80-luvun lapset: muistatteko puhelinjohto-avaimenperän?
Siis farkkujen vyölenksuun laitettiin toinen pää kiinni ja toisessa päässä olivat avaimet, ne taskuun. Välissä roikkui kierteisen puhelinjohdon näköinen juttu.
Minusta kaikilla n. 10-vuotiailla oli sellainen.
Kommentit (31)
Tartteisin sellaisen nytkin. Se vaihdettiin ketjuun silloin aikoinaan kun valmistui esiteiniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan että oli läpinäkyvää muovia. Ei enää oikein löydy sellaista....
Entä muistaako kukaan järkyttävän isoa rannekelloa seinä kellona? Ei niitäkään saa enää..
Ja sitä ihanaa reppua, johon oli kiinteästi asennettu iso kellotaulu?
Itellä oli vihreä watch reppu. Alpeilla sitä ihasteltiin paljon kun käytiin laskettelemassa.
Just tänään viimeksi kaipasin tuota :D työpaikalla vaihdettiin lukot ja minäkin sain oman avaimen, nyt tuo on pidettävä tiukasti mukana. Joustava avaimenperä olisi ihan ässä. Ehkä noita jostain vielä löytäisi.
Muistaako kukaan niitä erivärisiä ja kokosia muovitutteja..
löytyy enkuksi
Retractable Spiral Spring Coil Keychain
Mutta aika paljon sellaisia mitkä ei ole läpinäkyviä ja kirkkaita.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kaipaan nykyään sitä avaimenperää jolle pystyi viheltämään ja se piipitti takas.
Voice Control Anti Lost Device Whistle Key Finder Keychain Viewfinder for Phone, Keychain, Wallet, Luggage
Löytyy amazon.de
Mulla oli oranssi läpinäkyvä, sisällä hilettä. Pidin sitä vyötäröllä villapaidan päällä.
Luokkakuvassa on tosi monella, vuosi 1985. Meillä näitä sai vain markkinoilta.
Kaikilla oli myös "baby Disney" vaatteita, eli Mikki vauvana, Minni vauvana jne. pastellinvärisissä collegepaidoissa.
Sitten oli kaksipuoliset penaalit, mulla on oma edelleen ja lapset ihastelee kun se on joku koreatrendi nykyään :D
Muistan, itsekin 80-luvun kakara, mulla oli keltainen :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli oranssi läpinäkyvä, sisällä hilettä. Pidin sitä vyötäröllä villapaidan päällä.
Luokkakuvassa on tosi monella, vuosi 1985. Meillä näitä sai vain markkinoilta.
Kaikilla oli myös "baby Disney" vaatteita, eli Mikki vauvana, Minni vauvana jne. pastellinvärisissä collegepaidoissa.
Sitten oli kaksipuoliset penaalit, mulla on oma edelleen ja lapset ihastelee kun se on joku koreatrendi nykyään :D
Olen syntynyt -79 Espoossa, enkä muista noita baby Disney vaatteita ollenkaan. En oikein muutakaan Disney-villitystä, toki akkari tilattiin. Mutta kaksipuoleiset penaalit muistan. Niitä vertailtiin koulussa kenellä oli niissä kaikkein erikoisimpia pikkulokeroita.
Enemmän kaipaan nykyään sitä avaimenperää jolle pystyi viheltämään ja se piipitti takas.