Millä lisätä sperman määrää
Kommentit (14)
Kuset vähän lisää niin ajaa saman asian!
Kerran oli tyttöystävä, joka nieli ruiskahdukset ja olisi tykännyt jos sitä olisi tullut enemmän.
no mitä sitten teet kun sitä tulee tynnyrikaupalla? Otappa pari kertaa ihan peruslasti suuhun, tai sisällesi ylipäätään ja mieti kuinka kivaa se on, saatika jos sitä tulee enemmän?
vauvafii taso taas loistava...
Mene terkkariin ja vaadi kivestenvaihto koska koet että genderisi on mahtisonni.
Spermaa (uimareita, spermatozoa) on siemennesteen (noin 5 ml) mukana ehkä pikolitra tasoa jos sitäkään.
Mitä väliä minkä verran sitä tulee. Itse en innostu siitä yhtään. Inhottavan sotkevat. Pakollinen paha seksin sivuvaikutuksena.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä minkä verran sitä tulee. Itse en innostu siitä yhtään. Inhottavan sotkevat. Pakollinen paha seksin sivuvaikutuksena.
Onneksi olet vähemmistöä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen osaa sanoa kumpi on vähemmistöä? Ei kukaan. Vaikka sattuisi muutama kohdalle ketkä tykkää. Onneks ei ole ikinä vaikuttanu yhtään saantiin.
Älä laukea muutamaan päivään. Siinä se. Jos masturboit tai yhdyt, älä anna mennä loppuun asti.
Sinkkitabletit lisäsivät määrää ainakin minulla.
Pidä viikon tauko, juo paljon vettä / nesteytä ja edgetä pari kertaa päivässä tuon ajan.
Seuravan kerran kun laukeat niin satsia lentää vimmatusti, etenkin jos samalla prostatastimulaatio
Edgetyksessä pitää olla tarkkana, ettei satsi lähde vahingossa. Kullia puristamalla ja kasseja vetämällä voi painaa "hätäjarrua". Lue netistä lisää.
Kerran yllätin avokin tällä ja lopputuloksena mälliä oli seinässä, sohvassa sekä avokin rinnoilla tukassa ja silmässä. Tuo silmähomma vaati hieman lepyttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen osaa sanoa kumpi on vähemmistöä? Ei kukaan. Vaikka sattuisi muutama kohdalle ketkä tykkää. Onneks ei ole ikinä vaikuttanu yhtään saantiin.
No olet todellakin vähemmistöä. Luojan kiitos...
Vierailija kirjoitti:
no mitä sitten teet kun sitä tulee tynnyrikaupalla? Otappa pari kertaa ihan peruslasti suuhun, tai sisällesi ylipäätään ja mieti kuinka kivaa se on, saatika jos sitä tulee enemmän?
vauvafii taso taas loistava...
Jotkut naiset tykkää. Niinkuin tuossa ylläkin joku halusi suuhunsa enemmän. Minulta tulee paljon, mutta vaimoa ei haittaa, jos ei sitä toivokkaan. Ei kuulemma valuminen haittaa. Haluaa aina, että päästän sisään. Naisia on monenlaisia.
älä r unkkaa liikaa, säästä naiselle
Työnnä sormi peräaukkoon ja hiero eturauhasta.