Yhden illan hoito käy AINA vessassa ennen aktia
Elokuvien kiihkeät rakastelukohtaukset heti hotellihuoneen oven sulkeuduttua on siinä mielessä puppua että ainakaan heti se ei tapahdu.
Nainen menee poikkeuksetta heti vessaan. Mitä te naiset siellä teette? Pikkuhousunsuoja pois tms.?
Ihan ihania olette eli en kettuillessa kyse vaan kiinnostaa mitä siinä pitää vielä säätää?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on ainakin aina täytynyt käydä tyhjentämässä virtsarakko ja suoli, jotta kullini on mahtunut pilluun hyvin ja tuntunut hyvältä. Jos suoli on toiminut huonosti saatuu kullin osuminen kovaan suoleen joten vain toinen mahtuu kerralla. Pyllyyn ei ole naitu kun ei mahdu. Siten jos naisella on pienet paikat, niin vessassa käynti voi olla pakollista jotta nauttisi yhdynnästä tai olisi ylipäätään mahdollista. Toki riippuu paljon myös kullin koosta ja varsinkin tilavuudesta.
On tää ukko kyllä mainio tapaus. Puhutaan naisten vessassa käynnistä, niin siihenkin se saa ympättyä kullinsa.
Mitä teette Juhannuksena? Vedetään lippu mun isoon salkooni.
Muutama ruuvii pitäisi kiristää. Voin tehdä sen mun isolla meisselilläni.
Mitä katselet telkkarista? Naisten seiväshyppyä ja voisin lainata Sagalle
Tiedätkö ketään pillufyssaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on ainakin aina täytynyt käydä tyhjentämässä virtsarakko ja suoli, jotta kullini on mahtunut pilluun hyvin ja tuntunut hyvältä. Jos suoli on toiminut huonosti saatuu kullin osuminen kovaan suoleen joten vain toinen mahtuu kerralla. Pyllyyn ei ole naitu kun ei mahdu. Siten jos naisella on pienet paikat, niin vessassa käynti voi olla pakollista jotta nauttisi yhdynnästä tai olisi ylipäätään mahdollista. Toki riippuu paljon myös kullin koosta ja varsinkin tilavuudesta.
On tää ukko kyllä mainio tapaus. Puhutaan naisten vessassa käynnistä, niin siihenkin se saa ympättyä kullinsa.
Mitä teette Juhannuksena? Vedetään lippu mun isoon salkooni.
Muutama ruuvii pitäisi kiristää. Voin tehdä sen mun isolla meisselilläni.
Mitä katselet telkkarista? Naisten seiväshyppyä ja voisin lainata Sagalle
Alat jo hiukan kuulostamaan KH:lta!
Kannattaisi keskustella naisensa kanssa miksi joutuu käymään vessassa ennen seksiä tai miksei joillekin päiville seksi sovi.Niin miehen ei tarvitse luulla ja kuvitella mitään. Meillä on keskusteltu alusta lähtien. Siksikin naitu vaimon halujen ja kykyjen mukaan, kuten olen ennenkin kirjoittanut. Joillekin miehille ilmeisen uusi juttu, kun sitten ollaan h-moilasina tai ihmetellaan tai kiukutellaan kun naiselleen ei just sinä päivänä sovi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi keskustella naisensa kanssa miksi joutuu käymään vessassa ennen seksiä tai miksei joillekin päiville seksi sovi.Niin miehen ei tarvitse luulla ja kuvitella mitään. Meillä on keskusteltu alusta lähtien. Siksikin naitu vaimon halujen ja kykyjen mukaan, kuten olen ennenkin kirjoittanut. Joillekin miehille ilmeisen uusi juttu, kun sitten ollaan h-moilasina tai ihmetellaan tai kiukutellaan kun naiselleen ei just sinä päivänä sovi.
Mitä, etkä sä muka olekaan ajatusten lukija. Luulin sun pystyvän siihenkin. Olen pettynyt sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Käyn pissalla yleensä aina ensin. Yhdyntä tuntuu ikävältä jos rakossa on vähänkään täytettä.
Mä taas tykkään, että on hieman pissahätä. En saa orgasmia ilman.
No käyn vessassa ennen seksiä koska yleensä pissattaa ja toinen syy on juuri tuo ap:n mainitsema poistan märän pikkuhousunsuojan pikkareista ettei kumppanin tarvitse sitä katsella riisutuessa :)
Itselle ainakin tulee virtsatietulehduksen oireet paljon helpommin jos en käy ennen seksiä pissalla! Tai sen jälkeen.
N30
Kuten tässäkin nähty, niin enemmistöllä miehistä ei ole mitään halua miten naisten pitää valmistautua seksiin ja yhdyntään. Sitten samaiset miehet ihmettelee miksei naiset suostu pikaseksiin tuosta vain.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tässäkin nähty, niin enemmistöllä miehistä ei ole mitään halua miten naisten pitää valmistautua seksiin ja yhdyntään. Sitten samaiset miehet ihmettelee miksei naiset suostu pikaseksiin tuosta vain.
No onneksi kaikki naiset ei ole samasta muotista ja pikapanotkin ovat siis valikoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi kaikki naiset ei ole samasta muotista ja pikapanotkin ovat siis valikoimassa.
No ei tietenkään. Kaikki riippuu kaikesta. Meillä pikapanot olleet aina bannassa erinäisistä syistä.
Mikä sinussa on vikana kun et saa kuin yhden illan hoitoja?
Sitten kun sinun tarvitsee käydä vessassa ennen aktia, on syytä mennä lääkäriin noin monen eri hoidon kanssa puuhaillessa.
Ei ei ja ei. Kyllä ne kaikki on täällä. Kullit pitää mitata tarpeeksi usein ja raportoida tuloksen palstalla. Sinä sen parhaiten tiedät.
Mahtuuko sun kulli isoon Cola-pulloon, jos siitä leikkaa pohjan pois?