Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä tuho: 77-vuotias nainen ajoi väärällä puolella tietä Sitten rysähti Syyttäjä vaati 77-vuotiaalle tuomiota tapon yrityksestä

Vierailija
07.09.2025 |

Miksi näille vanhuksille uusitaan ajokortti? Ovatko lääkärit liian huolimattomia ja löperöitä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 vuotiailta  ajokortit pois tai ainakin uusi ajotesti katsastusmiehen kanssa ja kunnollinen lääkärin testi. On sukulaisissa näitä, jotka ovat liikenteessä, valitettavasti. 

Vierailija
22/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa kun lääkäri pitäisi tästäkin tuomita vahingon aiheuttaneen vandaalin sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 vuotiailta  ajokortit pois tai ainakin uusi ajotesti katsastusmiehen kanssa ja kunnollinen lääkärin testi. On sukulaisissa näitä, jotka ovat liikenteessä, valitettavasti. 

Minä luovuin suosiolla kortista kun tuli 70 vuotta täyteen.  Itse päättelin, että oma reagointikyky on jo sen verran alhainen jotta parempi pysyä poissa ratista ihan itseni ja muitten tiellä liikkuvien turvaksi.  Minulla on pari autoilevaa läheistä, toinen 77v ja toinen yli 85, joitten kyytiin en enää lähde, ellei ole ihan hätätilanne.

Vierailija
24/24 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on onnistunutkin menemään väärälle puolen, jotain kIaiteiden välissä olevaa huoltoväylää pitkin? 

Ihan oli moottorien rampista vaan lähtenyt väärään suuntaan. Tuossa on ihan selkeät merkinnät, itse menen päivittäin samasta kohtaa töihin ja takaisin enkä voi ymmärtää miten ei muka tajunnut jo siinä vaiheessa että ajaa vastavirtaan.