Tanssii Tähtien Kanssa 2025 - Ensimmäiset livelähetykset käynnistyvät tänään 7.9.2025
Ihanaa, että alkaa tänään TTK:n 18 kausi ja Vappu Pimiän osalta tämä jää hänen viimeiseksi kaudekseen. Tänään juuri Ernest Lawson haastattelussaan kertoi, että hän yrittää aina tuolla pään alapuolella pitää mahdollisimman kiinni tunteistaan niin, ettei alkaisi Vapun seurassa kesken kaiken kyynelehtimään, koska onhan se ihan todella kurja ja ikävä tunne, että Vappu Pimiä paljasti tanssiparien esittelyjaksossa jättävänsä TTK:n 19 kauden. En tiedä sitten, aikooko Ernest tehdä perässä ja että eikä hän itse myöskään esiinny juontajana.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ekana tippuu mörkö
Itse veikkaan, että ekana tippuu se mies joka selostaa euroviisuja. Jotenkin olen ainakin luullut huomaavani, ettei sillä parilla oikein synkkaa. Tai ainakin se ammattitanssija vaikuttaa olevan vähän stressaantunut parinsa taitotasosta. Tai sitten luulen vain. Jää nähtäväksi.
Ai että, Matti ja Johannes. Mahtava esitys.
Vierailija kirjoitti:
Ekana tippuu mörkö
Ei varmasti tipu! Moni rakastaa Märköä,on antanut niin unohtumattomia hetkiä Leijonissa. 🦁
Mira halusi "sympatiaa", kertoessaan juuri tässä vaiheessa seksuaalisesta väkivallasta . Aika raukka maista.
Ylös! Enää 1,5 h lähetykseen! Jes!
Omia suosikkejani tällä hetkellä ovat Sara, Mira ja Pippa. Uskon, että Tinze pärjää hyvin. :)