Maria Guzenina löydi uuden rakkauden 💚
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Maria on ollut jo kolme kertaa naimisissa.Ei taida tämäkään suhde kestää.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011608546.html
Vielä vaan suhde kestää eli Maria ei ole vieläkään kyllästynyt toyboyhinsa koska on ottanut luokseen asumaan. Tämä 17 vee nuorempi ei hevin päästä irti näin hyvin tienaavasta, harvoin varmaan hänelle sellaisia sattuu. Voi jäädä jotain jo sukanvarteenkin.
Mielestäni on tasa-arvoista, että nykyään suomalaiset mammatkin kehtaavat esiintyä itseään huomattavasti nuorempien kanssa. Peräkamarin poikamiehet, torikauppiaat, ja maajussithan ovat vastaavia alemman tulotason maiden lintusia jo talutelleet häpeämättä kauan. En silti tuomitse. Itsellä ei moraali taipuisi, koska en halua toista alisteiseen suhteeseen. Lisäksi saan seuraa täältäkin.
Hyvännäköinen chicksi ja todella seksikäs ääni.
Turha hehkuttaa. Joku vika Kreikan virkamiehessäkin on? Lapsi kuitenkin jo valmiina. MG jo kuitenkin pikkasen vanha synnyttämään. Vaikka keinoja varmaan löytyy. AL:n muijallekin keino löytyi?
Vierailija kirjoitti:
Maria on ollut jo kolme kertaa naimisissa.Ei taida tämäkään suhde kestää.
Ongelmat lapsuuden kiintymyssuhteessa.
Se näkyy ja tuntuu läpi koko elämän.
Näin kuvan ja luin jutun, huolestuin.
Mitä muuta saanut aikaan meppinä kuin uuden miesystävän?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kolvi.
Minun mielestäni on "kolvi" paremman näköinen kuin nysänenä, joita Suomessa paljon näkee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta saanut aikaan meppinä kuin uuden miesystävän?
No kuka siellä mitään saa aikaan. Ei siellä ole todellisia vaikutusmahdollisuuksia. Yksi tietty porukka päättää lopulta asioista. Toki mukavat edut siellä.
Heino jutuu e s louda raxs sidee wai tahaayy wollah mina loyda kaxi vamoa viusaari heino poaikat asuuu moni lappsi ja