Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin vahingossa raskaaksi noin kuukausi sitten, Mies vastustaa aborttia jonka minä haluan...Mitä tehdä?

Vierailija
05.09.2025 |

Emme edes seurustele, eikä tämä todellakaan sovi nykyiseen elämäntilanteeseen. Mies ei vain tätä tajua.

Kumpi tässä nyt on väärässä?

Kommentit (256)

Vierailija
241/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehellä ole mitään valtaa tässä asiassa, naisten päätökset on aina oikein

Jos ei ole valtaa, ei ole vastuutakaan.

Vierailija
242/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei raskaaksi tulla vahingossa, vähintään jälkiehkäisy käyttöön,ap nyt myöhäistä ja nyt pitää tehdä raskaita päätöksiä.

Abortti on jälkiehkäisyä. 

Abortti ei ole minkäänlaista ehkäisyä. 

Kyllä on. Tekemällä abortti ehkäistään lapsen syntymä. 

Tekemällä abortin murhataan jo alkanutta ihniselämää. Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, ja abortti on murha!

T.eri

Sinä saat ihan vapaasti ajatella noin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sinun mielipiteesi olisi jotenkin oikea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei raskaaksi tulla vahingossa, vähintään jälkiehkäisy käyttöön,ap nyt myöhäistä ja nyt pitää tehdä raskaita päätöksiä.

Tekemällä abortin murhataan jo alkanutta ihniselämää. Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, ja abortti on murha!

T.eri

Niin? Murhaamalla minkä tahansa ikäinen ihminen ehkäistään sen ihmisen elämän jatkuminen. Sikiön tapauksessa siis abortilla ehkäistään lapsen syntymä. 

Vierailija
244/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että aloittaja on aikuinen vapaaehtoisesti seksiä harrastanut nainen. Hän siis onkin kymmenvuotias raiskattu lapsi. Kamalaa!

Mistä sä tuollaisia harhoja sait? Veditkö sieniä vai peukkua?

Lue ketjua, joku veti mukaan esimerkin siitä että jos 10v tyttö olisi raiskattu, jne. 

T.eri

Olen lukenut alusta asti. Näytpä viesti, jossa sanotaan, että ap on tuo 10v tyttö. 

Kaikella kunnioituksella, mutta et taida itse nyt olla kovinkaan terävä. Kirjoitin että" joku veti mukaan ESIMERKIN" 10 v tytöstä, aloituksesta poiketen , siis.

T. Uskova uudestisyntynyt nainen , 50+

Vierailija
245/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.eri

Sinä saat ihan vapaasti ajatella noin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sinun mielipiteesi olisi jotenkin oikea. 

Sekä Raamatullinen kristinusko, että myöskin tiede tukevat sitä että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä! Eli vaikka olisit ateisti, niin tiedekin tukee sitä että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä .

Vierailija
246/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella kunnioituksella, mutta et taida itse nyt olla kovinkaan terävä. Kirjoitin että" joku veti mukaan ESIMERKIN" 10 v tytöstä, aloituksesta poiketen , siis.

Kaikella kunnioituksella, mutta opettelepa lapsipieni lukemaan. En vastannut sinulle, vaan tälle joka kirjoitteli että ap olisi 10v tyttö. Tässä sinulle tavattavaksi hänen viestinsä:

Luulin että aloittaja on aikuinen vapaaehtoisesti seksiä harrastanut nainen. Hän siis onkin kymmenvuotias raiskattu lapsi. Kamalaa!

Vierailija
247/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

///

Niin kirjoitit. Vastauksena viestiin, jossa kirjoitettin, että ap olisi se 10v tyttö. Lue koko lainausketju niin ymmärrät, mistä milloinkin puhutaan. 

Vierailija
248/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella, mutta opettelepa lapsipieni lukemaan. En vastannut sinulle, vaan tälle joka kirjoitteli että ap olisi 10v tyttö. Tässä sinulle tavattavaksi hänen viestinsä:

Olette itse ilmeisesti tulleet ketjun vasta äsken. Itse olen ollut ketjussa, säännöllisesti iltapäivästä alkaen. Olen myös osallistunut keskusteluun lukuisilla viesteillä. Tiedän hyvinkin ettei aloittaja ole 10v lapsi.

Vierailija
249/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette itse ilmeisesti tulleet ketjun vasta äsken. Itse olen ollut ketjussa, säännöllisesti iltapäivästä alkaen. Olen myös osallistunut keskusteluun lukuisilla viesteillä. Tiedän hyvinkin ettei aloittaja ole 10v lapsi.

Jatkan vielä; tuo 10v raiskattu raskaana oleva tyttö esimerkki , vedettiin mukaan keskusteluun ilmeisesti juuri minun takiani. Olen ilmoittanut että abortti on murha, ja että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä. Sain paljon lokaa niskaan, mutta tiedän että olen totuuden puolella.

T. Uskova nainen 50+

Vierailija
250/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun kommenttisi pointti sitten oli? 

Vierailija
251/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua jankutat? Pyyntö näyttää kommentti esitettiin Erille, ei sinulle. 

Vierailija
252/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisy on sitä että estetään raskauden alkaminen. 

Vierailija
253/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tästäkin keskustelusta on poistunut kaikki viestit, joissa mainitaan synti ja Jumala.

Ihminen haluaa aina peittää syntinsä. Ja se tapahtuu aina tekemällä pahempi synti. Tappaminen on kyllä äärimmäisen paha synti.

Sinä teet juuri yhtä kaikista pahimmista synneistä

Tuomitset muita ja lastaat heille painavia taakkoja jotta tuntisit itsesi pyhäksi

Olet tekopyhä, paha ihminen

Vain Jumala tuomitsee. Uskovien velvollisuus on varoittaa ja muistuttaa Jumalan tuomiosta sekä kertoa Jeesuksesta, joka kuoli syntiemme tähden. Jeesus kuoli myös sinun syntiesi tähden.

Jumala tuomitsee sinut kylmyytesi ja kovuutesi tähden

Rukoilen aina, että Jumala vaikuttaisi minussa tahtoa ja tekemistä Hänen mielikseen. Pyydän myös kaikkia syntejäni anteeksi. Että se on sitten Jumalan asia miten tuomitsee.

Rukoiletkohan ehkä sitten väärää jumalaa, kun ei ole kovin hääppöiset tulokset tähän mennessä? 

Vierailija
254/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat, kirjoittaja 153? Voitko selventää.

Vierailija
255/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa testamentissa Jeesus tuomitsi ankarasti kyykäärmeen sikiöt, eli fariseukset, jotka kasasivat raskaita taakkoja muiden kannettavaksi, syyllistivät ja tuomitsivat.

Aito rakkaus ei loista näiden uskovaisten kommenteista. Jeesus häpeää heidän toimintaansa.

Vierailija
256/255 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa testamentissa Jeesus tuomitsi ankarasti kyykäärmeen sikiöt, eli fariseukset, jotka kasasivat raskaita taakkoja muiden kannettavaksi, syyllistivät ja tuomitsivat.

Aito rakkaus ei loista näiden uskovaisten kommenteista. Jeesus häpeää heidän toimintaansa.

Rakkautta on kertoa mitä Jumala on Raamatussa ilmoittanut. Rakkautta on varoittaa synnistä. Jeesus tuomitsi fariseukset, aivan eri syystä. Aika loppuu, en mene nyt siihen.