Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin vahingossa raskaaksi noin kuukausi sitten, Mies vastustaa aborttia jonka minä haluan...Mitä tehdä?

Vierailija
05.09.2025 |

Emme edes seurustele, eikä tämä todellakaan sovi nykyiseen elämäntilanteeseen. Mies ei vain tätä tajua.

Kumpi tässä nyt on väärässä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelläkään miehellä ei ole oikeutta päättää naisen kehosta. Tee itse päätös olipa se mikä tahansa, se ei ole miehen päätös.

Vierailija
42/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat olemme jo yli 30v, ja luulisi miehen ymmärtävän elämän realiteeti. Haluaako hän todella pakottaa minut koko prosessin läpi? Uskomatonta

ap

Hän todellakin tuntuu ymmärtävän elämän realiteetit, sinä et.  Jos puhut prosessista, niin se tulee siis lestämään parikymmentä vuotta. Onnea!  Ikäisesi tyttäreni suree juuri keskenmenoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään miehellä ei ole oikeutta päättää naisen kehosta. Tee itse päätös olipa se mikä tahansa, se ei ole miehen päätös.

Sitten ei auta vaatia mieheltäkään mitään

EI oikeuksia = ei velvollisuuksia

Vierailija
44/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että se on ihmis elämä mikä abortissa tapetaan. En sano, että olet murhaaja, mutta mieti asia läpi.

Mies

Se ei ole vielä edes sikiö, alkio vasta. Eli mitään murhaa ei edes ole. 

Vierailija
45/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tällaisessa tilanteessa vastuuteta naista samalla tavalla kuin miestä vastuutettaisiin? Kyllä normijärjellä varustettu nainen tietää, että yhdynnästä voi tulla raskaaksi.

olen eri mieltä,  miehenä me kaikki miehet tiedämme että miehet eivät käytä kumia vaikka pyydettäisiin niin se vain on, tämä ei ole naisten vika

Vierailija
46/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet väärässä, mutta taidat trollolloo.

Vierailija
47/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tunnustat isyytesi olet elatusvelvollinen, mikäli nainen ei isää nimeä, ei ole myöskään elatusta.

Vierailija
48/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla vahingossa raskaaksi,etkö ollu biologian tunnilla hereillä?

Vierailija
49/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät mitä teet. Jos mies haluaa lapsen, hankkiutukoonsa itse raskaaksi.

Vierailija
50/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä kysytään jossain vauva palstalla? Et huolehtinut ehkäisystä. Tulit raskaaksi. Mies vain panoseuraa. Et halua lasta. Tulos abortti. Varmista toimiva ehkäisy pitemmäksi aikaa,kierukka tai pillerit. Kondomia et taida ymmärtää ehkäisyksi. Taitaa panotkin olla laatua ravintolan WC. Naiset ei seksiä ilman ehkäisyä! Ei luulisi olevan vaikea käsittää että seksi ja raskaus ovat samassa panossa jos ei ehkäise.

Vierailija
51/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tunnustat isyytesi olet elatusvelvollinen, mikäli nainen ei isää nimeä, ei ole myöskään elatusta.

Eikä ole mitään oikeutta päättää lapsen asioista, eikä tapaamisoikeudesta. 

Vierailija
52/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat olemme jo yli 30v, ja luulisi miehen ymmärtävän elämän realiteeti. Haluaako hän todella pakottaa minut koko prosessin läpi? Uskomatonta

ap

Hän todellakin tuntuu ymmärtävän elämän realiteetit, sinä et.  Jos puhut prosessista, niin se tulee siis lestämään parikymmentä vuotta. Onnea!  Ikäisesi tyttäreni suree juuri keskenmenoa.

Lapsettomana yli 5-kymppisenä naisena en ole katunut päivääkään lapsettomuuttani. Kaikki ei halua lapsia ja hyvä niin. Ja moni tulee vanhemmaksi, vaikka ovat tuhoisia lapsilleen. Siinä sinulle elämän realiteetteja.

Vierailija
53/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan muokkaat sen elämäsi niin että siihen sopii lapsi.

Vierailija
54/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä päätät yksin. Mahdollisen lapsenkin joutuisit yksin kasvattamaan.

No huhhuh nyt on paksua, nainen haluaa MURHATA miehen lapsen ja sinä komppaat?

Ei ole lasta, vain alkio. Idiootti!

Vierailija
55/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä päätät mitä teet. Jos mies haluaa lapsen, hankkiutukoonsa itse raskaaksi.

Kannatetaan, mies voi hankkia ruotsalaisen rakastajan jos haluaa raskaaksi ja saada lapsen ;)

Vierailija
56/56 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas ihmisestä sitten tulee ihminen jollei hedelmöittymishetkellä? Minkä ikäiselle ihmiselle olette valmiita antamaan ihmisarvon?

Meidän historiassa on ollut pimeitä ja todella pimeitä jaksoja. Nyt mennään kohti pimeyttä ja lujaa.