Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko saanut naiselta pakkeja lyhyen pituutesi takia?

Vierailija
05.09.2025 |

Te alle 175 cm miehet, ootteko saaneet monet rukkaset naisilta? Onko nainen sanonut suoraan, ettei huoli lyhyttä miestä? 

Mä sain taas tänään kuulla totuuden päin naamaa. Kuulin kuinka työpaikalla kaksi naista puhui minusta. 

"Olisi toi J varmaan muuten hyvä mies, mutta en mä huoli noin lyhyttä. " 

Ja nauroivat päälle. 

Kyllä taas sattuu sisimpään.. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174, koskaan ei ole ollut ongelmia asian kanssa ja vientiä on aina riittänyt enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Jos keskityt pituuteesi tai sen puutteeseen, niin sinulla on keskiössä ihan väärät asiat. Naisia hurmataan karismalla, huumorilla, hyvillä käytöstavoilla ja älyllä. Ja sillä että pitää itseään kunnossa ja osataan toimia naisten kanssa. Jokaisella miehellä ja naisella on joku asia, joka on "pielessä", mutta ei sitä pidä jäädä ihmettelemään vaan panostaa niihin asioihin joita voi kehittää ja joissa on vahva. Siitä tulee se itsetunto ja mikään ei seksikkäämpää kuin hyvä ja terve itsetunto.

M56

Vierailija
2/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut elämäni aikana varmaa sadat pakit pelkästään pituuteni takia ja syyksi on sanottu juurikin pituuteni. Olen 172cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm, eikä kukaan ole ainakaan sanonut suoraan tuollaista. En kyllä taida olla saanut muutenkaan kuin yhdet pakit elämässäni, ne oli teini-ikäisenä kun ihastuin luokan suosittuun kaunottareen, minä hiljainen nörttipoika, ja uskaltauduin tekemään aloitteen. Muuten mun seurustelut on alkanut arjessa kohtaamisista, en ole koskaan ollut missään deittipalveluissa, eikä yöelämäkään ole kiinnostanut. Opiskellessa löytyi opiskelukaverista eka pidempiaikainen tyttöystävä. Vaimo sitten 10 vuotta myöhemmin agilityharrastuksesta.

Vierailija
4/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idareiden mielipiteet voi jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
5/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen vain 196 cm, nainen otti joukkueen pisimmän :(

Vierailija
6/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vaikka pituutta on 182! Jokainen tavallaan.

Vierailija
7/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia tyyppejä sun työpaikalla, kun puhuvat kollegoistaan tuohon tyyliin. En ole 25 vuoden työelämäurani aikana kenenkään kuullut juttelevan työkavereistaan tuohon tapaan arvioiden olisiko ainesta kumppaniksi ja arvostelevan toisten ulkonäköjä. Sellaista ei vaan töissä tehdä. 

Vierailija
8/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut mun mies pakkeja. Hän on 164 cm.

Vierailija
9/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174 cm ja olen saanut pakkeja pituuden takia. Entinen vaimonikin todennäköisesti vain tyytyi minuun kun sitä pitkää miestä ei saanut. 

Ei voi mitään. 

Vierailija
10/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tyhmiä ole. Sillä kaksimetrisellä tuskin on ihan pikkunakki

Vierailija
11/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pakkeja, kun en ole koskaan lähestynytkään ketään naista aloitteellisesti. Mun elämän 3 parisuhdetta on alkaneet niin, että nainen on tehnyt aloitteen. Olen 167 cm.

Vierailija
12/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lyhyistä miehistä.

Vierailija
13/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ottaa pitkää, saati raavasta miestä.

Vierailija
14/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut koskaan pakkeja pituuteni vuoksi - ainakaan niin, että olisi sanottu suoraan syyksi - mutta kaikissa pitkissä suhteissani siitä on aina valitellen jossain vaiheessa muistutettu: "voi voi, kun olisit vähän pidempi..." tms.

Ihan kuin ottaisin mainitsemisesta jotenkin kopin ja kasvaisin lisää pituutta, kun en ole huomannut olla riittävän pitkä.

Minusta se on tahditonta, hieman tyyliin "voi voi, kun sinulla olisi isompi kuppikoko...". Ei tulisi itselleni mieleenkään alkaa huomauttelemaan tällaista edes leikilläni. 

Vierailija
15/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yksikään pakit antaneista ole eritellyt miksi

Vierailija
16/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut vaikka pituutta on 182! Jokainen tavallaan.

Et ole kovin pitkä, sori.

Vierailija
17/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset tyhmiä ole. Sillä kaksimetrisellä tuskin on ihan pikkunakki

Tästä tulee mieleen nuoruuden kokemus. Mies oli pitkä ja niin oli vehjekin - mutta nakin paksuinen toimintakunnossa. Eipä se kylä missään oikein tuntunut. Omista kokemuksista paras oli noin 170 cm pitkällä ulkkismiehellä, oli ehkä lähinnä keskimittainen, mutta niin paksu että teki kivasti kipeää.

Vierailija
18/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 163cm, joten pitäisin itselleni ihannepituisena n 5-10cm pidempää miestä. Mutta mitään uhriutuvaa vikisijää en huolisi ikinä, oli pituus mikä tahansa.

Vierailija
19/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran treffeillä kysyin tytöltä, miksi on kiinnostunut minusta. Vastasi, että kiinnostui minusta, koska olen pitkä. Olen 186cm.  Tuli jotenkin tyhmä olo  että eikö minussa ole muuta kiinnostavaa. 

Vierailija
20/21 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pakkeja pituuden takia. Olen Short King. 

Mä olen aika rento ja itsevarma omana itsenäni, mulla on kaikenlaista meneillään, lahjakkuuksia, harrastuksia ja pidän itsestäni ja muista ihmisistä. Olisiko se karisma?

Olen ok ja muut on ok asenteella ei ole tullut pakkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän