Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan selvästi parhaimman näköinen, jonka mies on koskaan saanut tai tulee saamaan. Se on erittäin vaarallista leikkiä

Vierailija
07.09.2025 |

En väitä nähneeni läheskään kaikkia miehen eksiä, mutta olen nähnyt tarpeeksi. Minun kanssani hänelle on kehittynyt sairaalloinen mustasukkaisuus. Mies on itse sanonut, ettei ole koskaan aikuisiällä tuntenut sellaista kenenkään kanssa, ja voin kertoa, että uskon sen täysin. Mies on sanonut minulle, että olen hänen kanssaan vain paremman puutteessa. Haluaisin aivan varmasti jonkun muun. Hän on varma siitä, että olen vähän kaikkien tietyn näköisten miesten perään. Mies keksii piilomerkityksiä sanomisistani ja kiertää sitä loputonta kehää, jossa pointtina on aina se, etten oikeasti haluaisi häntä vaan jonkun aivan muun. Kaiken huippu oli huorittelu. En olisi ikinä uskonut, että hän sanoisi minulle niin. En, vaikka tuo muu käytös on toksista ja sairasta. Näin pitkälle hän ei ole ikinä ennen mennyt. Nyt yritän jatkaa elämääni ilman häntä, mutta helppoa se ei tule olemaan, ja tiedän, että mies alkaa vinkumaan perääni. Estettynä hän on toki tällä hetkellä ja toivottavasti myös jatkossa. Täytyy pysyä lujana.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisen miehen reaktiot eivät korreloi naisen subjektiivisen ulkonäön kanssa. 

Sä yrität vielä seivata tän keissin. 

Sä voit yrittää sheivata sun kassit. Jospa se bibels sieltä pilkistäisi.

Vierailija
42/48 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat liian heikkoja johtaakseen tätä maailmaa. Pyssyleikit vaihtuvat sotiin, vaimoja piinataan omilla houruilla jne. 

Naisethan tunnetusti eivät ole lainkaan mustasukkaisia. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta teidän "mielipiteenne" eli toisin sanoen v ittuilut. Tiedän ihan itse mitä mies on minulle sanonut ja näen myös peiliin. On todella raskasta, kun mies on niin hemmetin epävakaa, vetelee aivan käsittämättömät johtopäätökset sanoistani ja kostaa sen minulle. Sairasta käytöstä. Samoin se, että luulee ihan vakavissaan minun valinneen hänet paremman puutteessa, ja tämänkin uskomuksen kostaa minulle. Ihmeellistä passiivis-aggressiivista vihaa täynnä koko ihminen. Eikä hän todellakaan puhu kaikista rumasti, vaikka helposti voisi kuvitella. Hän on lämpimissä väleissä perheeseensä, vaikka lapsuus oli mitä oli. Ei hauku eksiään. On monella tavalla "normaali" ja puheet kunnioittavia. Mutta minua kohtaan tuo mustistelu ja viha on ihan järjetöntä. En tiedä annanko sitä huorittelua ikinä anteeksi. Kyllä jokin erittäin tärkeä raja on ylitetty nyt.

Vierailija
44/48 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mies suuttuu aivan järjettömästi yleistävästä puheesta. Ottaa sen siis henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja loukkauksena. Jos sanoisin esimerkiksi suomalaisten miesten tekevän yleensä jotain tai olevan tietynlaisia (ja korostaisin, että YLEENSÄ), on helvetti irti. Tällöin minä solvaan ja loukkaan juuri häntä henkilökohtaisesti. Aivan uskomatonta käytöstä.

Vierailija
45/48 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vannoa, että itse en suuttuisi ollenkaan yleistävästä puheesta. Eihän se nyt herranen aika tarkoita automaattisesti sitä, että minäkin olen jotain, jos vaikka 90 % on. Sitä paitsi hyvin harvoin mikään on noin mustavalkoista, paitsi tuon miehen maailmassa. Ilmeisesti hän ei vain ymmärrä sanaa poikkeus.

Vierailija
46/48 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pidä ne estot päällä vaan. Kuulostaa narsistilta, jonka kynsissä lähtee vielä henkesikin. 

Narsistille ei koskaan mikään riitä, koska syvällä sisimmässään niillä on hyvin heikko itsetunto, mutta ne ei koskaan myönnä, että vika voisi ollakin omassa itsessä. 

https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleis…

Vierailija
47/48 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, pidä ne estot päällä vaan. Kuulostaa narsistilta, jonka kynsissä lähtee vielä henkesikin. 

Narsistille ei koskaan mikään riitä, koska syvällä sisimmässään niillä on hyvin heikko itsetunto, mutta ne ei koskaan myönnä, että vika voisi ollakin omassa itsessä. 

https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleis…

Yritän pysyä lujana. Narsistista piirrettä löytyy, mutta uskon enemmän johonkin epävakaaseen persoonallisuushäiriöön tai vastaavaan. Ihan ei narsismin piirteet mielestäni täsmää. Tiedän hänen ongelmistaan, mutta jotenkin tuo kaikki menee vain aivan yli. Hän ei ole mitenkään kokonaisuutena kamala ihminen, vaan hänellä vaihtuu mieliala alta aikayksikön, täysin varoittamatta ja täysin järjettömän syyn takia. Yleensä se on jokin hänen itse keksimänsä asia, jolla hän suututtaa itsensä. Minä olen aivan hoomoilasena, että mitä helvettiä olen nyt taas sanonut tai tehnyt. Sitten hän selittää oikein pitkästi mitä minä olen sanonut, eikä se pidä edes paikkaansa. Jotain hyvin, hyvin etäistä totuuden ripettä saattaa olla seassa, kaikki muu on hänen omaa keksintöään. Huh huh.

Vierailija
48/48 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei taida vielä olla pienintäkään aavistusta siitä mitä hän on juuri aloittanut. Kyllä hän siinä kolmannen päivän aikana viimeistään huomaa, että jokin on muuttunut. En nimittäin ikinä harrastele mykkäkoulua.