Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eka sektiolla 04/12 ja nyt raskaana niin...

09.04.2007 |

voitteko kertoa millaisia tuntemuksia teillä on ollut kun 2v väliä sektiosta siis kun maha alkaa kasvaa,haava kohta venyy jne...

mulla siis tällänen vaiva,et pissaaminen on ollut vähän epämielyttävää oli jo silloin leiikkauksen jälkeen ja sitä tutkittii ja mitään ei löytynyt. se vaiva hävisi sitten ajan kanssa. no nyt raskaana yli puolen välil masu kasvanut mukavasti jne. niin olen nyt saanut kärsiä siitä että pissaaminen vihlasee tonne alas ja tulee painon tunne tonne alas.epäilin pissa tulehdusta,no testi otettu 2 kertaa ja ei tulehdusta,no lääkäri tutki sisältä ja ulkoa alapään ja ei mitään vikaa.otettiin vielä hiiva ja joku tulehdus näyte tuolta emättimestä niiin nekin negat.olen tyytyväinen että ei tulehdusta mutta silti mietyttää et johtuuko nämä vihlasut pissaamisen yhteydesä tosta sektiosta ja ala maha on myös särkenyt juuri haavan kohdalta..

ja jos kova pissahätä tulee niin se kaikkei kivulian tehdä kun vihlasee.

jos täällä kohtalo tovereita niin kertokaa miltä teistä on tuntunut sektion jälkeen olla raskaana!!!!

kiitos! ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti viesti liian aikaisin!

No mut on leikattu suunnitellusti 12/03 eli vuotta aiemmin... ja nyt olen 25+4 raskaana...

Haava parantui silloin aikoinaan hyvin ja nopeasti ja ei ole itsestään ilmoitellut mitään... Tunnoton toki on juuri siitä arvenkohdalta, mutta muuta ei ole ollut.

Myöskään nyt raskaus aikana ei ole muuta ollut kuin semmoisia " revähdys" kipuja mitkä luultavasti johtuu arven kiinnikkeistä...

Tosiaan, ei ole muita oireita ollut! Vaikka maha on mahdottoman suuri!!!

T.sadetar ja eppuli 25+4

Vierailija
2/2 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla kanssa tyttö syntynyt 9/04 sektiolla perätilan takia. Nyt odotellaan toista syntyväksi toukokuun lopulla.

Mulla oli sektion jälkeen kylläkin virtsatieinfektio, ja nyt odotusaikana oli 2 kertaa ihan peräkkäin n. rv 15. Tulehduksiin sain kuurit, meni ohi, mutta jos vielä yks tulee niin sitten estolääkitys. Nyt varsinkin näin loppuvaiheessa tuntuu aika usein kirvelyä pissatessa, ja outoja vihlasuja " tuolla jossain" sisällä.. Bakteerit on katottu joka kerta neuvolassa. En sitten tiiä johtuuko toi kirvely jollain tavoin tosta sektiosta, tuskimpa.

Leikkausarven kipuilua ja outoa kirvelyä on kanssa ollu jonkun verran.

Toivon pääseväni tätä kakkosta synnyttämään alateitse, vaikka ainakin vielä on perätilassa, toivottavasti arpi ja rakko kestävät = )

-

Elisabet04 rv 33+ jotain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla