Tulin vahingossa raskaaksi noin kuukausi sitten, Mies vastustaa aborttia jonka minä haluan...Mitä tehdä?
Emme edes seurustele, eikä tämä todellakaan sovi nykyiseen elämäntilanteeseen. Mies ei vain tätä tajua.
Kumpi tässä nyt on väärässä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Molemmat olemme jo yli 30v, ja luulisi miehen ymmärtävän elämän realiteeti. Haluaako hän todella pakottaa minut koko prosessin läpi? Uskomatonta
ap
Hän todellakin tuntuu ymmärtävän elämän realiteetit, sinä et. Jos puhut prosessista, niin se tulee siis lestämään parikymmentä vuotta. Onnea! Ikäisesi tyttäreni suree juuri keskenmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdelläkään miehellä ei ole oikeutta päättää naisen kehosta. Tee itse päätös olipa se mikä tahansa, se ei ole miehen päätös.
Sitten ei auta vaatia mieheltäkään mitään
EI oikeuksia = ei velvollisuuksia
Vierailija kirjoitti:
Muista että se on ihmis elämä mikä abortissa tapetaan. En sano, että olet murhaaja, mutta mieti asia läpi.
Mies
Se ei ole vielä edes sikiö, alkio vasta. Eli mitään murhaa ei edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällaisessa tilanteessa vastuuteta naista samalla tavalla kuin miestä vastuutettaisiin? Kyllä normijärjellä varustettu nainen tietää, että yhdynnästä voi tulla raskaaksi.
olen eri mieltä, miehenä me kaikki miehet tiedämme että miehet eivät käytä kumia vaikka pyydettäisiin niin se vain on, tämä ei ole naisten vika
Sinä olet väärässä, mutta taidat trollolloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelläkään miehellä ei ole oikeutta päättää naisen kehosta. Tee itse päätös olipa se mikä tahansa, se ei ole miehen päätös.
EI oikeuksia = ei velvollisuuksia
Mikäli tunnustat isyytesi olet elatusvelvollinen, mikäli nainen ei isää nimeä, ei ole myöskään elatusta.
Miten voi tulla vahingossa raskaaksi,etkö ollu biologian tunnilla hereillä?
Sinä päätät mitä teet. Jos mies haluaa lapsen, hankkiutukoonsa itse raskaaksi.
Miksi tätä kysytään jossain vauva palstalla? Et huolehtinut ehkäisystä. Tulit raskaaksi. Mies vain panoseuraa. Et halua lasta. Tulos abortti. Varmista toimiva ehkäisy pitemmäksi aikaa,kierukka tai pillerit. Kondomia et taida ymmärtää ehkäisyksi. Taitaa panotkin olla laatua ravintolan WC. Naiset ei seksiä ilman ehkäisyä! Ei luulisi olevan vaikea käsittää että seksi ja raskaus ovat samassa panossa jos ei ehkäise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI oikeuksia = ei velvollisuuksiaMikäli tunnustat isyytesi olet elatusvelvollinen, mikäli nainen ei isää nimeä, ei ole myöskään elatusta.
Eikä ole mitään oikeutta päättää lapsen asioista, eikä tapaamisoikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat olemme jo yli 30v, ja luulisi miehen ymmärtävän elämän realiteeti. Haluaako hän todella pakottaa minut koko prosessin läpi? Uskomatonta
apHän todellakin tuntuu ymmärtävän elämän realiteetit, sinä et. Jos puhut prosessista, niin se tulee siis lestämään parikymmentä vuotta. Onnea! Ikäisesi tyttäreni suree juuri keskenmenoa.
Lapsettomana yli 5-kymppisenä naisena en ole katunut päivääkään lapsettomuuttani. Kaikki ei halua lapsia ja hyvä niin. Ja moni tulee vanhemmaksi, vaikka ovat tuhoisia lapsilleen. Siinä sinulle elämän realiteetteja.
Nyt vaan muokkaat sen elämäsi niin että siihen sopii lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät yksin. Mahdollisen lapsenkin joutuisit yksin kasvattamaan.
No huhhuh nyt on paksua, nainen haluaa MURHATA miehen lapsen ja sinä komppaat?
Ei ole lasta, vain alkio. Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät mitä teet. Jos mies haluaa lapsen, hankkiutukoonsa itse raskaaksi.
Kannatetaan, mies voi hankkia ruotsalaisen rakastajan jos haluaa raskaaksi ja saada lapsen ;)
Milloinkas ihmisestä sitten tulee ihminen jollei hedelmöittymishetkellä? Minkä ikäiselle ihmiselle olette valmiita antamaan ihmisarvon?
Meidän historiassa on ollut pimeitä ja todella pimeitä jaksoja. Nyt mennään kohti pimeyttä ja lujaa.