Kysymys ikivanhalle exälle: palstailetko sinä täällä? Kuinka olet voinut alentua tämmöiseen 'harrastukseen'? Mitä saat täältä?
Kommentit (36)
Yhtälailla ap moni ihmettelisi sun tekemisiä ja sitä että mitä saat niistä.
Tottakai olen täällä. Tämä on viihdettä parhaimmillaan <3 ihihhiihhhhh
Huomenta! Ihanaa että olet täällä taas jo aamusta. Nukuitko hyvin?
Joo, kuinka kukaan voi viettää aikaansa tällaisella 💩 palstalla? 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti: Miten joku voi alentua seurailemaan jotakin ikivanhaa ollutta ja mennyttä 💩 Sinä et varmaan kiinnosta ikivanhoja eksiäsi yhtään vaan olet loppuselvitetty sille vuosituhannelle mille kuulutkin 🗑
Ja mikähän sinä olet arvailemaan toisten eksiä ja heidän välejään? taas joku tyhmä mustasukkainen mitätön akka jolla aina sama laulu.
Olen vain viihdekäyttäjä. Voin lopettaa tämän koska vain. Ja miksi SINÄ olet täällä?
Tumputan vieläkin aina välillä sinulle, onneksi en ole nähnyt tuoreimpia kuviasi niin ei illuusio mene rikki
t: ikivanha exäsi
Mieluummin olen täällä kuin sun seks.hyväksikäytettävänäsi. Ba dum tshh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miten joku voi alentua seurailemaan jotakin ikivanhaa ollutta ja mennyttä 💩 Sinä et varmaan kiinnosta ikivanhoja eksiäsi yhtään vaan olet loppuselvitetty sille vuosituhannelle mille kuulutkin 🗑
Ja mikähän sinä olet arvailemaan toisten eksiä ja heidän välejään? taas joku tyhmä mustasukkainen mitätön akka jolla aina sama laulu.
Itse en seuraa yhtäkään omaa eksääni, hyvä että ovat menneisyyttä. 🗑
Eräs typerä, ylimielinen "eksä" ilmeisesti vaivautui seuraamaan minua, turhaan.
Joten analyysisi meni täysin vikaan, ei varmaankaan ensimmäistä eikä viimeistä kertaa käynyt sinulle näin.
Joo. En koe alentumisena. Ennen sain täältä usein apua. Joskus pientä huumoria. Nykyään useimmiten myötähäpeän tunnetta kun niin ankea meno täällä. Ihmisillä on niin paha olla niin täällä purkavat huonoa oloa, se on vienyt hauskuuden täältä.
Et ole ainakaan minun ex. Sen verran tasoa ollut moraalissa, ettei sentään olla syljetty ihmisten päälle. Arvotettu tällä tavalla. Hyi.
Katariina, Mirja, Johanna, Satu, Jaana, Elina, Sari ja Tuula nyt ainakin ovat sellaisia kaukaa kierrettävien naisten nimiä.
Lorvin sohvalla ja mädätän aivojani täällä. Koska olen edelleen laiska.
Työnnän ruputuspatukkaa anusaukkooni.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.