Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestä jolla on jo toisen naisen kanssa lapsia. En ala muiden pentuja huoltamaan.

Vierailija
07.09.2025 |

Harmi vaan, että kaikilla tapaamillani yli 30v miehillä on ollut lapsia. Katsoin lähes 10v vierestä kun siskoni hoiti uusperheessään miehen 2 lasta. Kokkasi, siivosi näiden jäljet, leikki, osti/hankki lahjat, järjesti synttärit, hoiti lääkärikäynnit,  haki/vei kerhoon ja myöhemmin kouluun. Auttoi läksyissä ja kaikissa mahdollisissa ongelmissa ja vaivoissa. Naisellehan nämä tehtävät aina yleensä jäävät. Mies siirti/vältteli yhteisten lasten tekoa, koska miehen mielestä lapset oli tässä vaiheessa hänen osaltaan jo tehty, eikä hän ymmärtänyt naisen näkökantaa. 

N.31

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse lapseton?

Vierailija
2/6 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi jätti muutaman aika oleellisen keskustelun käymättä ennen miehen kanssa yhteen menoaan.

Kuten: "Haluan omia lapsia."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomiakin löytyy.

Vierailija
4/6 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että tykkäsin enemmän miehen lapsesta kuin miehestä itsestään. Ero siitä tuli mutta lapsi pitää edelleen yhteyttä kanssani. Itse olen lapseton, mutta äidillistä tyyppiä. 

Vierailija
5/6 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi oma valinta.

Vierailija
6/6 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla käytännössä mahdoton jakaa vastuita, jos itse kuitenkin kokkaat, peset pyykkiä jne. Lapset alkaa pitää sinua huoltajana. Isä jää helposti sivurooliin, jos on tavallisen laiska suomalainen mies. Se muuttuu kuin luonnostaan hyväksikäyttösuhteeksi, ellei tee töitä varta vasten sen eteen, ettei näin kävisi. Moniko mies on kypsä siihen? Tajuaa edes mistä tässä puhutaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän