Kysymys naisille : Miltä teistä tuntuu kun kiihotutte ja pimpsa alkaa kostua?
Ajatus tästä tästä on aina kiihottanut paljon miltä se naisista tuntuu kun kiihottuu jossain yleisellä paikalla vaikka työpaikalla tai harrastuksissa yms. Täällä varmaan on naisia joilla on kokemusta miltä se tuntuu. Kertokaa kokemuksianne.
Kommentit (56)
Alapäähän tulee tietenkin erilaisia tuntemuksia kuten tykytystä tai kosteutta, tietoisuutta yleensäkin. Tekis mieli hieroa sitä vaikka tuoliin tai farkun saumaan. Jos tuntemus on jo oikein kova, lähentelee se kipua ja joskus tulee muutenkin vähän sellainen paha olo, siis samalla tavoin kuin vaikka jännittäessä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Alapäähän tulee tietenkin erilaisia tuntemuksia kuten tykytystä tai kosteutta, tietoisuutta yleensäkin. Tekis mieli hieroa sitä vaikka tuoliin tai farkun saumaan. Jos tuntemus on jo oikein kova, lähentelee se kipua ja joskus tulee muutenkin vähän sellainen paha olo, siis samalla tavoin kuin vaikka jännittäessä kovasti.
Lisään vielä, sitten tulee yläpäähänkin sellainen olo että silmät harittaa ja posket hehkuu. Mielikuvat pyörii asentojen ympärillä ja saatan päästää noissa ajatuksissa jonkun inahduksen, huokauksen tai vaikerruksen.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kipu ihan pilluun? Eli onko naisillakin vastaavaa kuin miehillä. Mikäli kunnolla panettaa rupeaa ihan koskemaan.
Kyllä mua ainakin väliin ihan sattuu muttei arkipanetuksessa vaan hyvin harvoin.
Vierailija kirjoitti: Huomaako siis päältä että rinnat turpoaa?
Omalla kohdallani ei muuten mutta nännit saattaa erottua paidan läpi jos ei ole topattuja liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Huomaako siis päältä että rinnat turpoaa?Omalla kohdallani ei muuten mutta nännit saattaa erottua paidan läpi jos ei ole topattuja liivejä.
Paljonko mehua tulee kun käyt kuumana? Kastuuko ihan pikkarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Huomaako siis päältä että rinnat turpoaa?
Omalla kohdallani ei muuten mutta nännit saattaa erottua paidan läpi jos ei ole topattuja liivejä.
Paljonko mehua tulee kun käyt kuumana? Kastuuko ihan pikkarit?
Kostun tosi paljon kun lämpenen ja kastuu pikkarit ja päällyshousutkin jos ei ole pikkuhousunsuojaa..
Kiihottuminen tuntuu kuumottavana kihelmöintinä pimpassa. Siinä kun vähän toimistotuolilla keinuttaa lantiota ja supistelee lantionpohjalihaksia niin tuntuu että pakko saada jotain sisään ja äkkiä. Jostain syystä tämä istuminen joko töissä tai autossa alkaa panettaa ja monesti joutuu helpottamaan oloaan kesken päivän. Silloin hieron klittaorkun tai pari mutta myöhemmin on sitten pakko saada sisään jotain.
Siis ihan kuin miehellä haluaa kosketusta ja lisää kiihoitusta klitorikseen ja vulvalle!
Nimenomaan, kun omaa miestä ja seksiä hänen kanssa miettii, alkaa valua kosteutta pikkuhousuille. Klitoris turpoaa ja sitä alkaa pakottaa, tekee mieli koskea siihen tai hingata lantiota jotakin vasten, mieluiten kovaa kullia. Alkaa tehdä mieli niin, että sattuu ja tekemään älyttömästi mieli mieheni kovaa kullia sisälleni. Saatan kuvitella meidät rakastelemassa eri asennoissa ja eri paikoissa välillä rauhallisesti välillä kiihkeämmin. Pakko sormeilla, koska pakotus on niin kova muuten. Siinäkin ajattelen, että mieheni koskettelisi minua. Tällaista tunnetta on viikoittain. Mikään edgetys ei onnistu, vaikka siitä pidänkin normaalisti, kun tekee niin kovasti mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottuminen tuntuu kuumottavana kihelmöintinä pimpassa. Siinä kun vähän toimistotuolilla keinuttaa lantiota ja supistelee lantionpohjalihaksia niin tuntuu että pakko saada jotain sisään ja äkkiä. Jostain syystä tämä istuminen joko töissä tai autossa alkaa panettaa ja monesti joutuu helpottamaan oloaan kesken päivän. Silloin hieron klittaorkun tai pari mutta myöhemmin on sitten pakko saada sisään jotain.
Tarkoittaako se "jotain" ihan luomukikkeliä vai riittääkö dildo tai sormia?
Itselläni nuo pahimmat halut ajottuu muutama päivä ennen ovista. Olo on levoton, pillua kihelmöi ja lämmintä paineen tunnetta, ajatukset seksissä jatkuvasti ja runsasta kosteutta niin että pikkuhousunsuojaa on pakko pitää kun olen töissä tai kuljen ihmisten ilmoilla. Huomio kiinnittyy lähes kaikkiin miehiin, huomaan kerääväni miesten katseita ja lähestymisyrityksiä, tunnen oloni seksikkääksi ja kauniiksi, mieheni nuuskii minua kokoajan kun tuoksun kuulemma niin ihanalta ja hänellä seisoo lähes kokoajan kun on lähelläni... Huh olisi aikamoista jos nuo päivät olisivat jokapäiväinen olotila. Mutta kas kummaa kun ovis on ohi, muutun tavalliseksi naiseksi joka ei välttis kaipaa seksiä useampaan päivään peräkkäin.
N43
Muistan ekan kerran kun olin naisen kanssa. Olin seläleni sängyssä ja hän otti multa suihin. Nainen kävi niin kuumana että ihmettelin aluksi mitä tippoja nilkoilleni tippuu kunnes tajusin että nainenhan suorastaa tiputaa nestetään päälleni.
Onko tämä naiset tavallista että olette niin niin kiihottuneita että suorastas tiputatte emätinnestettä.
Mulla se tuntuu alavatsalla ja klitoriksen alueella jotenkin painostavana "kutkutuksena", sellaisena joka estää ajattelemasta mitään muuta kuin seksiä ja laukeamisen tarvetta. Kamalaa, mutta usein läsnä myös töissä...
Vierailija kirjoitti:
Muistan ekan kerran kun olin naisen kanssa. Olin seläleni sängyssä ja hän otti multa suihin. Nainen kävi niin kuumana että ihmettelin aluksi mitä tippoja nilkoilleni tippuu kunnes tajusin että nainenhan suorastaa tiputaa nestetään päälleni.
Onko tämä naiset tavallista että olette niin niin kiihottuneita että suorastas tiputatte emätinnestettä
Ainakin itselleni on ihan tavallista että valun reisille kiihottuneena jos ei ole housuja päällä ja silloin sitä nestettävoi myös valua kumppanin päälle.
Huomaako siis päältä että rinnat turpoaa?