IS: Kurre Westerlund ja Jenna Välikangas saapuivat punaiselle matolle Näkivät suurjulkkiksen häämatkallaan
He näkivät Bruno Marsin LAVALLA! Las Vegasissa! Huikeeta ja ihmeellistä!
Kommentit (50)
Mulla naurattaa edelleen kuvaus näiden ekoista treffeistä. Eikös se Kurre ollut siellä esittänyt omia viisujaan tälle neitoselle tuntikausia?
Öäk, miksi ihmeessä touhusit ja olit suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Öäk, miksi ihmeessä touhusit ja olit suhteessa?
Nuoruus ja tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla naurattaa edelleen kuvaus näiden ekoista treffeistä. Eikös se Kurre ollut siellä esittänyt omia viisujaan tälle neitoselle tuntikausia?
Miten voi tuollainen tyyppi mennä Jennalle läpi, vaikka muovinen onkin?
Vierailija kirjoitti:
Ensin naistenlehden jutussa mainostaa, että esikoisen pitää olla tyttö muuten lähettävät syntyvän lapsen heti takaisin. Sairaalassa 28.8.1998 syntyy poika, joka menehtyi. Sai tässäkin asiassa mitä halusi. Kirsi kyllä vaikutti ihan normaalilta, olisiko valta-asema ja jotain muuta, kun on pettänyt? Vaimo oli kaunis, toisin kuin itse. Miksi osallistuit pettämiseen tuollaisen kanssa?
Kirsi sairaalassa, Kurre vantaa hotellin baarissa keräämässä sääliä ja esittämässä taiteellista herkkää muusikkoa. Kutsui kotiinsa naisia. Outo tyyppi.
Nuoruus ja tyhmyys oliko edes tyydyttävää?
sairaalassa juoksenteli ympäriinsä ja laitettiin ulos huoneesta ei ole normaalia, että lähtee juhlimaan muiden naisten kanssa ensimmäinen kosintakin oli pakotus Kirsin ilme kertoi kaiken, ei ilmeisesti kehdannut kieltäytyä,
Googlettamatta en muistanut yhtään tuon biisiä. En vaikka yritin miettiä.
Kieltämättä ärsyttäviä nämä Kurre&Jenna-jutut. Suomessa ei näköjään tarvitse olla kummoinenkaan kyläjulkkis, kun jo roskalehdet seuraavat ja uutisoivat.
Jenna on kyllä kaunis kuin filmitähti. Tosissaan upea.
Ensin naistenlehden jutussa mainostaa, että esikoisen pitää olla tyttö muuten lähettävät syntyvän lapsen heti takaisin. Sairaalassa 28.8.1998 syntyy poika, joka menehtyi. Sai tässäkin asiassa mitä halusi. Kirsi kyllä vaikutti ihan normaalilta, olisiko valta-asema ja jotain muuta, kun on pettänyt? Vaimo oli kaunis, toisin kuin itse. Miksi osallistuit pettämiseen tuollaisen kanssa?