Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuore suhde ja nopea laukeaminen

Vierailija
22.09.2008 |

mistä johtuu ettei mies kestä kauaa vaikka haluaisikin vai haluaako liiankin paljon?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se paljon on sittä että nainen vaan yksinkertaisesti kiihottaa miestä niin paljon että laukee nopeasti.

Mutta aika tekee tehtävän (ehkä)

siksi ehkä että jos oletkin miehen unelmien nainen niin kiihotat sitä loppuelämäsi

Vierailija
2/17 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä. Ei viitsi ajatella kuin itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ihana nainen voi olla miehelle niin kiihottava, että on vaikea hallita laukemistaan. Varsinkin jos seksi ei ole säännöllistä (joka päivä / joka toinen päivä...) ja jos mies ei runkkaa, voi sitten itse akti olla niin kiihottava että laukeaminen tuleekin melkein heti.

Oletteko jo kokeilleet toista kierrosta? Eli yhden nopean laukeamisen jälkeen alatte lämmitellä uudestaan - kestääkö mies silloin pidempään? Toinen vaihtoehto voisi olla, että mies itse purkaa suurimmat paineensa ennen tapaamisianne.

Ainakin itsellä tiheä laukeamistahti pidentää kestoa. Joskus kun vaimon kanssa on rakasteltu illalla, heti seuraavana aamuna, ja sitten taas sen päivän illalla, niin tuntuu että voisi jatkaa vaikka kuinka kauan... Joskus on joutunut vaan jättämään oman laukeamisen väliinkin, kun vaimo on lauennut jo ajat sitten ja itseltä ei irtoa vaikka kuinka junttaisi (ja vaimollakin alkaa jo paikat puutua...).

Tosin itsellä ikää jo päälle kolmenkympin, jonkun nuoren kollin kanssa tilanne voi olla eri. Tsemppiä testailuun!

Vierailija
4/17 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miehestä. En voi ymmärtää miten jaksatte noita minuuttimunia. Kyllä aikuisen miehen pitää pystyä parempaan. Jos ikää on 15 niin sitten ymmärrän...

Vierailija
5/17 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa, kun mies on niin kiihottunut minusta, että laukeaa hyvin pian! Minusta se vain on *tosi ihanaa* -- ja toinen kierros yleensä mahdollinen perään, joten itsekin pääsee "mukaan".

Mutta sitten...esim. 6kk:n seurustelun (puhumattakaan 5 vuoden avioliiton jälkeen...) ei minuuttimies olekaan enää hyvä juttu.

Vierailija
6/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on 30 ja edelleenkin(ei aina) mutta usein tulee tosi nopeesti. miestä se vaivaa kovastikkin. sanoo syyksi tuon että olen vaan niin kiihottava ettei voi asialle mitään.

Vierailija
7/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kukaan kokeillut ko. tuotetta? Pitäisi kuulemma auttaa tuohon kestopuoleen... (google haulla löytyy tietoa)

Vierailija
8/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy sellaisia kortsuja, joiden sisällä on hieman tuntoa heikentävää ainetta, mikä pidentää kestoa.

Yleisesti totean, kuten tuossa joku muukin mies, että jos edellisestä kerrasta on pitkä aika, niin kyllä sitä valtaosa miehistä tulee aika nopeasti. Eri asia on sitten kun seksiä on useammin ja säännöllisesti.

Vierailija
9/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenteista.... mukava kuulla että voisin olla kiihottava, viimeksikin touhutessamme mies "lopetti" aktin hetkeksi ettei olisi tullut mutta sitten kuitenkin yht äkkiä pyysi anteeksi ja tuli.

Ja noita "uusintoja" otamme kokeiluun kunhan tässä nyt päästään kunnolla vauhtiin ;)

ap

Vierailija
10/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua ap miehesi nopea tulo?

Ja sulle joka olet sitä mieltä että ukko vaihtoon, niin miksi se pitäisi vaihtaa?

Vierailija
11/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä roiskia miten sattuu! vaihda miestä jos ei opi ja heti

Vierailija
12/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua ap miehesi nopea tulo?

Ja sulle joka olet sitä mieltä että ukko vaihtoon, niin miksi se pitäisi vaihtaa?

mutta mietin vain että korjaantuuko asia ajan myötä? Esileikki on ollut nämä muutamat kerrat kyllä aivan ihanaa, mutta akti jää jotenkin "lyhyeksi" mun mielestä.

Enkä vaihda koska muuten kaikki tuntuu hyvälle, toki suhde vasta todella tuore, tapailtu jo useamman kuukauden mutta seksiin päästy vasta tässä hiljattain :)

Vierailija
13/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli seurustelussa lähes kahden vuoden tauko. Joka tarkoittaa käytännössä sitä, että uuden naisen kanssa laukeaminen tulee lähes samalla sekunnilla kun hän ohjaa kaluni sisäänsä. Enkä todellakaan voi pidätellä pitempään, koska tärisen huohotan kuin höyryveturi konsanaan. Mutta onneksi tämä ei ole mikään ongelma, koska (hän) suorastaan nauttii siitä että laukean lähes samantien, kun kalu liukuu sisään. Kaiken lisäksi orkkuni ovat niin tavattoman voimakkaita, että ulisen ja voihkin todella äänekkäästi. Uusi tyttöystävä nauttii myös siitä, hän saa pilluntäydeltä siementä sisäänsä. 

Vierailija
14/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä todennäköisesti petraantuu kun tottuu sun värkkiin tai sitten olet vain niin jäätävän kiihottava.

Jos ei muuten niin herkkyys lähtee vähenemään kyn ootta vaikka tuhat kertaa nainneet. 🤣

Vierailija
15/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on ihanaa, kun mies on niin kiihottunut minusta, että laukeaa hyvin pian! Minusta se vain on *tosi ihanaa* -- ja toinen kierros yleensä mahdollinen perään, joten itsekin pääsee "mukaan".

Mutta sitten...esim. 6kk:n seurustelun (puhumattakaan 5 vuoden avioliiton jälkeen...) ei minuuttimies olekaan enää hyvä juttu.

Itse olen juuri tommonen, vaikka ikää on ja yli 20 vuotta on oltu yhdessä. Jotenkin se vaan on niin kiihottavaa rakastella toisen kanssa ja varsinki peppuseksi räjäyttää potin jo esileikkivaiheessa enkä todellakaan kestä montaa työntöä peppuun tehdä..

Mt0

Vierailija
16/17 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 60v ja seksiä nähnyt sen verran, että siihen on osin ehtinyt tottua. Värkki ei pomppaa heti pystyyn kun tissi vilahtaa toisin kun nuorena. Vaimon kanssa tarvitaan alastomuuden ja ajatusten lisäksi kosketusta. Sitten kävi niin, että alkoi salasuhde 30v nuoremman siron kauniin naisen kanssa. Ajattelin tosimiehenä, että täältähän minä räjäytån aivot pihalle ja panen tunteja. Tosin kävi. Omat aivot meinasivat räjähtää jo pelkästä näkemisestä ja muutaman työnnön jälkeen laukesin varmaan litran. Onneksi tajusin sanoa, että anteeksi olet aivan liian kaunis. Pelkäsin jo jutun päättyvän siihen, mutta tyttö olikin ihan hulluna suuseksiin ja siinä menikin sitten tunteja ja minäkin pääsin vielä kokeilemaan uudelleen.

Vierailija
17/17 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä johtuu ettei mies kestä kauaa vaikka haluaisikin vai haluaako liiankin paljon?

Puhuminen yleensä helpottaa suhteessa, mut itse huomannu et FB kans jaksaa yllättävän pitkään (~1h sessioita jopa 5 kertaa 12h), kun taas suhteessa oli välillä vähän nopeempaa kun paljon muutakin mukana kun vaan pelkkää seksiä. (=myös vähemmän)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän