Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kumppanisi tekemä asia on samalla nöyryyttävää että kiihottavaa?

Vierailija
05.09.2025 |

Minähän pidän pienestä nöyryytyksestä silloin tällöin ja mieheni tietää sen. Etenkin yksi temppu saa minut aivan hulluksi ja olen sanonutkin miehelleni, että hän saa tehdä sen milloin vain, mutta kun se haluaa kiusata minua, niin se on joskus viikkoja tekemättä sitä.

Se tapahtuu siis niin, että suudellessamme mieheni työntää sormen sisälleni ja jo se saa pill*ni aivan märäksi. Sitten mieheni ottaa tiukasti hiuksistani kiinni etten pääse pakoon ja ottaa hitaasti sormen sisältäni ja työntää sen suuhuni. Se on jotenkin niin ällöttävää ja kiihottavaa, kun joudun imemään pill*nnesteistäni limaista sormeani.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva nussii ex työkaverinsa kanssa joka eronnut vaimostaan. Eikä salaa sitä vaan kertoo avoimesti. Kaveri nyt puutteessa ja pussit turvoksissa. Emme pääsee toisistamme eroon kun avioliitto muuten etenee omalla painollaan. Tapaan kaveria satunnaisesti esim urheilutapahtumissa. Viimeksi rouva kertoi harrastaneen pikaseksiä tyypin kanssa , mutta pillu oli kuitenkin keritty nuolla. Munaa oli saatu kunnolla. Viimeksi tyyppi jutteli  kanssani niitä näitä ja huulilla virne. Vitutti ja tuli nöyryyttävä olo kun tiesi herran päässeen vaimoni pöksyihin. Samalla tämä kiihoittaa ja täytyy sanoa että useasti runkkaan ja kuvittelen heidän naintia. Lieneekö muilla samanlaisia kokemuksia.

Kuullostaa ihanalle

Vierailija
22/34 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva nussii ex työkaverinsa kanssa joka eronnut vaimostaan. Eikä salaa sitä vaan kertoo avoimesti. Kaveri nyt puutteessa ja pussit turvoksissa. Emme pääsee toisistamme eroon kun avioliitto muuten etenee omalla painollaan. Tapaan kaveria satunnaisesti esim urheilutapahtumissa. Viimeksi rouva kertoi harrastaneen pikaseksiä tyypin kanssa , mutta pillu oli kuitenkin keritty nuolla. Munaa oli saatu kunnolla. Viimeksi tyyppi jutteli  kanssani niitä näitä ja huulilla virne. Vitutti ja tuli nöyryyttävä olo kun tiesi herran päässeen vaimoni pöksyihin. Samalla tämä kiihoittaa ja täytyy sanoa että useasti runkkaan ja kuvittelen heidän naintia. Lieneekö muilla samanlaisia kokemuksia.

Ihanaa ja kiihottavaa. Meillä samaa, mutta nussijana eronnut naapuri. Hän käy panemassa meillä silloin, kun olen töissä ja he ovat molemmat iltavuorossa, eli aamuisin on aikaa. Vaimo kertoo minulle joka kerrasta ja vertailee minua ja naapurin miestä. Saan kyllä aina panna itsekin samana iltana. Vaimo makaa aika passiivisena ja puhuu koko ajan hänestä ja T:sta.  Jostain syystä tämä kiihottaa minua todella paljon. Naapurin mies ei tiedä, että minä tiedän. Siinä hän käy jutustelemassa, kun teemme vaimon kanssa pihahommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUMMAN sormi siellä pillussa käy? Ensin miehen, lopuksi omaasi ...

Siis aloitustekstissä :) 

... sormeni

Vierailija
24/34 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä niinkään nöyryyttävää, mutta selkeästi molempia kiihottavaa on tuottaa ensin vaimolle orgasmi ja jatkaa sitä kunnes tulee pyyntö lopettaa, jonka jälkeen mieluusti alistuu pantavakseni haluamillani tavoilla tietäen, että kalua tulee kunnolla vähintään puoli tuntia ennen kuin laukean. Vaimonikin laukeaa usein uudelleen tajutessaan mun olevan ihan just laukeamaisillani ja sehän saa mun laukeamisen aikaistumaan ja tulemaan vieläkin rajummaksi.

Vierailija
25/34 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän, jälkeenpäin ajatellen huvittavan tietoisesti halusimme naisystäväni kanssa hälventää estoisuuttamme ja laajentaa kokomuksiamme pyytämällä sänkyleikkiin mukaan toisen miehen. Siinä toisiimme tutustuttaessamme naisystäväni innostui hyväilemään vieraan penistä suullaan. Sitä hän ei ollut tehnyt minulle vielä koskaan. Rohkeutensa huumassa naiseni suuteli minua sen jälkeen pitkään, ja järkyttyneenä, nöyryytettynä, samalla entistä kiihottuneempana jouduin maistamaan suudelmassa toisen miehen peniksen maun. Se oli kynnyksen ylitys, kuin hyppy kylmään veteen, jonka jälkeen saatoin vapautua nauttimaan kaikista niistä nyansseista, joita kolmen ihmisen yhteinen eroottinen seurustelu tarjoaa.

Vierailija
26/34 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko tähän, mutta sellainen yleinen miehekäs dominointi. Aina ollut niin, etten ole saanut meidän seksielämässä minkäänlaisia ohjia, en missään vaiheessa seksiä. Voimakasta seksiä harrastetaan oikeastaan ajasta ja paikasta välittämättä. Ei ole koskaan tehnyt mieli kieltäytyä, joten en ole sitä testannut. Olen ollut aina niin kiihottunut miehen otteesta ja tavasta kiihottaa minua. Se on ollut positiivisesti nöyryyttävää, jos sellainen asia nyt on olemassa.

Konkreettinen esimerkki voisi olla se, että viime aikoina me ollaan harrastettu seksiä enemmän keskellä olohuoneen lattiaa kuin sängyssä. Koen, että hentoisena naisena minun on luontaisesti alistuminen voimakkaamman tahtoon. Meidän keskinäinen kontrasti kuumottaa todella ja tekee seksistä räjähtävää. Se oikeasti tuntuu mahtavalta alistua. En sano sitä siksi, että mies himoaa niin ja kiehnää minua niin kauan että olen ihan märkä, vaan siksi että todella nautin olla nainen. Biologiaa.

Vierailija
27/34 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksistaan vaimon kanssa kotona, vaimo sanoo menevänsä päivä torkuille sängyn päälle ja itse jään katsomaan telkkaa. hetken kuluttua alkaa kuulumaan runkkaus ääniä . hän kutsuu luokseen mentyäni näen hänen runkkaavan kädellä itseään muna kovana nousen sängyn päälle hän ajaa pois ja nauraa jatkaen touhuaan. illalla kyllä antoi

Vierailija
28/34 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kiinni miehelleni kun oli ollut vieraissa. Mieheni huuti ja paasasi ja kysyin tuleeko ero. Ei hän sanoi mutta, järjestän sinulle vierasta ja sinä tottelet tai lähdet. Nöyrästi sanoin itkien saat toteuttaa rangaistukseni jos saan jäädä. Kului viikko kaksi eikä mitään tapahtunut kun hän sanoi lauantaina tänään hyvität tekosi. Sain komennon lauantaina laittaa sukkanauhat, sukat, ja korkokengät. Sitten hän toi pukin pressunpäälle olohuoneeseen ja veti verhot kiinni. Mahalle pukille ja sitten hän sitoi käteni ja jalkani pukkiin ja poistui.Olin pukissa mahallani kiinni ja mietin mitä tuleman pitää. Kuulin auton ovien käyvän pihassa ja puhetta. Kohta ovi aukesi ja sisään tuli kolme miestä ja mieheni. Tässä tämä vierasta kaipaava vaimoni on niin kuin ilmoituksessa seksipalstalla sanoin. Naikaa tältä petturilta aivot pihalle, minä istun nojatuoliin. Kohta olivat miehet alasti ja aloin saada joka reikään kullia. Aina kun joku tuli ulos he vaihtoivat paikkaa olin täynnä munaa ja spemaa 2 tunnin nainnin jälkeen. Itkin ja rukoilin armoa. Mieheni sanoi onko hyvä nyt ja sanoi miehille kuskaa vielä päälle ennen kun maksan ja poistutte. Miehet kusivat päälleni, valuin spermaa ja kusta itkien. Mieheni vapautti minut ja auttoi suihkuun kun jalkani eivät kantaneet. Olin viikon pimeässä makuuhuoneessa häpeämässä ja itkemässä kunnes mieheni sanoi, nyt oot sovittanu asian. Tästä asiasta ei sen koommin ole puhuttu mutta nyt tiedän paikkani, kunnioitan ja palvon miestäni nykyään enkä hölmöile. kiitän luojaa että hän ei piiskannut minua. Milla.

Vierailija
29/34 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun luin Helsingin Sanomien tuoreesta kuukausiliitteestä kansanedustajan tunnustuksia, niin jotenkin helpotti ja sain niistä avarampaa maisemaa omiin aluksi kipeisiinkin muistoihin. Olen kohta eläkkeelle siirtyvä juristi, jonkinlainen erotomaani vissiin, kun täälläkin näitä tarinoita välillä selailen. Vuosia sitten erään talvikauden oikeustalollamme kävi meitä tukemassa ja tuuraamassa muuan hesalainen varatuomari, joka viikoittain pari yötä yöpyi meillä. Hän oli samanlainen erotomaani kuin minä, ja leikin varjolla halusi nähdä kauniin vaimoni alasti. Kun niin kehuttiin, vaimo suostui, oltiinhan jo yön hämyssä. Tuohon lehtihaastatteluun palatakseni, nämä flirttailuleikit johtivat hyvin pian pitemmälle, niin kaltevalla pinnalla jo olimme. Kirpaisevana erikoisuutena voisi mainita, että vieraamme halusi naida takaapäin. Kun naista siinä sopivasti puristaa kainaloista, nainen vapautuu moraalista ja häveliäisyydestä ja ottaa munaa kuin eläin.

Vierailija
30/34 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käy vieraissa ja soittaa minulle ja jättää puhelun auki. Kuuntelen seksin ääniä ja vaimon "dirty talkia" kun vieras nai häntä. Hän tietää että kuulen ja puhuu todella kiimaisia ja pervoja asioita. Minä kuuntelen kotona ja tyydytän itseäni.

Vierailija
31/34 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni käy vieraissa ja soittaa minulle ja jättää puhelun auki. Kuuntelen seksin ääniä ja vaimon "dirty talkia" kun vieras nai häntä. Hän tietää että kuulen ja puhuu todella kiimaisia ja pervoja asioita. Minä kuuntelen kotona ja tyydytän itseäni.

Tällainen olisi ihana toteuttaa jos vaan uskaltaisi.

Vierailija
32/34 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin todella nolottavaa, kun tyttöystäväni kertoo meidän intiimejä asioita ystävilleen minun ollessani vieressä ja hän puhuu kuin en olisi edes paikalla.

Samalla se kuitenkin vähän kiihottaa, kun hänen ystävänsä vilkuilevat minua ja antavat merkitseviä katseita. 

Vierailija
33/34 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on vässykän elämä.

Vierailija
34/34 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on tapana kerran kuukaudessa pukeutua seksikkäästi ja niukasti, avata nettipankki ja siirtää isohko summa palkastaan yhteiselle tilille ja näyttää siirto. Hieman viiniä ja talviaikaan takkatulta sekä sen jälkeen kiihottuneena nöyryytystä ja hyväksikäyttöä. Ei se tosin minua haittaa, eikä sekään että vaimoni tienaa n viisinkertaisesti sen minkä minä, eikä yrittäjänkään tulot ihan vaisut ole. Hänelle raha ei ole "big deal" mutta kerran sattuman kautta tämä systeemi sai alkunsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän