hiljaa, kuuntelin, ja sanoin lopuksi että huuda vaan, kohtahan tämä loppuu. Mies lopetti räyhäämisensä kuin seinään ja kysyi että mitä ihmettä. Yritti vielä houkutella jäämäänkin. Olin jo hankkinut asunnon etukäteen. Lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin oli niin vaikeaa, että en vaan saanut yhtäkkiä sanottuaasiaani, kun toinen kuvitteli että kaikki on ikuista. Odotin sitten
vuosia
että löysin uuden.
LUUSERI
Sen myötä alkoi tilanne kiristyä ja kumppani lopulta otti asian esille. Silloin sanoin että lopetetaan tämä. Hän ei olisi halunnut sittenkään erota. Mutta siinä vaiheessa hankin sitten itselleni asunnon ja vain lähdin.
LUUSERI
En sanonut, mutta mies, nyt jo eksä, petti ja jätti ja onneksi samalla jätti minut rauhaan. Kiitos sille kakkosnaiselle. Ei enää ikinä ketään miestä saman katon alle asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijaitseeko tämä talo Porvoossa?
Metikössä ärrän takana.
Miten niin ilmoitin? Keskusteltiin eromahdollisuudesta kotona ja pariterapiassa puoli vuotta, sitten päätettiin yhdessä. Ihan rauhallinen keskustelu se oli. Asuttiin viikko-viikko lasten luona, kunnes asunto järjestyi perheen kodin lähdeltä ja sen jälkeen lapset ovat olleet viikko-viikko. Varmaan enemmistö tylsien keski-ikäisten tylsistä eroista on tällaisia. Ja ihan asiallisissa väleissä jatketaan exän kanssa eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi. Miehenä kyllä haastaisin vaikka oikeuteen, että pääsisin susta eroon ja hlvettiin menisit.
Ihanko tosissasi otit tuon jutun. Tyypillinen typerä mies, käytä päätäsi 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran ilmoitin ihan kertomalla ja pelottavan huutoraivokohtauksen jälkeen en olekaan sitten enää livenä pakkeja antanut.
Eli siis olet eronnut monta kertaa. Et selvästikään ole luotettava ihminen.
Joillakin on tämä ihmeellinen körttiläinen käsitys, että eroja ei ole luotettava. Oletko ikinä ajatellut, että toinen ihminen voi olla ihan pas..ka, varsinkin kunkumppani on kiltti ja kunnollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin oli niin vaikeaa, että en vaan saanut yhtäkkiä sanottuaasiaani, kun toinen kuvitteli että kaikki on ikuista. Odotin sitten
vuosia
että löysin uuden.
LUUSERI
Sen myötä alkoi tilanne kiristyä ja kumppani lopulta otti asian esille. Silloin sanoin että lopetetaan tämä. Hän ei olisi halunnut sittenkään erota. Mutta siinä vaiheessa hankin sitten itselleni asunnon ja vain lähdin.
LUUSERI
Joo minähän se olin Looseri kun mies uhkasi tuhota vanhempieni uran ja yritti rai....ata kun aloin kantamaan tavaroitani ulos. N.70 % jäi hakematta, koska mies esti ja uhkaili.
Vierailija kirjoitti:
En sanonut, mutta mies, nyt jo eksä, petti ja jätti ja onneksi samalla jätti minut rauhaan. Kiitos sille kakkosnaiselle. Ei enää ikinä ketään miestä saman katon alle asumaan.
Komppaan. Onneksi ex mies löysi "kakkosnaisen". Pääsin sillä livulla helposti siitä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut AP.
Olen katsonut asuntoja. Vapautuu lokakuun alussa. Mietin, kerronko nyt vai lähempänä ajankohtaa.
Kerro sit, kun oot saanut asunnon. Sitten kun lähtö on varma. En mä muuta kuin muuttanut omaan osoitteeseen. Suhde ois ehkä voinut siitä jatkuu ja kehittyy, jos mies olis tehnyt suuren työn itsensä kanssa ja halunnut vielä yrittää. Ei halunnut edes puhua. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut AP.
Olen katsonut asuntoja. Vapautuu lokakuun alussa. Mietin, kerronko nyt vai lähempänä ajankohtaa.
Kerro kun olet muuttanut.
Älä kerro, Katso huomaako mitään.
No lähdin turvakotiin ja sieltä käsin sitten hommasin asunnon ja työpaikan toiselta paikkakunnalta. Myös uusi osoite kannattaa salata eli hakea turvakielto mikäli väkivaltahistoriaa on. En tiedä miten normaaleista suhteista lähdetään.