Mitä lajia antaisit lapsesi mieluiten harrastaa?
Kommentit (65)
Toivoisin, että lapseni eivät ainakaan valitsisi harrastuksia, jotka altistavat syömishäiriöille, iskuille päähän tai muuallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että lapseni eivät ainakaan valitsisi harrastuksia, jotka altistavat syömishäiriöille, iskuille päähän tai muuallekaan.
Rajaa vaihtoehdot aika vähiin, juostessakin voi kaatua ja lyödä päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eläinharrastus ole välttämättä kallista ja kysyit urheilusta, jos käy ratsastamassa, ei sitä hevosta tarvitse hoitaa muuta kuin toki tunnin jälkeen ja ennen harjata ymv.
Uteliasuuttani kysyn, että mikä on ratsastustunnin hinta?
Keskihinta 40-65 euroa vuonna 2025, vaihtelu on tosi suurta. Kun ostaa useamman tunnin kortin, hinnanalennus voi olla iso. Esim. meillä päin on 10 tunnin kortti 365 euroa.
Varusteet ostin lapselle käytettynä pois lukien kypärän. Niihin meni vajaat 400 euroa. Tietty kun tyttö kasvaa, niin joka vuosi on saanut olla satsia uusimassa mikä on vähän raskasta, mutta sekin alkaa tasoittua vähitellen.HERRANJUMALA TOTA NOUSUA! Kun mä aloitin 1970-luvun lopulla ratsastuksen, yhden tunnin hinta oli 15 MARKKAA!&n
Täällä toinen kääkkämummo ihmettelee samaa. Meilläpäin oli muistaakseni 12 mk/tunti. Vähän ovat hinnat nousseet.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajaa vaihtoehdot aika vähiin, juostessakin voi kaatua ja lyödä päänsä.
Minun mielestäni on aika paljonkin urheilulajeja, joissa riski on hyvin pieni. Juoksu kuuluu minun mielestäni niihin. Sinulla toki on oikeus omiin riskiarvioihisi.
Periaatteessa mitä vain, mutta käytännössä hinta ja sijainti ratkaisevat. Ei ole varaa mihin tahansa, ja autoa meillä ei ole eikä tule. Hieman joutuisin kieltämättä nieleskelemään, jos tyttö haluaisi harrasta cheerleadingia, en tykkää, vaikka ymmärränkin, että sinänsä vaativaa urheilua. En myöskään toivoisi, että alkaa harrastaa esim. voimistelua tmv, jossa esiintyy paljon vartalon tarkkailua ja syömisongelmia.