Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvin proteiini kaupassa? Saako 1,20€ mitään?

Vierailija
07.09.2025 |

Perunaa on mutta ei mitään muuta. 

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo kuivattuja herneitä.

Vierailija
2/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa vaan. En tiedä mitään parempaakaan. Proteiinirahkaa voi saada purkin tähän hintaan. Mutta ei siinäkään ole kuin se 17-20g proteiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita ja kananmunavalkokastike. Pari pulloa joudut kauppamatkalta ehkä keräämään, että saat paketin kananmunia. Tai ehkä löytyy kotoa tyhjiä pulloja?

Vierailija
4/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa saa ja se kyllä vie nälkää.

Vierailija
5/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

soijarouhe

Vierailija
6/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500 g maksaa noin euron. Kuivatuissa herneissä on tosiaan paljon proteiinia. Pitää vain jaksaa keittää monta tuntia. Liotus lyhentää keittoaikaa. Hernekeittoon ei välttämättä tarvitse muuta kuin herneitä, vettä ja hieman suolaa.

Vierailija
7/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunoita ja kananmunavalkokastike. Pari pulloa joudut kauppamatkalta ehkä keräämään, että saat paketin kananmunia. Tai ehkä löytyy kotoa tyhjiä pulloja?

Tossa summassa on jo pullot. Ehkä mun pitää odotella ja kuljeskella jos joku jois niitä lisää koska kananmunat olis hyvä. 

Vierailija
8/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapatukka. Se vasta hyvää on. Pähkinä suklaa.  Pähkinä jäätelö. Soijavanukas. Ruokakerma purkki. Kaurajuoma. Soijajuoma. Kaurakeksipaketti.   Ootko kuullut vitamiineista ?  Kokeile ostaa appelsiini. Ja opiskele ammatti. Kermapurkki.  Jäätelöstä on sokeria lisänä. 

Vierailija
9/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ollut oikein vähissä rahoissani, olen saattanut ostaa soijarouhetta. Harmillisesti sitä on monessa kaupassa vain 500 g pussissa, mikä vastaa monta kiloa jauhelihaa. Kuitenkin tälläkin hetkellä meillä on 250g paketti, mikä maksoi juuri noin 1,20€, vai oliko 1,25€. Soijarouheuden hinnat vaihtelevat. Ennen oli Lidlissä tosi halpa, mutta en ole hetkeen hyllyssä nähnyt kuin sitä noin 3 euroa maksavaa. Soijarouhetta käytetään kuten jauhelihaa, mutta koska maistuu niin vähän, pitää lisätä mausteita melko reilusti. Siitähän saa makaronilaatikkoa, jos haluaa tehdä ison ruuan useammalle kerralle. Olen joskus tehnyt perunalaatikon, jossa jauhelihan tilalla soijarouhe.

Vierailija
10/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä teet kilosta kuivattuja herneitä ja perunasta? 

Vierailija
11/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munissa on kolesterolia . Kokeile ostaa suklaata. 

Vierailija
12/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka kikherneet suolaliemessä 380g/230g

Plussa-kortilla 2,00 e/3 kpl

Ilman Plussa-korttia 1,09/kpl (4,74/kg)

Tarjous voimassa 28.8.31.12.

Vierailija
13/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim.. Liota herneet, keitä ne kevyesti, sekoita pottujen kanssa muussiksi. Hyvää tulee!

Vierailija
14/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop punaiset linssit on 1,59e. Niistä saa paljon proteiinia.

Eli käy etsimässä roskiksista muutama pullo/tölkki niin saat rahat kasaan.

Vierailija
15/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkia. Tai karkkiaski.  Tolla saa kyllä yhden eväsleivän kaupasta. Tai Lidl saa tolla jo jogurtin ja leivän irtohyllystä. 

Vierailija
16/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500 g maksaa noin euron. Kuivatuissa herneissä on tosiaan paljon proteiinia. Pitää vain jaksaa keittää monta tuntia. Liotus lyhentää keittoaikaa. Hernekeittoon ei välttämättä tarvitse muuta kuin herneitä, vettä ja hieman suolaa.

Kyllä se tarvitsee mausteita. 

Vierailija
17/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai perunaa keitä sitten . Päälle suolaa. Niin on tehty kun rahat on loppu.  Osta jogurtti. 

Vierailija
18/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienellä rahalla saa Prismasta Kotimaista M-koon kananmunia 10 kpl. Kyllä niistä perunan kanssa saa laitetuksi perunamunakkaan. 

Vierailija
19/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim.. Liota herneet, keitä ne kevyesti, sekoita pottujen kanssa muussiksi. Hyvää tulee!

Ei kukaan tuollaista syö. Siis anteeksi vaan, mutta tuohan on hirveää sontaa.

Vierailija
20/77 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ollut oikein vähissä rahoissani, olen saattanut ostaa soijarouhetta. Harmillisesti sitä on monessa kaupassa vain 500 g pussissa, mikä vastaa monta kiloa jauhelihaa. Kuitenkin tälläkin hetkellä meillä on 250g paketti, mikä maksoi juuri noin 1,20€, vai oliko 1,25€. Soijarouheuden hinnat vaihtelevat. Ennen oli Lidlissä tosi halpa, mutta en ole hetkeen hyllyssä nähnyt kuin sitä noin 3 euroa maksavaa. Soijarouhetta käytetään kuten jauhelihaa, mutta koska maistuu niin vähän, pitää lisätä mausteita melko reilusti. Siitähän saa makaronilaatikkoa, jos haluaa tehdä ison ruuan useammalle kerralle. Olen joskus tehnyt perunalaatikon, jossa jauhelihan tilalla soijarouhe.

Miten valmistat soijarouheen?

Olin joskus nuorena kasvissyöjä pitkään ja osasin myös tehdä siitä maistuvaa. Nyt on unohtunut ja tuntuu jotenkin muka työläältä.

Haluaisin taas alkaa tekemään siitä ruokaa, liha tökkii edelleen vaikka sekasyöjä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi