Punaisia rinkuloita päänahassa
Ei kohoavia vaan sellaisia pieniä punaisia renkaita hiusten alla eli päänahassa. Osaisiko joku tarkemmin selittää mistä kyse?
Kommentit (26)
Osta apteekista Nizoral-shampoo, lue käyttöohjeet ja anna vaikuttaa pitempi aika, kuin ohjeessa. Voit samalla pestä sillä koko kropan, jos sientä on muuallakin ihossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärellä tulee rengasgranuloomaa päänahkaan, näyttää hieman erilaiselta kuin nuo raajojen ym. läiskät.
Onko samat tuntomerkit kun minulla päänahassa? Eli noin puoli senttisiä ihon värisiä punertavalla renkaalla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärellä tulee rengasgranuloomaa päänahkaan, näyttää hieman erilaiselta kuin nuo raajojen ym. läiskät.
Onko samat tuntomerkit kun minulla päänahassa? Eli noin puoli senttisiä ihon värisiä punertavalla renkaalla?
Ap
Granuloma annularet on alkuun pieniä. Voivat kasvaa isoiksikin. Alkoivat tuollaisina pieninä omilla lapsillani. Ei niille mitään tehdä, siinähän ovat.
Jos haluaa sulkea sienen pois niin onnistuu parhaiten lääkärin määräämällä hoitonesteellä tai jos haluaa kokeilla kotikonstein niin käyttää Nizoral-shampoota + aina suihkun jälkeen System4:n hiusvettä ja kuivaa hiukset hyvin, pari päivää kortisonivoidetta sipaisee päälle.
(Olen se aiempi, joka kysyi näyttääkö tuolta mitä kuvissa)