Kukaan ei enää vastaa soittoihin
Olen huomannut että moni ei enää vastaa puhelimeen, eikä soita takaisin. Viesteihinkään ei aina vastata. Sama asia on läheisten ja tuttavien kanssa. En soittele usein, en ole vaivaksi.. ennen saatettiin soitella muuten vaan ja pitää yhteyttä. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei vastaa viestiin tai soittoon niin pallo on sen jälkeen hänellä. Yksi tuttu yritti tärä että kutsui otsensä kahville tai minut sinne ja varttia ennen perui. Viimeinen viestittely meni nii että hän kyseli oLenko kotona kesällä milloin. Sanoin että vkl menee riennossa mutta viikolla sopii. Hän vastasi että entä 2 vko eteenpäin sunnuntaina kun hän on täällä päin, eli 3 km luotansa? Laitoin että vkl menee riennoissa mutta soittelenkunnolet täällänpäin niin katsotaannolenko maisemissa. Ei olenkuulunut 2 kk mitään😅
Voi tulla pitkä odotus 😭😂
Jos joku soittaa, niin AINA on jotain huonoja uutisia. Ei koskaan kivoja tai hyviä juttuja.
Olen työtön ja vihaan yhteydenottoja te- toimistosta. Turhaa jauhamista aina, töitä ei koskaan löydy. Jättäkää meidät yli 60v rauhaan!
Senkun soittavat, puhelin on äänettömällä.
Olen huomannut saman. Vastaan aina kun voin ja jos en sillä hetkellä voi vastata niin soitan takaisin. Välitän ihmisistä joihin pidän yhteyttä ja uskon että asia on näin myös toisin päin :) En tiedä vastaisinko aina jos joku soittaisi minulle vain haukkuakseen, mutta yleensä nämä tapaukset hoitavat haukkumisen selkäni takana, eivätkä uskalla puhua suoraan :D Tuo kolmen yhteydenoton sääntö on hyvä, ei kannata selitellä itselleen että joku on vain kiireinen tms.. et vain merkitse jollekkin toiselle yhtä paljon kuin hän sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan puhua puhelimessa. En vastaa koskaan puheluihin.
Mä en vihaa itse puhumista, mutta pelkään puhelimen soimista. Sain siitä aikoinaan PTSD:n joten pidän puhelinta aina äänettömällä. Vilkaisen välillä ja soitan takaisin jos on tullut soittoja.
Minä yksinkertaisesti vihaan puhelimessa puhumista vapaa-ajalla. Yhdistän sen työelämään.